Acomware

Jídlo na e-shopech nakupuje každý třetí Čech a doménou e-shopů je erotické zboží
Novinky

Jídlo na e-shopech nakupuje každý třetí Čech a doménou e-shopů je erotické zboží

Více než třetina Čechů nakupuje na internetu potraviny, z toho 16 % alespoň jednou měsíčně. Zájem o internetové nákupy však sílí bez ohledu na druh zboží – již 21 % Čechů přiznává, že nakupuje převážně v e-shopech. Nejvíce je lidé preferují u erotického zboží.

Přečíst celý článek
Problém s reklamací odradí od e-shopu až polovinu zákazníků
Novinky

Problém s reklamací odradí od e-shopu až polovinu zákazníků

Téměř dvě třetiny Čechů mají zkušenost s reklamací zboží, které si objednali na internetu. Pokud přitom narazí na nějaký problém, u poloviny hrozí, že si příště vyberou jiný e-shop. Výhrady k postupu prodejce přitom zákazníci mají u zhruba čtyř reklamací z deseti.

Přečíst celý článek
Většina českých e-shopů letos očekává růst tržeb
Novinky

Většina českých e-shopů letos očekává růst tržeb

Očekávání tuzemských e-shopů pro rok 2017 jsou optimistická. Až 89 % firem předpokládá růst tržeb, k němuž má přispět získávání nových zákazníků i větší ochota prodejců investovat do svého rozvoje. Naopak ohrožení růstu by mohla způsobit (nová) konkurence.

Přečíst celý článek
Na internetu již prodává většina obchodních řetězců
Novinky

Na internetu již prodává většina obchodních řetězců

Už tři čtvrtiny největších obchodních řetězců u nás nabízejí vlastní e-shop. Na rozdíl od loňského roku je již e-shop samozřejmostí například i pro prodejce sportovního vybavení nebo zboží z kategorie krása a zdraví.

Přečíst celý článek
České e-shopy hlásí téměř čtvrtinový nárůst tržeb
Novinky

České e-shopy hlásí téměř čtvrtinový nárůst tržeb

Po prvních šesti měsících tohoto roku je jasné, že internetové prodeje v Česku letos zlomí další rekord. Od ledna do konce června se obrat tuzemských e-shopů meziročně zvýšil o 22 %. Ve druhém čtvrtletí růst dokonce akceleroval a dosáhl 25 %. V tomto období byl mezi lidmi největší zájem zejména o sezonní zboží, jako jsou bazény, klimatizace nebo domácí ventilátory.

Přečíst celý článek
České e-shopy vykročily k dalšímu rekordu, nejvíce rostou nákupy z mobilů
Novinky

České e-shopy vykročily k dalšímu rekordu, nejvíce rostou nákupy z mobilů

Množství nákupů, které Češi uskutečnili v internetových obchodech, rostlo také v prvním čtvrtletí letošního roku. Obrat prodejců vzrostl podle analýzy konzultační společnosti Acomware meziročně o zhruba 18 %. Lidé přitom stále častěji nakupují ze svých mobilů.

Přečíst celý článek
Infografika: Přes e-shop v ČR prodávají již dvě třetiny obchodních řetězců
Novinky

Infografika: Přes e-shop v ČR prodávají již dvě třetiny obchodních řetězců

Možnost nakoupit na internetu už svým zákazníkům nabízejí více než dvě třetiny největších obchodních řetězců v ČR. Nejvíce e-shopů přitom loni otevřeli prodejci módy, své zboží online stále nenabízejí naopak prodejci potravin nebo drogerie. Rozšiřuje se i nabídka služeb.

Přečíst celý článek
České e-shopy chtějí být ziskovější a budou zvyšovat investice
Novinky

České e-shopy chtějí být ziskovější a budou zvyšovat investice

Loňský rekordní rok české e-commerce se pozitivně odráží také v očekáváních tuzemských e-shopů. Jejich majitelé plánují v roce 2016 další růst tržeb, chtějí však zároveň dosahovat větších zisků. Navýší též množství prostředků na svůj rozvoj.

Přečíst celý článek
Počet nákupů z mobilů v ČR dosáhl nového maxima
Novinky

Počet nákupů z mobilů v ČR dosáhl nového maxima

Češi stále více nakupují z mobilních telefonů. Ve třetím čtvrtletí letošního roku díky tomu dosáhl podíl těchto zařízení na tržbách e-shopů nového maxima. Internetoví obchodníci se navíc mohou radovat z růstu celé e-commerce, který za první tři čtvrtletí přesáhl 24 %.

Přečíst celý článek
České e-shopy čekají rekordní Vánoce
Novinky

České e-shopy čekají rekordní Vánoce

Počet objednávek uskutečněných před Vánocemi v českých e-shopech by letos mohl podle analýzy společnosti Acomware vzrůst o 20–25 %. Významně přitom vzroste množství nákupů uskutečněných z mobilních zařízení.

Přečíst celý článek