E-commerce

Zájem spotřebitelů o nové platební technologie rychle roste
Novinky

Zájem spotřebitelů o nové platební technologie rychle roste

Spotřebitelé v roce 2015 více než zdvojnásobili poptávku po digitálních platbách. Tento vývoj odráží celosvětový trend, kdy spotřebitelé během jednoho roku více než zdvojnásobili poptávku u bank a obchodníků po možnostech placení mobilními technologiemi.

Přečíst celý článek
Budoucnost obchodu v době digitální
Novinky

Budoucnost obchodu v době digitální

V online i offline prostředí rozhoduje každý detail a klíčem k úspěchu obchodníků u mladé generace jsou moderní technologie, sociální sítě i poskytnutí nákupního zážitku.

Přečíst celý článek
CZC.cz v roce 2015 s tržbami téměř tři miliardy korun
Novinky

CZC.cz v roce 2015 s tržbami téměř tři miliardy korun

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz zaznamenal v uplynulém roce nárůst tržeb o 21 % na 2,9 miliardy korun (bez DPH). Kontinuálně navyšovat tržby dvouciferným tempem se CZC.cz daří již pátým rokem v řadě. Firma zároveň obhájila ocenění MasterCard Obchodník s elektronikou 2015.

Přečíst celý článek
V lednu se v e-shopech nakupovalo téměř jako před Vánoci
Novinky

V lednu se v e-shopech nakupovalo téměř jako před Vánoci

Předvánoční nákupní horečka zdaleka neskončila Štědrým dnem. Díky lednovým výprodejům počet objednávek klesl oproti prosinci pouze o 9 %. Průměrná cena objednávky se v lednu pohybovala kolem 1 650 korun, což je pouze o 8 % méně než během vánočních nákupů.

Přečíst celý článek
Češi e-shopy vybírají pečlivě, cena nemusí rozhodovat
Novinky

Češi e-shopy vybírají pečlivě, cena nemusí rozhodovat

Jak si Češi vybírají internetové obchody pro své nákupy, zjišťovala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Více než 1 500 respondentů z řad internetových uživatelů v průzkumu potvrdilo, že nejnižší cena je sice často bod výchozí, ale ne rozhodující.

Přečíst celý článek
Infografika: Přes e-shop v ČR prodávají již dvě třetiny obchodních řetězců
Novinky

Infografika: Přes e-shop v ČR prodávají již dvě třetiny obchodních řetězců

Možnost nakoupit na internetu už svým zákazníkům nabízejí více než dvě třetiny největších obchodních řetězců v ČR. Nejvíce e-shopů přitom loni otevřeli prodejci módy, své zboží online stále nenabízejí naopak prodejci potravin nebo drogerie. Rozšiřuje se i nabídka služeb.

Přečíst celý článek
České e-shopy chtějí být ziskovější a budou zvyšovat investice
Novinky

České e-shopy chtějí být ziskovější a budou zvyšovat investice

Loňský rekordní rok české e-commerce se pozitivně odráží také v očekáváních tuzemských e-shopů. Jejich majitelé plánují v roce 2016 další růst tržeb, chtějí však zároveň dosahovat větších zisků. Navýší též množství prostředků na svůj rozvoj.

Přečíst celý článek
Češi nakupují online stále častěji, během pěti let nákupy narostly o polovinu
Novinky

Češi nakupují online stále častěji, během pěti let nákupy narostly o polovinu

Češi rádi nakupují na internetu. Tento fakt je v roce 2016 již neoddiskutovatelný. Jaký ale je typický český e-zákazník? Jak se postupem času mění a jak vidí sám sebe? A o čem to vypovídá z pohledu e-shopů? Na tyto otázky hledala odpovědi Asociace pro elektronickou komerci (APEK) ve svém pravidelném výzkumu.

Přečíst celý článek
Češi vloni napsali na internetu čtyři a půl milionu recenzí e-shopů
Novinky

Češi vloni napsali na internetu čtyři a půl milionu recenzí e-shopů

Čtyři a půl milionu recenzí udělili v minulém roce Češi při svých nákupech na internetu. A téměř všechny jsou přitom pozitivní, jen 3,5 % jsou nedoporučující. Nejvíce hodnotí zákazníci nákupy již tradičně před Vánoci, nejméně během letních měsíců.

Přečíst celý článek
Lednové nákupy v e-shopech by se mohly meziročně zvednout až o 20 %
Novinky

Lednové nákupy v e-shopech by se mohly meziročně zvednout až o 20 %

Počet odeslaných informačních SMS prostřednictvím brány neoGate v prvních třech týdnech nového roku potvrdil trend, který subjekty v e-commerce očekávaly. Lidé nechali řadu internetových nákupů až na rok 2016. Novoroční nákupy se tak vezou na letošní vlně rekordního nárůstu vánočních nákupů v českých e-shopech.

Přečíst celý článek