E-commerce

Množství vratek se vlivem pandemie a rekordního růstu české e-commerce zdvojnásobilo
Novinky

Množství vratek se vlivem pandemie a rekordního růstu české e-commerce zdvojnásobilo

Vloni dosáhly obraty českých e-shopů rekordních 196 miliard korun, což představovalo meziroční růst o 26 %. Když ovšem roste v e-commerce skokově objem zásilek, dá se očekávat i výrazný růst počtu vratek a k tomu také došlo. Ze standardních a konzistentních 7 % vratek před pandemií se jejich množství během pandemie zdvojnásobilo na 15 % všech zásilek.

Přečíst celý článek
Vylepšete svůj e-mailový marketing automatizovanými kampaněmi
Novinky

Vylepšete svůj e-mailový marketing automatizovanými kampaněmi

Šetří čas, peníze i nervy. Řeč je o automatizacích, které dnes neodlučitelně patří k modernímu e-mailingu. Kromě tří již zmíněných faktorů jsou automatické kampaně oproti klasickým rozesílkám výhodnější i díky větší doručitelnosti či vyšší míře proklikovosti. Dokáží rovněž citlivěji reagovat na chování zákazníka.

Přečíst celý článek
České e-shopy neuspokojí každou desátou poptávku – chybí jim technologie
Novinky

České e-shopy neuspokojí každou desátou poptávku – chybí jim technologie

Koronakrize se pro online prodejce stala „Korona-příležitostí“. Z dat společnosti Inventoro je vidět masivní nárůst online prodejů, který se propisuje přes všechny segmenty produktů. Tempo růstu je ale tak vysoké, že se menší a střední hráči nestíhají přizpůsobit. A to jim v budoucnu paradoxně může zlomit vaz.

Přečíst celý článek
E-commerce kopíruje křivky pandemie, květen byl meziročně o 4 % slabší
Novinky

E-commerce kopíruje křivky pandemie, květen byl meziročně o 4 % slabší

Česká e-commerce v květnu oproti loňskému roku stagnovala, respektive mírně klesla (o čtyři procenta). Navzdory tomu, že e-commerce mírně poklesla, šlo o silný měsíc – nesmíme zapomenout, že srovnáváme první v offlinu otevřený měsíc s extrémně silným loňským rokem.

Přečíst celý článek
Česká e-commerce? 196 miliard korun, 16,2 % českého maloobchodu a 75 tisíc zaměstnanců
Novinky

Česká e-commerce? 196 miliard korun, 16,2 % českého maloobchodu a 75 tisíc zaměstnanců

Asociace pro elektronickou komerci (APEK), která sdružuje subjekty ze všech kategorií českého on-line prostředí, představila vybraná data z komplexní Studie přínosů e-commerce v ČR. Nejdůležitější výstupy zveřejnila na svých webových stránkách a umožnila tak veřejnosti zjistit více o tomto dynamicky rostoucím odvětví maloobchodu.

Přečíst celý článek
E-shopy rostou, ale ostatní mají problémy
Novinky

E-shopy rostou, ale ostatní mají problémy

Z průzkumu konzultační společnosti Proficio, uskutečněného agenturou STEM/MARK, vyplývá, že 70 % českých firem během pandemie COVID-19 klesly tržby a 44 % zaznamenalo výrazný odliv zákazníků. Firmy však věří, že po rozvolnění opatření se část nakupujících vrátí do kamenných obchodů.

Přečíst celý článek
Čtyři praktické tipy, jak ušetřit čas a peníze za skladování a dopravu
Novinky

Čtyři praktické tipy, jak ušetřit čas a peníze za skladování a dopravu

V logistice se vše podřizuje efektivitě – na té vše stojí a padá. Klíčovým faktorem je také v oblasti e-commerce, pro kterou je typický rychlý pohyb zboží. E-commerce je navíc jednou z oblastí ekonomiky, která se navzdory současné pandemii rapidně rozvíjí a roste.

Přečíst celý článek
Evropané během pandemie na e-shopech nejvíce utratili za potraviny, šetřili na módě
Novinky

Evropané během pandemie na e-shopech nejvíce utratili za potraviny, šetřili na módě

Přepravní firma DPD analyzovala na základě svého nejnovějšího výzkumu E-shopper barometer nákupní chování Evropanů během pandemie. Největší boom nastal u kategorie potravin, kde nákupy vzrostly o 95 %. Mírný pokles naopak zaznamenala móda. Zcela zásadní byl vznik nové skupiny zákazníků, kteří na internetu před pandemií nikdy nenakupovali – většinu z nich tvoří senioři.

Přečíst celý článek
Jak může vašemu e-shopu prospět e-promoter?
Novinky

Jak může vašemu e-shopu prospět e-promoter?

Nakupování přes internet enormně roste. V době lockdownu se stalo dokonce jedinou možností, jak si některé zboží pořídit. S rostoucí oblibou e-commerce stoupá zároveň potřeba po kvalitním zákaznickém servisu, jenž v obchodech běžně obstarávají prodejní asistenti. V on-line prostředí by tento požadavek mohl řešit nástroj e-promoter.

Přečíst celý článek
Nejlepší cesta k zákazníkům vede přes e-mail aneb výhody e-mail marketingu
Novinky

Nejlepší cesta k zákazníkům vede přes e-mail aneb výhody e-mail marketingu

Cena, efektivita, ziskovost. Tak by se daly krátce popsat hlavní důvody, proč si e-mailing dlouhodobě udržuje výsostné postavení mezi online marketingovými kanály. Mohlo by se zdát, že v konkurenci sociálních médií již e-mail marketing nemá co nabídnout, výzkumy však hovoří jinak.

Přečíst celý článek