T-Mobile představil vlastní umělou inteligenci Magenta AI
V budoucnu se tato AI bude dále rozvíjet v oblasti grafiky i zvuku a počítá se i s dalšími jazykovými modely. Magenta AI je uživatelům již k dispozici.
S Magenta AI vstupuje operátor vůbec poprvé do segmentu AI pro koncové zákazníky. Umělá inteligence využívá pokročilý vyhledávač Perplexity a má podobu plnohodnotného a komplexního AI asistenta. Doslova každé rodině tak může usnadnit běžnou agendu, nabídne vyhledávání informací i zodpovídání otázek. Pomůže s každodenními dotazy, s nastavením služeb operátora, najde třeba i tipy na výlety, na dovolené, odjezdy MHD nebo poradí se zajímavými recepty.
„Poprvé vstupujeme s AI i do širokého segmentu koncových zákazníků, kteří si dosud mohli vyhledávač Perplexity Pro vyzkoušet prostřednictvím našeho zákaznického programu Magenta Moments. Propojujeme náš svět a zpřístupňujeme její výhody na dosah ruky doslova každému, na pár kliknutí,“ uvedl Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky T-Mobile, a dodal: „Budujeme svět digitálního optimismu. Magenta AI budeme ve spolupráci s atraktivními partnery postupně rozvíjet. Chceme vylepšovat zákaznickou zkušenost tak, aby tato inovace byla prospěšná všem.”
Magenta AI je dostupná v nejnovější verzi aplikace Můj T-Mobile. Zatím funguje v pilotním režimu a postupně prochází úpravami. Na konkrétní dotazy ohledně služeb operátora je nasazený chytrý směrovací systém, který zákazníky navede buď do stávajícího T-Bota, na konkrétní místo v aplikaci nebo rovnou na chat s živým asistentem.
T-Mobile tak i v oblasti umělé inteligence klade důraz na bezpečnou a srozumitelnou zákaznickou zkušenost – zejména s ohledem na uživatele, kteří k AI přistupují s opatrností nebo ji zatím nevyužívají. Současný T-Bot zatím nevyužívá umělou inteligenci, v budoucnu se ale promění ve skutečného chytrého asistenta postaveného právě na AI technologiích.