Jakzvýšitprodej.cz

Co ve skutečnosti přivádí vaše zákazníky k nákupu
Novinky

Co ve skutečnosti přivádí vaše zákazníky k nákupu

Jednou z nejvýznamnějších otázek, na kterou se musíte svých zákazníků ptát, je „Proč?“. Proč si vyberou konkurenční výrobek, a ne ten váš? Proč nakupují ve vašem obchodě, a ne u konkurenta? Proč někdy nakoupí za 500 Kč a někdy za 1 000 Kč? Proč nereagují na vaši nabídku nového výrobku? Proč si neobjednají vaše služby, které by jim ulehčily práci?

Přečíst celý článek
Jak upevnit věrnost zákazníků
Novinky

Jak upevnit věrnost zákazníků

Mít mezi zákazníky takové, kteří u vás budou nakupovat celý svůj život, je představa sice krásná, ale utopická. Dnešní zákazník se vyznačuje zejména zájmem o svůj vlastní prospěch. Pokud uvidí, že za stejné peníze dostane u konkurence více, bez mrknutí oka začne nakupovat tam.

Přečíst celý článek
Jak prodávat za plné ceny, i když je konkurence levnější
Novinky

Jak prodávat za plné ceny, i když je konkurence levnější

Chcete-li způsobit kterémukoliv prodejci nebo majiteli firmy bezesné noci a předčasné zestárnutí, stačí, když před ním pronesete větu, které se obává nejvíce: „Konkurence mi to nabízí levněji. Dejte mi ještě větší slevu a koupím to u vás.“

Přečíst celý článek
Aby vám zákazníci věřili
Novinky

Aby vám zákazníci věřili

Jak dosáhnout toho, aby zákazníci věřili tomu, co jim tvrdíte? Vyslovím-li před zákazníky větu: „Dokážu vaší firmě zvýšit prodej“, jedna část mě bude považovat za arogantního náfuku a druhá se sarkasticky ušklíbne. Ale věřit mi nebude nikdo.

Přečíst celý článek
Zákazníci se ptají, co jim to přinese
Novinky

Zákazníci se ptají, co jim to přinese

Proč zákazníci ve skutečnosti nechtějí ani vaše výrobky ani vaše služby. Při jakémkoliv nákupu je zákazník takříkajíc „naladěn“ na jedinou „stanici“. Tato stanice vysílá pod názvem CMTP. A její plné jméno zní: „Co mi to přinese?“

Přečíst celý článek
Jak sami nevědomky brzdíme zvyšování prodeje
Novinky

Jak sami nevědomky brzdíme zvyšování prodeje

Každý z nás má hrubou představu, čeho by chtěl se svou firmou dosáhnout. Někde to znamená postupně koupit nové automobily, později vlastní nemovitost a potom vybudovat síť poboček. Jiní měří úspěch počtem zaměstnanců. A pro další je cílem vyšší podíl na trhu nebo větší povědomí o jejich firemní značce.

Přečíst celý článek
Jak zaujmout více zákazníků
Novinky

Jak zaujmout více zákazníků

Mnoho z nás by si přálo, aby celé prodejní úsilí spočívalo v tom, že zákazníkům řekneme „to všechno kolem, co vidíte, jsou naše produkty, zde je ceník, a až si něco vyberete, dejte nám vědět“. V reálném životě takto ale prodej nefunguje a my musíme zákazníkovi cestu ke koupi nejen vyšlapat – a odstranit všechny překážky – ale navíc mu musíme celý nákup ještě zpříjemnit a zatraktivnit.

Přečíst celý článek
Jak překonat nedůvěru zákazníků
Novinky

Jak překonat nedůvěru zákazníků

Představte si, že se potkáme na ulici, pozdravíme se a já na vás vyhrknu: „Půjčíte mi 1 000 korun?“. Co uděláte? S největší pravděpodobností mě odkážete do patřičných míst, a to právem. Přitom přesně takto se ve skutečnosti chová pracovník, který zákazníkovi začne ihned po pozdravení prodávat: „Dobrý den, vidím, že se díváte na naše plynové kotle. To je dobrá značka. Nejlepší, co prodáváme. Máte rodinný dům? Neuvažujete o podlahovém vytápění? Mohl bych vám nabídnout novinku – dálkové ovládání. Nechcete si to vyzkoušet?“

Přečíst celý článek
Jak zvýšit prodej pomocí „standardní varianty“
Novinky

Jak zvýšit prodej pomocí „standardní varianty“

Jedním ze sociologických jevů, na které nesmíme při prodeji zapomenout, je tzv. konformita, přizpůsobivost. Jako lidé jsme totiž davoví tvorové a v zásadě nechceme vybočovat. Podvědomě proto vybíráme totéž co ostatní. A snažíme se, abychom ve svých zájmech, zvycích a postupech nezůstali osamoceni.

Přečíst celý článek
Devět zákonů úspěšného prodeje a marketingu
Novinky

Devět zákonů úspěšného prodeje a marketingu

Chcete vědět, jakými „zákony“ se řídí firmy, které mají vždy více práce, než jsou schopny zvládnout? Zde je seznam devíti z nich.

Přečíst celý článek