Mall nabízí českým zákazníkům bezplatnou dopravu

29. 11. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall)
Internetové tržiště Mall.cz dále pokračuje v integraci se společností Allegro a přináší do Česka službu Smart!, která umožní zákazníkům ušetřit na dopravě. Možnost bezplatného doručení mají od 24. 11. k dispozici všichni registrovaní zákazníci, přičemž nabídka se vztahuje na miliony produktů v sortimentu, ať už je prodává přímo Mall, nebo některý z tisíců partnerských e-shopů.

Současná akce potrvá po dobu dvou měsíců do 24. 1. 2023. 

Možnost nechat si své zásilky doručit zcela zdarma je nyní dostupná všem zákazníkům Mallu, kteří si zaregistrují zákaznický účet a přijmou marketingová sdělení. Bezplatná doprava bude automaticky uplatněna na každý nákup s minimální hodnotou 299 korun. Miliony produktů, na které je možné uplatnit dopravu zdarma, jsou označeny symbolem Smart!. Službu mohou využívat fyzické osoby i zákazníci nakupující na IČO, a to na neomezený počet zásilek.

Bezplatné doručení do tisíců výdejních míst

Svou objednávku si mohou nechat zákazníci doručit zdarma do jakéhokoliv výdejního místa, kterých Mall aktuálně nabízí již téměř 15 tisíc napříč celou Českou republikou. Kromě tradičních pick-up pointů mohou zákazníci využít i samoobslužné boxy, které jsou poslední dva roky mezi nakupujícími čím dál oblíbenější, a to i díky tomu, že jsou dostupné nepřetržitě. Těchto boxů je po Česku již více než 3 000, Mall přitom počet výdejních míst neustále navyšuje.

Více než pět tisíc e-shopů na jednom místě  

Mall aktuálně nabízí zboží od více než pěti tisíců obchodníků, a představuje tak největší marketplace v Česku. Každý měsíc se Mall marketplace rozrůstá i o několik stovek nových prodejců. Zákazníci si na tržišti cení především širokého výběru z více než 5,5 milionu produktů z nejrůznějších kategorií i cenových hladin.

Bezplatná doprava je vítanou novinkou nejen pro zákazníky, ale i pro samotné prodejce. Služba Mall Smart! je totiž nástrojem, jak k nákupu na tržišti motivovat ještě větší množství zákazníků a zároveň tak obchodníkům pomoci s navýšením prodejů. Mall marketplace konstantně roste především poslední dva roky, což dokládají také čísla z meziročního porovnání – ve stejném období v roce 2021 byla na tržiště napojena přibližně polovina aktuálně prodávajících obchodníků a šíře nabídky představovala třetinu té současné. Nejrychleji přitom roste nabídka produktů v kategorii módy, auto moto, ale i nábytku, kde se v meziročním srovnání rozšířila o několik stovek procent. Čeští zákazníci na Mall tržišti oceňují především to, že jim umožňuje nakoupit na jediném místě vše, co zrovna potřebují, a to v dobře známém a důvěryhodném prostředí.

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více