Vánoce
E-shopy jedou naplno, vánoční prodeje potvrzují meziroční růst české e-commerce
Vánoční sezona má pro e-shopy dva vrcholy – Black Friday a období po 10. prosinci. A obě tato období potvrzují, že česká e-commerce letos zaznamená meziroční růst prodejů. Ten by měl podle dosavadních výsledků být vyšší než pět. Celkem se vánoční obraty můžou podle Asociace pro elektronickou komerci blížit až k 70 miliardám korun.
Přečíst celý článekVánoční nákupy každý rok odkládáme. Dvě třetiny Čechů utratí za dárky stejně jako vloni
Až v listopadu, kdy je vánoční sezóna už v plném proudu, nakupuje vánoční dárky nejvíce lidí. Mnohem více než třeba před dvěma lety. Vyplývá z velkého vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Nakoupit vánoční dárky během listopadu a prosince letos plánuje rovná polovina respondentů, přitom ještě před dvěma lety to byla “jen” třetina.
Přečíst celý článekVánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty?
Přečíst celý článekVánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány.
Přečíst celý článekJak nakupujeme před Vánoci? Češi utrácí za dárky nad rámec rozpočtu
Hlavní nákupní sezóna je v plném proudu a podle údajů Asociace pro elektronickou komerci plánují Češi letos před Vánoci utratit v průměru 5 000 až 10 000 Kč. Průzkum agentury Danae pro Allegro.cz ale naznačuje, že tato částka nemusí být finální.
Přečíst celý článekPředvánoční nákupy budou letos vypadat jinak, protože zákazníci se stále více zadlužují
Společnost Salesforce proto zpracovala aktuální údaje o nákupním chování, abychom zjistili, jak by mohly vypadat letošní předvánoční nákupy. Ukazuje se, že zákazníci nakupují méně a více sází na hodnotu požadovaného zboží. Nemůžeme říct, že nás zákazníci nevarovali. Od začátku roku hledají úspory a odkládají velké nákupy.
Přečíst celý článekČeši letos utratí za dárky téměř osm tisíc
Nadcházející vánoční období je pro mnoho českých spotřebitelů nákupním vrcholem celého roku. Jak vyplývá z průzkumu agentury Perfect Crowd pro allegro.cz, až 94 % Čechů kupuje na Vánoce alespoň jeden dárek. Drtivá většina přitom ideální dárek pro své blízké nevybírá naslepo, ale raději se zeptá.
Přečíst celý článekKolik dají Češi za dárky na internetu a o co mají největší zájem?
S blížícím se Štědrým dnem čeká české e-shopy druhý vrchol vánočních prodejů. Tím je po Black Friday pondělí 11. prosince a celý následující týden. Jak potvrdil výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků přitom u nás objedná on-line téměř 80 % uživatelů internetu. Kolik plánují utratit a o jaké zboží bude největší zájem?
Přečíst celý článekČeši a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ
Největší nákupní horečka právě začala, protože Češi nemají ještě nakoupeno na Vánoce. Tedy aspoň více než polovina z nich. Podle průzkumu CZC.CZ bude mezi dárky letos hodně elektroniky, nejčastěji pak mobilní telefony, chytré hodinky, sluchátka a herní příslušenství.
Přečíst celý článekPrvní vrchol prodejů v e-shopech se blíží. Výhodných nabídek chce využít až 80 % zákazníků
Vánoční prodeje se v e-shopech rozjíždí naplno a jeden z obchodních vrcholů celého roku je za dveřmi. Na vlnu především v USA populárního Black Friday, se kterým jsou spojené výrazné slevy zboží, naskočily české obchody již před několika lety. A zákazníci na ně slyší…
Přečíst celý článek