Mall nabízí českým zákazníkům bezplatnou dopravu

29. 11. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall)
Internetové tržiště Mall.cz dále pokračuje v integraci se společností Allegro a přináší do Česka službu Smart!, která umožní zákazníkům ušetřit na dopravě. Možnost bezplatného doručení mají od 24. 11. k dispozici všichni registrovaní zákazníci, přičemž nabídka se vztahuje na miliony produktů v sortimentu, ať už je prodává přímo Mall, nebo některý z tisíců partnerských e-shopů.

Současná akce potrvá po dobu dvou měsíců do 24. 1. 2023. 

Možnost nechat si své zásilky doručit zcela zdarma je nyní dostupná všem zákazníkům Mallu, kteří si zaregistrují zákaznický účet a přijmou marketingová sdělení. Bezplatná doprava bude automaticky uplatněna na každý nákup s minimální hodnotou 299 korun. Miliony produktů, na které je možné uplatnit dopravu zdarma, jsou označeny symbolem Smart!. Službu mohou využívat fyzické osoby i zákazníci nakupující na IČO, a to na neomezený počet zásilek.

Bezplatné doručení do tisíců výdejních míst

Svou objednávku si mohou nechat zákazníci doručit zdarma do jakéhokoliv výdejního místa, kterých Mall aktuálně nabízí již téměř 15 tisíc napříč celou Českou republikou. Kromě tradičních pick-up pointů mohou zákazníci využít i samoobslužné boxy, které jsou poslední dva roky mezi nakupujícími čím dál oblíbenější, a to i díky tomu, že jsou dostupné nepřetržitě. Těchto boxů je po Česku již více než 3 000, Mall přitom počet výdejních míst neustále navyšuje.

Více než pět tisíc e-shopů na jednom místě  

Mall aktuálně nabízí zboží od více než pěti tisíců obchodníků, a představuje tak největší marketplace v Česku. Každý měsíc se Mall marketplace rozrůstá i o několik stovek nových prodejců. Zákazníci si na tržišti cení především širokého výběru z více než 5,5 milionu produktů z nejrůznějších kategorií i cenových hladin.

Bezplatná doprava je vítanou novinkou nejen pro zákazníky, ale i pro samotné prodejce. Služba Mall Smart! je totiž nástrojem, jak k nákupu na tržišti motivovat ještě větší množství zákazníků a zároveň tak obchodníkům pomoci s navýšením prodejů. Mall marketplace konstantně roste především poslední dva roky, což dokládají také čísla z meziročního porovnání – ve stejném období v roce 2021 byla na tržiště napojena přibližně polovina aktuálně prodávajících obchodníků a šíře nabídky představovala třetinu té současné. Nejrychleji přitom roste nabídka produktů v kategorii módy, auto moto, ale i nábytku, kde se v meziročním srovnání rozšířila o několik stovek procent. Čeští zákazníci na Mall tržišti oceňují především to, že jim umožňuje nakoupit na jediném místě vše, co zrovna potřebují, a to v dobře známém a důvěryhodném prostředí.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více