CRM
Salesforce a Amazon usnadní tvorbu aplikací s AI. Produkty Salesforce se dostanou na AWS Marketplace
Na konferenci AWS společnosti Amazon Web Services (AWS), jež je součástí koncernu Amazon.com, a Salesforce, jednička na trhu CRM s umělou inteligencí, oznámily významné rozšíření svého dlouhodobého globálního strategického partnerství, prohloubení integrace produktů v oblasti dat a umělé inteligence (AI) a první nabídku vybraných produktů Salesforce na AWS Marketplace.
Přečíst celý článekSitefinity ve verzi 15 přináší generativní AI a další novinky
Společnost Progress uvedla novou verzi svého CMS řešení Progress Sitefinity 15, která přináší podporu generativní AI v celé platformě a umožňuje marketérům vytvářet personalizovaný obsah ve velkém měřítku. Novinka dále pomáhá odstranit marketingová datová sila, smysluplně využít cenné informace o zákaznících a zrychlit poskytování personalizovaných služeb.
Přečíst celý článekS Čechy spolupracoval na vývoji Skypu a Teams, nyní míří Predrag Jovanovic do pražského týmu Pipedrive
Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul CRM platformu pro marketingové a obchodní specialisty malých a středních firem, má nového vedoucího vývoje – rozvoj hlavní části produktu, tedy CRM platformy samotné, bude řídit Predrag Jovanovic, který působil v Outreach či v Microsoftu, kde spolupracoval mimo jiné i s českými vývojáři.
Přečíst celý článekSalesforce představil platformu Einstein 1
Společnost Salesforce představila platformu Einstein 1, která představuje významný pokrok v oblasti Salesforce Data Cloud a Einstein AI. Řešení koncové zákazníky je pro důvěryhodnou platformou AI poskytující firmám možnost bezpečně propojit jakákoli data, vytvářet aplikace s AI pomocí low-code a poskytovat zcela nové zkušenosti s CRM.
Přečíst celý článekInfor rozšiřuje partnerskou síť ve střední a východní Evropě
Společnost Infor rozšířila svou partnerskou síť v regionu střední a východní Evropy o dva nové partnery. Zatímco společnost BCIT se zaměří na projekty ERP řešení postavené na produktu Infor LN, mashfrog Group bude podporovat zákazníky prostřednictvím řešení Infor M3, Infor OS, Infor HCM and Infor WMS.
Přečíst celý článekPět trendů, které pohání digitální transformaci firem v roce 2023
Zastaralé způsoby komunikace se zákazníky a zdlouhavé manuální procesy, které by se daly jednoduše automatizovat, připravují společnosti o řadu obchodních příležitostí a konkurenceschopnost. Které další trendy v současné chvíli nejintenzivněji ovlivňují digitální transformaci podniků?
Přečíst celý článekSalesforce představil generativní umělou inteligenci pro CRM
Společnost Salesforce představila svou novinku Einstein GPT. Jde o první generativní technologii CRM s umělou inteligencí, která poskytuje obsah v každé interakci v oblasti prodeje, služeb, marketingu, obchodu ale i IT.
Přečíst celý článekJak utužit vztahy a komunikaci se zákazníky aneb byznys není jen o prodeji
Utužování vztahů, zlepšování komunikace a zjednodušení interakce se zákazníkem je mezi obchodníky stále žhavé téma. Na co si dát při budování a posilování vztahů pozor a jak využít CRM platformu naplno?
Přečíst celý článekSalesforce představil datovou platformu Genie, která pohání první CRM v reálném čase
Společnost Salesforce představila datovou platformu fungující v reálném čase, která pohání celou platformu Salesforce Customer 360. Díky Genie tak může každá firma proměnit data v zákaznickou magii a poskytovat vysoce personalizované služby v oblasti prodeje, služeb, marketingu a obchodu, které se neustále přizpůsobují měnícím se informacím a potřebám zákazníků v reálném čase.
Přečíst celý článekAutomatizace, integrace a digitalizace. Jaké trendy obchodníky a vývojáře čekají v tomto roce?
Automatizace, integrace nebo kompletní digitalizace firem – to jsou trendy, které budou v centru pozornosti obchodníků a vývojářů v roce 2022. Vedle toho se ke slovu hlásí i důraz na lidský aspekt. Velkou výzvu bude představovat také zákaznická podpora společně s týmovou komunikací a spoluprací.
Přečíst celý článek