Novinky

Heureka.cz se zaměřila na nejčastější prohřešky e-shopů

Nesprávné informace o dostupnosti produktu, špatná a pomalá komunikace nebo arogantní chování zaměstnanců e-shopu. To jsou nejčastější prohřešky, kterých se české e-shopy dopouštějí. A většina zákazníků je netoleruje.

František Doupal
Zdroj: Heureka.cz
  • 14. 1. 2016
  • 0 min
Heureka.cz se zaměřila na nejčastější prohřešky e-shopů

Získat, a také udržet zákazníka je v dnešní době a vysoké konkurenci každodenní boj. E-shopy samy si často hází pomyslné klacky pod nohy. „V době desítek tisíc e-shopů na českém trhu můžou rozhodovat zdánlivé maličkosti – slušné chování k zákazníkům, uvádění pravdivých informací, přímá a včasná komunikace,“ řekl Jan Kriegel, ředitel zákaznického centra nákupního portálu Heureka.cz, a pokračuje: „Až 83 % zákazníků netoleruje u e-shopů lživé informace o dostupnosti produktů, dalších 77 % uvedlo jako největší problém pomalou či nulovou komunikaci e-shopů.“

Třetím nejčastějším problémem, který netoleruje 75 % zákazníků, je arogantní chování ze strany zaměstnanci e-shopu. „Stejně jako v kamenných obchodech je přístup zaměstnanců k zákazníkovi velmi důležitým parametrem. Arogantní přístup, neochota pomoci a vyjít zákazníkovi vstříc může e-shop stát zákazníka a ještě si vyslouží negativní recenzi,“ doplnil Jan Kriegel.