E-commerce

České e-shopy hlásí téměř čtvrtinový nárůst tržeb
Novinky

České e-shopy hlásí téměř čtvrtinový nárůst tržeb

Po prvních šesti měsících tohoto roku je jasné, že internetové prodeje v Česku letos zlomí další rekord. Od ledna do konce června se obrat tuzemských e-shopů meziročně zvýšil o 22 %. Ve druhém čtvrtletí růst dokonce akceleroval a dosáhl 25 %. V tomto období byl mezi lidmi největší zájem zejména o sezonní zboží, jako jsou bazény, klimatizace nebo domácí ventilátory.

Přečíst celý článek
Android v počtu uskutečněných mobilních nákupů poráží iPhone
Novinky

Android v počtu uskutečněných mobilních nákupů poráží iPhone

Podle průzkumu marketingové společnosti Criteo se 38 % e-commerce transakcí na celém světě v současnosti uskuteční přes mobilní zařízení. V některých zemích, jako je Japonsko nebo Velká Británie, už se podíl mobilních transakcí přehoupl přes 50 %. Jak si dle studie vede Česká republika?

Přečíst celý článek
Evropská B2C e-komerce letos překročí 500 miliard eur
Novinky

Evropská B2C e-komerce letos překročí 500 miliard eur

Za rok 2015 skončila evropská e-komerce s výsledkem 455,3 miliardy eur, což představuje nárůst o 13,3 %. Podle odhadů nadnárodní asociace Ecommerce Europe by letos měl online prodej dosáhnout magické hranice 500 miliard eur.

Přečíst celý článek
Kamenný i online obchod se navzájem doplňují, mít oba se vyplatí
Novinky

Kamenný i online obchod se navzájem doplňují, mít oba se vyplatí

Třetina e-shopařů již zjistila, že je pro jejich byznys dobré mít také kamennou prodejnu. To samé platí i obráceně. V dnešním světě je prakticky nezbytností provozovat k obchodu také e-shop. Propojení obou způsobů prodeje je trendem dnešní doby. Přináší to výhody pro obchodníky i zákazníky.

Přečíst celý článek
Chytré předání od DPD zajistí e-shopům zpětnou vazbu od zákazníků
Novinky

Chytré předání od DPD zajistí e-shopům zpětnou vazbu od zákazníků

Společnost DPD spouští na českém trhu službu Chytré předání. Díky ní mohou e-shopy využít další prodejní kanál a získat zpětnou vazbu od zákazníků.

Přečíst celý článek
E-shopy se musí přizpůsobit mladé generaci
Novinky

E-shopy se musí přizpůsobit mladé generaci

Co pomáhá Čechům při výběru e-shopu pro jejich nákupy? Jakými nástroji je vhodné zákazníky oslovit? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ptala nakupujících, který reklamní kanál je při výběru internetového obchodu oslovuje nejvíc. Průzkum podle očekávání potvrdil, že klíčem ke každé věkové kategorii je jiná strategie.

Přečíst celý článek
Infografika: České e-shopy v roce 2015 utržily 81 miliard korun
Novinky

Infografika: České e-shopy v roce 2015 utržily 81 miliard korun

Obrat českých e-shopů v roce 2015 vzrostl o 20 %. Na maloobchodních prodejích se e-shopy, kterých je v ČR v současné chvíli asi 38 000, podílejí 8 %. Již třetina zákazníků využívá k nákupům na e-shopech mobily.

Přečíst celý článek
E-maily – rozhodují emoce
Novinky

E-maily – rozhodují emoce

Žijeme v moderní době, kdy není čas na zbytečnosti. Ovládání emocí nám dává prostor pro efektivnější rozhodování. O tom, co je pro nás v e-mailové schránce důležité a co nikoliv, mohou rozhodnout tři sekundy.

Přečíst celý článek
Opuštěné košíky připravují české e-shopy o miliardy korun
Novinky

Opuštěné košíky připravují české e-shopy o miliardy korun

Více než dvě třetiny online nakupujících nedokončí svůj nákup a zanechají po sobě tzv. opuštěný košík, tedy nedokončenou objednávku. Část z nich přitom lze vhodnými postupy dotáhnout do úspěšného konce, což může v celkovém objemu české e-komerce trhu znamenat příležitost k navýšení prodejů až o miliardové částky.

Přečíst celý článek
Britské e-shopy jsou u Čechů stále populárnější
Novinky

Britské e-shopy jsou u Čechů stále populárnější

Na zahraničních e-shopech Češi nejraději nakupují ve Velké Británii, USA a Irsku. Jen v těchto zemích utratili bezmála šest miliard korun.

Přečíst celý článek