CRM
Salesforce přichází s inovacemi pro rychlejší digitální transformaci
Společnost Salesforce inovovala své digitální portfolio služeb Digital 360. Tato řešení pomáhají společnostem s urychlením digitální transformace a přinášejí novou generaci marketingových, obchodních i digitálních zkušeností. Nové technologie byly představeny na červnové konferenci.
Přečíst celý článekTechnologie nad dovednosti – jak mohou technologie nakopnout práci obchodníků
Obchodníci, kteří automatizují svou práci pomocí CRM nástrojů, jsou dvakrát úspěšnější než ti, kteří se spoléhají na zlepšování měkkých dovedností. Ačkoli se během pandemie většina obchodníků soustředila na rozvoj měkkých dovedností, pouze 11 % z nich se podařilo dosáhnout stanovených cílů. Oproti tomu respondenti, kteří vsadili na technologie pro generování leadů, dosahovali 26% úspěšnosti.
Přečíst celý článekGartner: Prodej CRM softwaru v roce 2018 vzrostl o 15,6 %
Celosvětový prodej CRM softwaru v loňském roce podle Gartneru meziročně vzrostl o 15,6 % na 48,2 miliardy USD. CRM software tak zůstal největší a zároveň nejprodávanější kategorií softwaru.
Přečíst celý článekSAP modernizuje CRM a představuje SAP C/4HANA
Balík řešení SAP C/4HANA sdružuje CRM nástroje na jednom místě a pomůže firmám lépe plnit potřeby jejich zákazníků a udržet si je. Na konferenci SAPPHIRE NOW v americkém Orlandu společnost dále představila i řešení pro správu dat SAP HANA Data Management Suite, které umožní získat z dat užitečné informace a ty přetvořit v obchodní hodnotu.
Přečíst celý článekGartner: CRM se v roce 2017 stalo největším softwarovým trhem
Na konci minulého roku segment CRM softwaru podle Gartneru předběhl kategorii systémů pro správu databází (DBMS) a stal se tak největším ze všech softwarových trhů s celkovým obratem 39,5 miliardy dolarů za rok 2017 (v případě DBMS šlo o 36,8 miliardy dolarů).
Přečíst celý článekKonica Minolta vstupuje na trh CRM systémů
Konica Minolta vstupuje do nové oblasti softwarových služeb. Na trh uvádí vlastní řešení CRM systému, který pomůže v oblastech obchodu, marketingu a servisu. Systém lze propojit s již existujícím portfoliem tiskových i dokumentových řešení Konica Minolta a nevyžaduje vlastní server ani obsluhu firemním IT specialistou.
Přečíst celý článekMicrosoft Dynamics 365 a Microsoft AppSource
Společnost Microsoft si přichystala dvě novinky pro podnikové uživatele. Aplikace Microsoft Dynamics 365 bude k dispozici letos na podzim a sjednotí současná řešení CRM a ERP do jedné cloudové služby. Druhou novinkou je AppSource, zdroj aplikací, add-inů a balíčků, které jsou nabízeny formou SaaS.
Přečíst celý článekGartner: Prodej CRM softwaru v roce 2015 vzrostl o 12,3 %
Celosvětový prodej CRM softwaru dle společnosti Gartner v loňském roce meziročně vzrostl o 12,3 % na 26,3 miliardy dolarů.
Přečíst celý článekPlatforma Select Connect partnerům Fujitsu usnadní každodenní činnosti
Mezi partnery Fujitsu míří nová interaktivní platforma „Fujitsu Select Connect“ využitelná v programech Select Experts a Select Circle Partners. Platforma je zabudovaná přímo do systému pro správu vztahů se zákazníky (CRM) a umožňuje rychlejší, snazší a transparentnější spolupráci na celé řadě témat, jež vedou k úspěšnějšímu podnikání.
Přečíst celý článekMicrosoft Dynamics CRM 2016 přijde do konce roku
Nová verze podnikového řešení Microsoft Dynamics CRM 2016 přijde na trh v posledním čtvrtletí letošního kalendářního roku a bude představovat další milník naplnění vize Microsoftu umožnit každému člověku i organizaci na světě, aby lépe a snadněji dosahovali svých cílů.
Přečíst celý článek