Jakzvýšitprodej.cz
Co ve skutečnosti přivádí vaše zákazníky k nákupu
Jednou z nejvýznamnějších otázek, na kterou se musíte svých zákazníků ptát, je „Proč?“. Proč si vyberou konkurenční výrobek, a ne ten váš? Proč nakupují ve vašem obchodě, a ne u konkurenta? Proč někdy nakoupí za 500 Kč a někdy za 1 000 Kč? Proč nereagují na vaši nabídku nového výrobku? Proč si neobjednají vaše služby, které by jim ulehčily práci?
Přečíst celý článekJak upevnit věrnost zákazníků
Mít mezi zákazníky takové, kteří u vás budou nakupovat celý svůj život, je představa sice krásná, ale utopická. Dnešní zákazník se vyznačuje zejména zájmem o svůj vlastní prospěch. Pokud uvidí, že za stejné peníze dostane u konkurence více, bez mrknutí oka začne nakupovat tam.
Přečíst celý článekJak prodávat za plné ceny, i když je konkurence levnější
Chcete-li způsobit kterémukoliv prodejci nebo majiteli firmy bezesné noci a předčasné zestárnutí, stačí, když před ním pronesete větu, které se obává nejvíce: „Konkurence mi to nabízí levněji. Dejte mi ještě větší slevu a koupím to u vás.“
Přečíst celý článekAby vám zákazníci věřili
Jak dosáhnout toho, aby zákazníci věřili tomu, co jim tvrdíte? Vyslovím-li před zákazníky větu: „Dokážu vaší firmě zvýšit prodej“, jedna část mě bude považovat za arogantního náfuku a druhá se sarkasticky ušklíbne. Ale věřit mi nebude nikdo.
Přečíst celý článekZákazníci se ptají, co jim to přinese
Proč zákazníci ve skutečnosti nechtějí ani vaše výrobky ani vaše služby. Při jakémkoliv nákupu je zákazník takříkajíc „naladěn“ na jedinou „stanici“. Tato stanice vysílá pod názvem CMTP. A její plné jméno zní: „Co mi to přinese?“
Přečíst celý článekJak sami nevědomky brzdíme zvyšování prodeje
Každý z nás má hrubou představu, čeho by chtěl se svou firmou dosáhnout. Někde to znamená postupně koupit nové automobily, později vlastní nemovitost a potom vybudovat síť poboček. Jiní měří úspěch počtem zaměstnanců. A pro další je cílem vyšší podíl na trhu nebo větší povědomí o jejich firemní značce.
Přečíst celý článekJak zaujmout více zákazníků
Mnoho z nás by si přálo, aby celé prodejní úsilí spočívalo v tom, že zákazníkům řekneme „to všechno kolem, co vidíte, jsou naše produkty, zde je ceník, a až si něco vyberete, dejte nám vědět“. V reálném životě takto ale prodej nefunguje a my musíme zákazníkovi cestu ke koupi nejen vyšlapat – a odstranit všechny překážky – ale navíc mu musíme celý nákup ještě zpříjemnit a zatraktivnit.
Přečíst celý článekJak překonat nedůvěru zákazníků
Představte si, že se potkáme na ulici, pozdravíme se a já na vás vyhrknu: „Půjčíte mi 1 000 korun?“. Co uděláte? S největší pravděpodobností mě odkážete do patřičných míst, a to právem. Přitom přesně takto se ve skutečnosti chová pracovník, který zákazníkovi začne ihned po pozdravení prodávat: „Dobrý den, vidím, že se díváte na naše plynové kotle. To je dobrá značka. Nejlepší, co prodáváme. Máte rodinný dům? Neuvažujete o podlahovém vytápění? Mohl bych vám nabídnout novinku – dálkové ovládání. Nechcete si to vyzkoušet?“
Přečíst celý článekJak zvýšit prodej pomocí „standardní varianty“
Jedním ze sociologických jevů, na které nesmíme při prodeji zapomenout, je tzv. konformita, přizpůsobivost. Jako lidé jsme totiž davoví tvorové a v zásadě nechceme vybočovat. Podvědomě proto vybíráme totéž co ostatní. A snažíme se, abychom ve svých zájmech, zvycích a postupech nezůstali osamoceni.
Přečíst celý článekDevět zákonů úspěšného prodeje a marketingu
Chcete vědět, jakými „zákony“ se řídí firmy, které mají vždy více práce, než jsou schopny zvládnout? Zde je seznam devíti z nich.
Přečíst celý článek