Salesforce

Předvánoční nákupy budou letos vypadat jinak, protože zákazníci se stále více zadlužují
Novinky

Předvánoční nákupy budou letos vypadat jinak, protože zákazníci se stále více zadlužují

Společnost Salesforce proto zpracovala aktuální údaje o nákupním chování, abychom zjistili, jak by mohly vypadat letošní předvánoční nákupy. Ukazuje se, že zákazníci nakupují méně a více sází na hodnotu požadovaného zboží. Nemůžeme říct, že nás zákazníci nevarovali. Od začátku roku hledají úspory a odkládají velké nákupy.

Přečíst celý článek
Veeam představil inovace řešení Backup for Salesforce
Novinky

Veeam představil inovace řešení Backup for Salesforce

Nejnovější verze řešení Veeam Backup for Salesforce rozšiřuje podporu pro multi-cloudová prostředí, zvyšuje zabezpečení pomocí jednotného přihlášení (SSO) a vícefaktorového ověřování (MFA) a poskytuje bezpečné prostředí pro testování i vývoj prostřednictvím sandboxu.

Přečíst celý článek
S rozvojem umělé inteligence rostou obavy o důvěryhodnost dat a jejich bezpečnost
Novinky

S rozvojem umělé inteligence rostou obavy o důvěryhodnost dat a jejich bezpečnost

Zpráva společnosti Salesforce o stavu dat a analytiky, která vychází z průzkumu mezi více než 10 000 technickými a obchodními manažery, odhaluje obavy o důvěryhodnost dat a bezpečnost v době, kdy se organizace snaží využít pokroků v oblasti umělé inteligence.

Přečíst celý článek
Veeam rozšiřuje své SaaS portfolio o produkt Veeam Backup for Salesforce
Novinky

Veeam rozšiřuje své SaaS portfolio o produkt Veeam Backup for Salesforce

Veeam Software představil novinku Veeam Backup for Salesforce, která eliminuje riziko ztráty dat a metadat ze Salesforce v důsledku lidské chyby, problémů s integrací a dalších běžných scénářů ztráty dat ze Salesforce.

Přečíst celý článek
Salesforce představil datovou platformu Genie, která pohání první CRM v reálném čase
Novinky

Salesforce představil datovou platformu Genie, která pohání první CRM v reálném čase

Společnost Salesforce představila datovou platformu fungující v reálném čase, která pohání celou platformu Salesforce Customer 360. Díky Genie tak může každá firma proměnit data v zákaznickou magii a poskytovat vysoce personalizované služby v oblasti prodeje, služeb, marketingu a obchodu, které se neustále přizpůsobují měnícím se informacím a potřebám zákazníků v reálném čase.

Přečíst celý článek
Nedostatek pracovníků v IT ovlivňuje rozhodování o investicích do technologií
Novinky

Nedostatek pracovníků v IT ovlivňuje rozhodování o investicích do technologií

Podle zprávy 2022 IT Leaders Pulse Report firmy MuleSoft (ze skupiny Salesforce) téměř tři čtvrtiny (73 %) vedoucích pracovníků v oblasti IT souhlasí s tím, že získávání IT talentů nebylo nikdy těžší. Téměř všichni (98 %) současně uvádějí, že získávání IT talentů ovlivňuje rozhodování jejich organizace o investicích do technologií.

Přečíst celý článek
Poptávka po automatizaci IT vzrostla u více než 90 % společností
Novinky

Poptávka po automatizaci IT vzrostla u více než 90 % společností

Vzhledem k nejistotě na trzích, v oblasti náboru zaměstnanců, nákladů a dalších oblastech se nyní vedoucí pracovníci napříč firmami zaměřují na efektivní růst, úsporu nákladů a zvýšení produktivity. V důsledku toho se firmy obracejí k automatizaci, aby dosáhly okamžité hodnoty ve všech částech podniku, od technických až po netechnická oddělení, jako je prodej, zákaznický servis, marketing a obchod.

Přečíst celý článek
Tři trendy, které budou letos určující pro vývojářské týmy
Novinky

Tři trendy, které budou letos určující pro vývojářské týmy

Vývojáři jsou hnací silou každé společnosti, která je schopná inovovat a prosperovat. Současně však vzhledem k tomu, že až 40 % IT týmů musí uskutečnit více projektů než v předchozích letech, a to navíc se stále kratšími termíny, společnosti zatěžují vývojářské týmy o to víc.

Přečíst celý článek
Tři hlavní nedostatky v digitálních dovednostech
Novinky

Tři hlavní nedostatky v digitálních dovednostech

Nastal digitální věk. Nebo snad ne? Většina současných i budoucích zaměstnanců si totiž podle Indexu digitálních dovedností společnosti Salesforce pro rok 2022 myslí, že jim chybí odpovídající digitální dovednosti, které by je připravily na onu „digitální“ budoucnost.

Přečíst celý článek
Proč bude věrnost pro firmy na prvním místě?
Novinky

Proč bude věrnost pro firmy na prvním místě?

Úspěšné podniky si uvědomují, že adaptace na nové podmínky by neměla končit inovacemi zavedenými během pandemie. Ve všech odvětvích vidíme poptávku po firmách, které dokáží fungovat digitálně se silnou orientací na zákazníka, řídí se daty a rychle poskytují přidanou hodnotu.

Přečíst celý článek