Salesforce přichází s inovacemi pro rychlejší digitální transformaci

22. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce inovovala své digitální portfolio služeb Digital 360. Tato řešení pomáhají společnostem s urychlením digitální transformace a přinášejí novou generaci marketingových, obchodních i digitálních zkušeností. Nové technologie byly představeny na červnové konferenci.

Spotřebitelé a koncoví zákazníci neustále posouvají hranice toho, co si představují pod upřednostňováním digitálních technologií – od on-line nákupů automobilů a potravin až po podávání žádostí o hypotéky prostřednictvím mobilních telefonů. Jen v loňském roce přesáhlo on-line obchodování objem 4 bilionů amerických dolarů. S tím souvisí i marketingové rozpočty – do digitálních médií by letos měla směřovat polovina všech výdajů na reklamu. Salesforce pomáhá společnostem udržet si náskok před těmito změnami – v roce 2020 stála za více než 100 miliardami tzv. Einsteinových předpovědí, 682 miliardami e-mailů a v denním průměru také za třemi miliony obchodních transakcí.

„Být digitální a orientovat se na zákazníky nebylo nikdy důležitější než dnes,“ uvedl David Schmaier, prezident a hlavní produktový ředitel společnosti Salesforce. „Firmy díky Digital 360 získají veškerou podporu naší společnosti k rychlejší digitální transformaci, k vytvoření jednoho uceleného pohledu na zákazníky i na řízení vlastního růstu.“

Marketing Cloud 360: marketing nové generace

Díky nové generaci platformy Marketing Cloud mohou marketingoví pracovníci poznávat své zákazníky prostřednictvím jednotného zdroje pravdy a maximálně využívat všechny relevantní momenty v průběhu transakce, a to i za využití personalizace podpořené umělou inteligencí. Jde o novinky, které pomocí unifikovaných analýz podpoří jak rozhodování k akci a budování dlouhodobé přízně, tak i optimalizaci celkového dopadu marketingových aktivit.

  • Google a Salesforce:zákazníci dnes komunikují mnohem častěji digitálně a současně mají stále větší nároky na ochranu svého on-line soukromí. Strategické partnerství mezi společnostmi Google a Salesforce napomáhá marketingovým pracovníkům klienty lépe pochopit. Díky primárním datům lze efektivněji vyhodnocovat sledované vstupy, párovat zákazníky a odpovídajícím způsobem reagovat.
  • Reporty Datorama pro Marketing Cloud: platforma pro analýzy, optimalizaci a pro přímý přístup k novým sestavám o využívání e-mailové komunikace, mobilních technologií a celkovém chování zákazníka.
  • Platforma Trailhead pro podporu karierního růstu marketingových pracovníků: jedná se o vzdělávací zdroje dostupné zdarma pro kohokoli, kdo si chce začít budovat nebo posílit svoji marketingovou kariéru
  • Snapchat Audience Match: marketingoví pracovníci mohou využívat primární data uložená v Salesforce k vytváření cílených a personalizovaných reklamních segmentů pro platformu Snapchat.
  • Integrace s WhatsApp: pomocí řešení WhatsApp Business Solution mohou společnosti zvýšit angažovanost zákazníků – k dispozici je detekce klíčových slov, zasílání transakčních zpráv a mnoho dalšího.

Commerce Cloud 360: podpora obchodování zaměřeného na zákazníky

Platforma Commerce Cloud pomáhá společnostem překračovat izolované transakce a vytvářet celoživotní vztahy. Nové technologie usnadňují identifikaci obchodních trendů, umožňují personalizovat přístup pro každého zákazníka a zjednodušují napojení na všechny části cesty obchodním procesem – od on-line obchodu přes správu objednávek až po následné aktivity.

  • B2B2C Commerce: s novou aplikací B2B2C Commerce mohou B2B společnosti rychle spustit do ostrého provozu propojené elektronické obchody typu D2C (direct-to-consumer). Stačí klikat, netřeba programovat. Společnosti, které prodávají prostřednictvím distributorů a maloobchodních prodejců nyní mohou zaznamenávat primární data – což jim umožní lépe porozumět celé jejich zákaznické bázi, přímo propojit marketing, obchod i služby a odhalit nové zdroje příjmů.
  • Salesforce Order Management: díky omnichannel správě zásob a distribuované správě objednávek mají společnosti k dispozici informace o stavu zásob ve všech svých skladech. Mohou tak přeměnit obchody do podoby distribučních center a nabídnout zákazníkům možnost volby, kde a jak si mohou objednávky vyzvednout — ještě ten samý den, s vyzvednutím v obchodě a mnoho dalších variant.
  • Headless PWA sada a služba Managed Runtime: díky nové sadě Progressive Web Application (PWA) a službě Managed Runtime mohou vývojové týmy rychle a nákladově efektivně oddělit front-endové a back-endové technologie a vytvářet prostředí maximálně přizpůsobené konkrétním zákazníkům. Jde tedy o přístup označovaný také jako tzv. headless eCommerce.

Salesforce CDP for Loyalty Management, Datorama Reports for Marketing Cloud, integrace pro WhatsApp, distribuovaná správa objednávek a omnichannel správa zásob jsou již běžně dostupné. Ostatní služby budou spuštěny v nejbližších měsících.

Podobné články

Veeam představil inovace řešení Backup for Salesforce

20. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Veeam)
Nejnovější verze řešení Veeam Backup for Salesforce rozšiřuje podporu pro multi-cloudová prostředí, zvyšuje zabezpečení pomocí jednotného přihlášení (SSO) a vícefaktorového ověřování (MFA) a poskytuje bezpečné prostředí pro testování i vývoj prostřednictvím sandboxu. Čtěte více

S rozvojem umělé inteligence rostou obavy o důvěryhodnost dat a jejich bezpečnost

15. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Zpráva společnosti Salesforce o stavu dat a analytiky, která vychází z průzkumu mezi více než 10 000 technickými a obchodními manažery, odhaluje obavy o důvěryhodnost dat a bezpečnost v době, kdy se organizace snaží využít pokroků v oblasti umělé inteligence. Čtěte více

Veeam rozšiřuje své SaaS portfolio o produkt Veeam Backup for Salesforce

2. 11. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Veeam Software)
Veeam Software představil novinku Veeam Backup for Salesforce, která eliminuje riziko ztráty dat a metadat ze Salesforce v důsledku lidské chyby, problémů s integrací a dalších běžných scénářů ztráty dat ze Salesforce. Čtěte více

Salesforce představil datovou platformu Genie, která pohání první CRM v reálném čase

30. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představila datovou platformu fungující v reálném čase, která pohání celou platformu Salesforce Customer 360. Díky Genie tak může každá firma proměnit data v zákaznickou magii a poskytovat vysoce personalizované služby v oblasti prodeje, služeb, marketingu a obchodu, které se neustále přizpůsobují měnícím se informacím a potřebám zákazníků v reálném čase. Čtěte více