Heureka.cz

Češi letos v e-shopech utratí 81 miliard korun
Novinky

Češi letos v e-shopech utratí 81 miliard korun

Česká e-commerce zaznamenala opět meziroční nárůst. Odhadované útraty Čechů na internetu překonají v tomto roce hranici 80 miliard. O třetinu také narostl počet obchodů, které jsou připraveny na mobilní zákazníky, uzpůsobený web má 27 % e-shopů. Celkový počet e-shopů však poprvé klesl.

Přečíst celý článek
Mall a Heureka mění majitele
Novinky

Mall a Heureka mění majitele

Investiční skupina Rockaway Capital za přibližně 200 milionů eur kupuje 100% podíly ve společnostech Netretail Holding (provozuje internetové obchody Mall na trzích v České republice, Slovensku, Maďarsku, Polsku a Slovinsku) a Naspers (provozující online srovnávače Heureka na českém a slovenském trhu).

Přečíst celý článek
Nejpopulárnější produkty roku 2014 dle Heureka.cz
Novinky

Nejpopulárnější produkty roku 2014 dle Heureka.cz

Nákupní portál Heureka.cz vyhlásil vítěze každoroční soutěže ProduktRoku. Rozhodujícím faktorem byl zájem o produkt, počet nákupů v internetových obchodech a uživatelská hodnocení. Největší zájem uživatelů zaznamenala kategorie mobilních telefonů, ve které zvítězil Samsung Galaxy S4 mini.

Přečíst celý článek
V roce 2014 Češi utratili na internetu opět více
Novinky

V roce 2014 Češi utratili na internetu opět více

V roce 2014 české e-shopy zaznamenaly ve srovnání s rokem 2013 nárůst tržeb o 16 %. Nejvíce Češi utratili během druhého a třetího prosincového pondělí, kdy vyvrcholily nejen vánoční, ale také celoroční internetové nákupy.

Přečíst celý článek
Obrat českých e-shopů letos dosáhne 67 miliard
Novinky

Obrat českých e-shopů letos dosáhne 67 miliard

Útraty Čechů na internetu v letošním roce opět stoupají. Odhadovaný obrat internetových obchodů vzroste meziročně o více než 16 % a dosáhne hranice 67 miliard. I nadále je nejoblíbenějším sortimentem na internetu elektronika, významně však mezi zákazníky posílil zájem o kategorie kosmetika nebo oblečení a móda.

Přečíst celý článek
ShopRoku 2014: Ceny kvality míří do Alzy, nejpopulárnější je LevneElektro.cz
Novinky

ShopRoku 2014: Ceny kvality míří do Alzy, nejpopulárnější je LevneElektro.cz

Uživatelé portálu Heureka.cz zvolili vítěze šestého ročníku soutěže ShopRoku 2014. Cenu popularity získal s největším počtem hlasujících internetových uživatelů e-shop LevneElektro.cz. Absolutním vítězem se v Ceně kvality letos stal e-shop Alza.cz.

Přečíst celý článek
Za první půlrok e-shopy utržily 29 miliard korun
Novinky

Za první půlrok e-shopy utržily 29 miliard korun

Obliba internetového nakupování nadále roste. V prvním pololetí 2014 se zvýšil obrat o 10 % na 29 miliard korun. Ve stejném období v loňském roce to bylo 26,7 miliardy. Mezi kategorie, jejichž obliba na internetu meziročně výrazně vzrostla, patří sportovní vybavení a obecně zboží pro volnočasové aktivity. Naopak pokles zájmu zaznamenaly notebooky a tablety.

Přečíst celý článek
Hodnocení internetových nákupů získává na popularitě
Novinky

Hodnocení internetových nákupů získává na popularitě

Hodnocení a recenze internetových uživatelů jsou při rozhodování o nákupu stále důležitější. Počty hodnocení a recenzí internetových obchodů rostou, za první polovinu letošního roku zákazníci udělili již přes dva miliony hodnocení a recenzí. Na internetu je dnes ohodnocen téměř každý třetí nákup.

Přečíst celý článek
Obliba osobního odběru zboží z e-shopů v Čechách roste
Novinky

Obliba osobního odběru zboží z e-shopů v Čechách roste

V loňském roce využilo osobní odběr zboží z e-shopu 57 % Čechů. Pokud by bylo možné zásilku vyzvednout v blízkosti domova či zaměstnání, využilo by jej ještě více lidí. V případě vhodného umístění výdejního místa by totiž osobní odběr využilo 94 % Čechů. Vyplynulo to z průzkumu Heureka.cz.

Přečíst celý článek
Samsung Galaxy S3 vede v oblíbenosti
Novinky

Samsung Galaxy S3 vede v oblíbenosti

Téměř dva měsíce po uvedení na český trh překonává v zájmu na internetu Samsung Galaxy S4 své konkurenty. V celkovém srovnání však zaostává za stále nejpopulárnějším Samsungem Galaxy S3. Tomu navíc uvedení novinky na trh paradoxně ještě zvýšilo prodeje i vyhledávání. Vyplývá to z dat Heureka.cz a Aukro.cz.

Přečíst celý článek