Služby

Cisco představilo nabídku svých řešení formou služby a další novinky

7. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco na konferenci Cisco Live oznámila řadu inovací, které zákazníkům pomohou modernizovat aplikace, vybavit pracovníky efektivními nástroji, ochránit podnik před hrozbami a transformovat infrastrukturu. Čtěte více

Avaya díky AI zlepšuje zákaznickou zkušenost a účinnost kontaktních center

9. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Avaya)
Noví pokročilí AI virtuální klienti s novými, člověku podobnými automatizačními funkcemi výrazně zlepšují zákaznickou zkušenost a účinnost kontaktních center. Novinka je k dispozici napříč celým portfoliem kontaktních center firmy Avaya. Čtěte více

Společnosti Dell a Geetoo uzavřely partnerství pro službu Scale

16. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Geetoo )
Služba Geetoo Scale, byla uvedena na trh v září letošního roku za podpory J&T. Geetoo Scale přináší výhody cloudu do zákaznických data center a serveroven. Není potřeba žádných investic, vše je konzumováno formou služby, kdy je možné klesat či růst tak, jak zákazník potřebuje. Čtěte více

Řízené služby tvoří významnou část příjmů již u více než poloviny českých prodejců IT

30. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: SolarWinds MSP)
Společnost SolarWinds MSP, dodavatel IT řešení pro poskytovatele služeb, uvedla, že dle výsledků průzkumu mezi českými a slovenskými IT prodejci rychle roste podíl tzv. „řízených služeb“ na celkovém obratu. Významnou část tvoří již u 56 % lokálních IT prodejců, zbylí partneři poskytují řízené služby jen okrajově nebo o jejich zavedení uvažují. Čtěte více

Acronis rozšířil svou MSP platformu o bezpečné zálohování

4. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acronis)
Acronis představil službu kybernetické ochrany Cyber Protect Cloud v platformě Cyber Cloud pro poskytovatele služeb (MSP). Cyber Protect Cloud je služba zálohování s antimalwarovou ochranou a širokým rozsahem funkcí endpoint managementu. Čtěte více
Bob (H.Y.) Hwang

Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu

6. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hanwha Techwin)
Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků. Čtěte více

Lenovo nabízí zákazníkům využití infrastruktury jako služby

26. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Služba Lenovo TruScale Infrastructure Services je založená na pronájmu zařízení – avšak instalovaném u zákazníka nebo na jím určeném místě. Infrastruktura jako služba poskytuje flexibilnější využívání prostředků, rychlou implementaci a téměř neomezený výkon a zákazník zaplatí pouze za využívané prostředky, podobně jako by používal cloud. Čtěte více