CRM
Salesforce uvedla na trh novou generaci autonomních agentů s umělou inteligencí
Společnost Salesforce uvedla pod názvem Agentforce 2dx na trh nejnovější verzi své digitální pracovní platformy pro zavádění důvěryhodných, autonomních agentů s umělou inteligencí do pracovního procesu. V této verzi Agentforce překračuje reaktivní, uživateli iniciovaný svět chatových rozhraní a umožňuje proaktivním agentům pracovat v pozadí, bez neustálého lidského dohledu.
Přečíst celý článekPipedrive představil CRM nové generace vybavené AI agenty
Pipedrive, tvůrce uživatelsky přívětivé a efektivní CRM platformy pro malé podniky, představil nové pojetí svého produktu. Klíčovou změnou je integrace digitálních AI agentů, kteří jsou kdykoli k dispozici. Agenty lze ovládat textem i hlasem, přizpůsobují se kontextu jednotlivých uživatelů a mohou za obchodníky řešit rutinní úkoly a v reálném čase jim poskytovat důležité informace.
Přečíst celý článekNasazení AI ve firmách brzdí hlavně absence znalostí
Téměř polovina (48 %) podniků uvádí jako hlavní překážku pro přijetí umělé inteligence nedostatek znalostí. Signifikantní je podle tvůrce CRM platformy Pipedrive také otázka důvěry (40 %), citlivých dat (27 %) a bezpečnostních rizik (26 %).
Přečíst celý článekKonec chatbotů? Salesforce představil nové AI agenty Einstein SDR a Einstein Sales Coach
Společnost Salesforce představila dva nové plně autonomní prodejní agenty Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent a Einstein Sales Coach Agent. Tyto inteligentní nástroje, které budou k dispozici v říjnu, jsou postaveny na systému Salesforce Einstein 1 Agentforce a pomáhají prodejním týmům urychlit růst tržeb.
Přečíst celý článekSpokojenost s používanými digitálními nástroji přináší o 30 % lepší výsledky
Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive, která vyvíjí stejnojmennou CRM platformu. Obchodní profesionálové podle něj v práci nejvíc touží po AI. Tu zatím ale používají především malé firmy.
Přečíst celý článekJakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu.
Přečíst celý článekIBM a Salesforce rozšiřují partnerství na podporu otevřených a důvěryhodných AI ekosystémů
Rozšířené strategické partnerství propojí možnosti platformy IBM watsonx AI and Data Platform s platformou Salesforce Einstein 1 a zajistí tak větší výběr a flexibilitu při nasazování AI a správě dat. Týmům to umožní přijímat rozhodnutí založená na datech a další opatření přímo v průběhu jejich práce.
Přečíst celý článekMigrace českých firem do cloudu pokračuje. Čeho se obávají a co je pravda?
Během pár let musí více než tisícovka tuzemských firem přejít do cloudu. Důvodem je transformace populárního podnikového softwaru SAP a ukončení podpory stávajícího necloudového řešení na konci roku 2025. Většina firem se tohoto dlouho odkládaného kroku ale stále obává. Jaké mají důvody a jaká je dnes realita?
Přečíst celý článekJak může automatizace uvolnit obchodníkům ruce
Obchodní úspěch dnes nestojí jen na kvalitě výrobku. Zásadně ho ovlivňuje i obchodní strategie podpořená informačním systémem pro řízení obchodu. Vítězí obchodníci s jasným sdělením a kontrolou nad svými aktivitami, které spravují ve výkonném systému pro řízení vztahů se zákazníky. CRM dnes pomáhají obchodníkům automatizovat jejich každodenní aktivity, řídí rutinní úkoly a včas připomenou deadliny.
Přečíst celý článekČeská kancelářská platforma IceWarp Epos přináší integraci ChatGPT a další novinky
Výhod umělé inteligence mohou nově využívat uživatelé české kancelářské platformy IceWarp Epos, která je alternativou ke službám Microsoft 365 a Google Workspace. K dalším novinkám patří funkce odložení odpovědí na konkrétní e-maily, předsálí pro účastníky videokonferencí nebo rychlejší migrace účtů Microsoft 365. Vylepšena byla také mobilní aplikaci.
Přečíst celý článek