Salesforce

Veeam představil inovace řešení Backup for Salesforce

20. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Veeam)
Nejnovější verze řešení Veeam Backup for Salesforce rozšiřuje podporu pro multi-cloudová prostředí, zvyšuje zabezpečení pomocí jednotného přihlášení (SSO) a vícefaktorového ověřování (MFA) a poskytuje bezpečné prostředí pro testování i vývoj prostřednictvím sandboxu. Čtěte více

S rozvojem umělé inteligence rostou obavy o důvěryhodnost dat a jejich bezpečnost

15. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Zpráva společnosti Salesforce o stavu dat a analytiky, která vychází z průzkumu mezi více než 10 000 technickými a obchodními manažery, odhaluje obavy o důvěryhodnost dat a bezpečnost v době, kdy se organizace snaží využít pokroků v oblasti umělé inteligence. Čtěte více

Veeam rozšiřuje své SaaS portfolio o produkt Veeam Backup for Salesforce

2. 11. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Veeam Software)
Veeam Software představil novinku Veeam Backup for Salesforce, která eliminuje riziko ztráty dat a metadat ze Salesforce v důsledku lidské chyby, problémů s integrací a dalších běžných scénářů ztráty dat ze Salesforce. Čtěte více

Salesforce představil datovou platformu Genie, která pohání první CRM v reálném čase

30. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představila datovou platformu fungující v reálném čase, která pohání celou platformu Salesforce Customer 360. Díky Genie tak může každá firma proměnit data v zákaznickou magii a poskytovat vysoce personalizované služby v oblasti prodeje, služeb, marketingu a obchodu, které se neustále přizpůsobují měnícím se informacím a potřebám zákazníků v reálném čase. Čtěte více

Nedostatek pracovníků v IT ovlivňuje rozhodování o investicích do technologií

16. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Podle zprávy 2022 IT Leaders Pulse Report firmy MuleSoft (ze skupiny Salesforce) téměř tři čtvrtiny (73 %) vedoucích pracovníků v oblasti IT souhlasí s tím, že získávání IT talentů nebylo nikdy těžší. Téměř všichni (98 %) současně uvádějí, že získávání IT talentů ovlivňuje rozhodování jejich organizace o investicích do technologií. Čtěte více

Poptávka po automatizaci IT vzrostla u více než 90 % společností

28. 7. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Vzhledem k nejistotě na trzích, v oblasti náboru zaměstnanců, nákladů a dalších oblastech se nyní vedoucí pracovníci napříč firmami zaměřují na efektivní růst, úsporu nákladů a zvýšení produktivity. V důsledku toho se firmy obracejí k automatizaci, aby dosáhly okamžité hodnoty ve všech částech podniku, od technických až po netechnická oddělení, jako je prodej, zákaznický servis, marketing a obchod. Čtěte více

Tři trendy, které budou letos určující pro vývojářské týmy

23. 3. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Vývojáři jsou hnací silou každé společnosti, která je schopná inovovat a prosperovat. Současně však vzhledem k tomu, že až 40 % IT týmů musí uskutečnit více projektů než v předchozích letech, a to navíc se stále kratšími termíny, společnosti zatěžují vývojářské týmy o to víc. Čtěte více

Tři hlavní nedostatky v digitálních dovednostech

9. 3. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Nastal digitální věk. Nebo snad ne? Většina současných i budoucích zaměstnanců si totiž podle Indexu digitálních dovedností společnosti Salesforce pro rok 2022 myslí, že jim chybí odpovídající digitální dovednosti, které by je připravily na onu „digitální“ budoucnost. Čtěte více

Na budoucnost práce není připraveno 76 % pracovníků

11. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Téměř tři čtvrtiny respondentů se necítí být podle průzkumu společnosti Salesforce schopny plně si osvojit digitální dovednosti, které podniky potřebují už nyní, a ještě více se jich necítí být připraveno na budoucnost práce. Přestože si 82 % dotázaných plánuje v příštích pěti letech osvojit nové dovednosti, pouze 28 % se nyní aktivně zapojuje do programů vzdělávání a odborné přípravy v oblasti digitálních dovedností. Čtěte více

Nový průzkum odhaluje měnící se priority, výzvy a taktiky v marketingu

12. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Hlavní prioritou marketérů jsou inovace, zatímco za největší výzvu považují interakci se zákazníky v reálném čase. Studie společnosti Salesforce dále zjistila, že navzdory nebývalým změnám a výzvám v nedávné minulosti zůstávají marketéři ohledně budoucnosti svých organizací optimističtí. Čtěte více

Stránky

Celkem 13 záznamů