E-commerce

Můžete klidně konkurovat i těm největším hráčům na trhu
Novinky

Můžete klidně konkurovat i těm největším hráčům na trhu

Ve společnosti PayPal již více než dvě desetiletí spolupracujeme s vlastníky internetových obchodů a poskytujeme jim tu nejlepší možnou bezpečnou platební platformu. Naše obchodní vztahy se ale nezaměřují výhradně na proces platby. Platbu považujeme jen za jeden z kroků v širším uživatelském prostředí pro online nakupující, a proto se snažíme, když je to možné a dává to smysl, nabízet našim klientům tipy a rady založené na tom, jakou zpětnou vazbu jsme z celého trhu získali.

Přečíst celý článek
Při online platbách byla okradena 3 % Čechů, peníze se vrátily jen polovině
Novinky

Při online platbách byla okradena 3 % Čechů, peníze se vrátily jen polovině

Zkušenost s krádeží peněz při internetových platbách mají již 3 % Čechů. Jak zjistila společnost Eset prostřednictvím průzkumu mezi uživateli domovské stránky Seznam.cz, oběti téměř vždy přišly o částku do pěti tisíc korun. Většina okradených situaci reklamovala a polovině z nich se peníze vrátily zpět.

Přečíst celý článek
GDPR a e-shopy
Novinky

GDPR a e-shopy

Ani po zavedení EET nebudou mít e-shopaři klid. Příští rok totiž vstoupí v platnost nové nařízení o ochraně osobních údajů GDPR (General Data Protection Regulation), které bude mnohem přísnější než dosavadní předpisy, a sankce za jeho nedodržování by mohly být pro mnoho společností likvidační.

Přečíst celý článek
Zná umělá inteligence lidi lépe než oni sami sebe?
Novinky

Zná umělá inteligence lidi lépe než oni sami sebe?

Každý den dělají miliony lidí rozhodnutí o nákupu na základě online vyhledávání – ať už jde o produkty, restaurace v okolí, nebo cokoli jiného. Přestože se zákazníci často spoléhají na názory ostatních uživatelů na internetu nebo na online srovnávače cen, podle zprávy společnosti Nielsen nazvané “Global Trust in Advertising” je nejefektivnějším nástrojem přímé ústní doporučení.

Přečíst celý článek
Infografika: Češi jsou v online nakupování pod evropským průměrem
Novinky

Infografika: Češi jsou v online nakupování pod evropským průměrem

Podle nejnovějšího celoevropského průzkumu společnosti DPDgroup v České republice tvoří podíl online nákupů pouze 8,4 % z celkových nákupů, což je evropský podprůměr (9,6 %).

Přečíst celý článek
O2 vývojářům zpřístupní API pro využití sociodemografických dat
Novinky

O2 vývojářům zpřístupní API pro využití sociodemografických dat

Operátor O2 startuje pilotní projekt, ve kterém vývojářům a firmám zpřístupní první API na platformě O2 Liberty API. Cílem je oslovit co nejvíce subjektů a najít originální nápady, jak využít sociodemografická data operátora.

Přečíst celý článek
Technologie, které (z)mění svět e-commerce?
Novinky

Technologie, které (z)mění svět e-commerce?

Udržet krok s rychle se vyvíjejícími technologiemi v e-commerce a marketingu může být náročné. Kvůli množství existujících technologií také není snadné vyzdvihnout ty, kterým by měla být věnována pozornost. Jaké tři technologie budou mít letos největší vliv v oblasti digitálního marketingu?

Přečíst celý článek
Většina českých e-shopů letos očekává růst tržeb
Novinky

Většina českých e-shopů letos očekává růst tržeb

Očekávání tuzemských e-shopů pro rok 2017 jsou optimistická. Až 89 % firem předpokládá růst tržeb, k němuž má přispět získávání nových zákazníků i větší ochota prodejců investovat do svého rozvoje. Naopak ohrožení růstu by mohla způsobit (nová) konkurence.

Přečíst celý článek
Češi si na zahraničních e-shopech oblíbili platbu kartou
Novinky

Češi si na zahraničních e-shopech oblíbili platbu kartou

Statistiky Visa ukazují, že Češi využívají platební karty Visa každým rokem stále více. Nárůst objemu útrat kartami lze sledovat jak u plateb v kamenných prodejnách, tak ve sféře e-commerce. Vloni Češi na zahraničních e-shopech zaplatili kartou Visa zhruba 8,7 miliardy korun.

Přečíst celý článek
E-shopy založené v první polovině roku mají větší šanci na úspěch
Novinky

E-shopy založené v první polovině roku mají větší šanci na úspěch

Až 40 % e-shopů je ročně založeno na jaře, druhá vlna pak přichází na podzim (35 %). Ti, kdo si e-shop rozběhnou v první polovině roku, jsou úspěšnější a životnost jejich obchodu je třikrát větší.

Přečíst celý článek