Umělá inteligence
Motorola rozšiřuje možnosti svých chytrých telefonů
Značka Motorola nabízí díky partnerství se společností Google celou řadu pokročilých možností využívajících umělou inteligenci. Uživatelé nejnovějších chytrých telefonů tohoto výrobce se tak mohou těšit například ze zjednodušeného vyhledávání, podpory Gemini Live, zpráv typu RCS nebo rozšířených možností v aplikaci Fotky Google.
Přečíst celý článekPouze 11 % ředitelů firemních IT oddělení plně implementovalo AI. Mají obavy o data a bezpečnost
Čtyřiaosmdesát procent firemních IT ředitelů věří, že umělá inteligence (AI) bude pro jejich podnikání stejně významná jako nástup internetu. Pouze 11 % z nich však tvrdí, že tuto technologii již plně implementovalo, a uvádí řadu technických a organizačních problémů v čele se zabezpečením a datovou infrastrukturou, které je třeba před plnohodnotným nasazením AI vyřešit.
Přečíst celý článekAsseco představilo širokou škálu inovací
Od zlepšování zákaznické zkušenosti až po analýzu regálů v obchodech. Od chytrých platebních služeb po inteligentní boty. Asseco představilo inovativní projekty v oblasti cloudu a umělé inteligence (AI), které byly dodány klientům z mnoha zemí Evropy.
Přečíst celý článekHP na český trh uvádí OmniBook X 14 s procesorem Snapdragon X Elite
Nejnovější AI notebook společnosti HP přináší vysoký výkon, bezpečnost a styl v ultramobilním provedení. Tento plnohodnotně vybavený počítač je osazený procesorem Snapdragon X Elite s dedikovanou NPU jednotkou s výkonem 45 TOPS, a nabízí tak bleskovou odezvu při plnění každodenních úkolů, ať už jde o práci, studium nebo tvorbu.
Přečíst celý článekUmělá inteligence v IT infrastruktuře 2024
O obrovském potenciálu umělé inteligence a jejích schopnostech spustit revoluci nejen v oblasti IT už nikdo nepochybuje. Odpovědi na otázky, jak umělá inteligence mění podobu podnikové IT infrastruktury a jak otevírá inovace pro širokou škálu podnikových aplikací a procesů, nabídne program druhého ročníku odborné konference Umělá inteligence v IT infrastruktuře, která proběhne 5. listopadu 2023 v prezenční formě v pražském Hotelu Grandior.
Přečíst celý článekIT firmy hledají rovnováhu mezi AI inovacemi a klíčovými technologiemi
Strategické investice do AI, posilování kyberbezpečnosti, akceptace ESG nebo spolupráce napříč prodejními kanály. Podle více než 1 000 IT profesionálů z 60 zemí jsou právě toto klíčové trendy, které v roce 2024 formují oblast IT resellerů, systémových integrátorů a poskytovatelů IT služeb.
Přečíst celý článekHPE představilo nové řešení vyvinuté pro rychlejší výcvik velkých AI modelů
Server HPE ProLiant Compute XD685 určený k výcviku složitých modelů umělé inteligence pohání 5. generace procesorů AMD EPYC a akcelerátory AMD Instinct MI325X. Nový systém je optimalizován pro rychlé nasazení vysoce výkonných, bezpečných a energeticky úsporných AI clusterů, které jsou využívány při výcviku velkých jazykových modelů, zpracování přirozeného jazyka a multimodálním výcviku.
Přečíst celý článekSynology Experience Day Praha přilákalo na 300 účastníků
Společnost Synology uspořádala konferenci zaměřenou na představení svého nejnovějšího hardwaru, softwaru a služeb. Kromě problematiky ukládání a zálohování dat nebo videodohledu se celým programem prolínala i další zákaznicky atraktivní témata včetně umělé inteligence. Na téměř tři stovky partnerů čekal kromě přednášek i bohatý doprovodný program.
Přečíst celý článekFortinet rozšířil svou nabídku zabezpečení v cloudu o platformu Lacework FortiCNAPP
Společnost Fortinet představila jednotnou platformu Lacework FortiCNAPP, která je řízená umělou inteligencí a která zabezpečuje vše od kódu po cloud.
Přečíst celý článekOsobní zkušenost s chatboty či voiceboty už mají tři čtvrtiny Čechů
S komunikací s chatboty, voiceboty či virtuálními asistenty má osobní zkušenost již 74 % Čechů ve věku od 18 do 65 let. Jejich dojmy jsou sice spíše pozitivní, ale také velmi různorodé, což je dáno velkými rozdíly v kvalitě zpracování těchto nástrojů umělé inteligence. Špatné zkušenosti souvisejí především s nedostatečnou úrovní chatbotů či voicebotů.
Přečíst celý článek