Rozhovory
Václav Petrželka: Koho se týká nařízení GDPR a jak se připravit?
Nařízení GDPR upravuje zpracování osobních údajů fyzických osob, přichází s ním nové prvky, upřesňují se stávající pravidla a zavádějí se také „pověřenci pro ochranu osobních údajů“. Koho se GDPR dotkne a jak se nejlépe připravit, to nám prozradil Václav Petrželka, regional account manager, Czech Republic & Slovakia, ve společnosti Trend Micro.
Přečíst celý článekLubomír Tomány: „NASky“ jsou stále nejdůležitější, daří se nám ale i jinde
S Lubomírem Tománym ze Synology jsme si povídali o novinkách v portfoliu výrobce, které se stále razantněji rozšiřuje od NAS serverů i do dalších oblastí včetně networkingu a videodohledu. Jádrem nabídky jsou ale samozřejmě stále „NASky“, které se svými vlastnostmi postupně dostávají do pozice centra firemní infrastruktury. Novinkou je i vlastní cloud.
Přečíst celý článekJaroslav Bednář: Zákazníky láká stylové mobilní příslušenství
Ke krátkému rozhovoru jsme získali Jaroslava Bednáře ze společnosti ADATA. Pokud se chcete dozvědět, jaké zajímavé produkty výrobce aktuálně nabízí, o co je dnes mezi koncovými zákazníky největší zájem a proč produkty ADATA prodávat, neváhejte se začíst do následujících řádků.
Přečíst celý článekLeoš Lemberk: Zdravotnictví i digital signage jsou velkou příležitostí
S Leošem Lemberkem, sales managerem společnosti MMD, jsme si povídali o nejnovějších trendech v oblasti digital signage, hotelových televizorů i zdravotnické zobrazovací techniky. Co vše se zde v poslední době změnilo, kam se segment posunul nebo kde a jak můžete vydělat, se dozvíte v následujícím rozhovoru.
Přečíst celý článekMartin Lucký: Kancelářský tisk stojí na prahu inkoustové revoluce
Co kancelářský tisk a inkoust? Jak se s novými technologiemi mění požadavky uživatelů a jak na to reaguje Epson? O inkoustu, o softwaru i o předvídatelných nákladech na tisk si s námi popovídal Martin Lucký, pre/post sales specialist CZ/SK ve společnosti Epson Europe.
Přečíst celý článekAaron Wei: TP-Link se stává technologickou společností
Společnost TP-Link nedávno představila celkovou transformaci značky a vizuální identity. Za vším je snaha přizpůsobit se životnímu stylu spotřebitelů, kteří jsou daleko aktivnější na internetu a ve využívání aktuálně dostupných technologií. Společnost se proto začíná zabývat chytrou domácností, chytrými telefony a dalším „smart“ příslušenstvím. Co za změny a novinky TP-Link chystá v nejbližší době, to nám prozradil Aaron Wei, country manager společnosti TP-Link pro Českou republiku a Slovensko.
Přečíst celý článekPavel Kocián: Hry už nejsou rebelií
Od nástupu Pavla Kociána do funkce generálního ředitele společnosti ABC Data uplynul rok. Jak svoje působení ve funkci za uplynulé období hodnotí? Co si myslí o aktuální situaci na trhu a etablování počítačových her? S Reseller Magazinem si popovídal o tom všem i o ledasčem dalším.
Přečíst celý článekCloud4com: Lenovo je pro nás spolehlivá a ověřená značka
Tomáš Novák je technickým ředitelem společnosti Cloud4com a je pro něj zásadní, aby vedle kvalitního týmu lidí spolehlivě pracovaly i technologie, které v Cloud4com používají. O Lenovu mluví jako o spolehlivé a prověřené platformě, se kterou má dlouhodobě pozitivní zkušenost.
Přečíst celý článekRoman Knap: V IT je sranda
Co všechno znamená digitální transformace, kde se nejviditelněji projevuje a jaké nové výzvy před nás předkládá zpracování velkého objemu dat? Nejen o tom jsme si popovídali s generálním ředitelem společnosti SAP ČR Romanem Knapem.
Přečíst celý článekJiří Dědek: Čeští a slovenští partneři Modecomu se mohou těšit na lepší spolupráci
S Jiřím Dědkem, novým brand managerem společnosti Modecom pro český a slovenský trh, jsme si povídali nejen o cílech společnosti a chystaných změnách, ale také o aktuálním stavu partnerského prodeje či chystaných (nejen) produktových novinkách.
Přečíst celý článek