Alza.cz má nové marketingové ředitele

11. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení společnosti Alza.cz jmenovalo novými řediteli marketingu Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše. Oba společnými silami vedli v zastoupení marketing po dobu dvou let a úspěšně tým stabilizovali.
Zleva Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš

„Před dvěma lety jsme jmenovali Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše dočasnými marketingovými řediteli. Jejich úkolem bylo vést marketing do doby, než najdeme nového marketingového ředitele. Jak šel čas, a naše hledání neneslo požadované ovoce, začalo se ukazovat, že kluci vedou marketing nad očekávání dobře, že se velmi dobře doplňují,“ uvedl Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz.

Jan Sadílek (34) – vystudoval elektrotechnickou fakultu na ČVUT a právo na UK. Do Alzy nastoupil v roce 2014 se zkušenostmi z vlastního e-commerce byznysu. Z pozice senior display specialisty se postupně vypracoval až na pozici marketingového ředitele.

Jaroslav Kotápiš (30) vystudoval výpočetní techniku na SSPŠ. Na pozici marketingového ředitele se vypracoval doslova od píky – do Alzy nastoupil v listopadu 2008 na pozici telefonního operátora. Po dvou letech přešel na oddělení marketingu, kterému v různých pozicích zůstal věrný dodnes.

Štítky: 

Podobné články

Alza spustila B2B nabídku pro školy a stát

17. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza.cz ve svém novém B2B programu veřejným institucím nabízí výhodné podmínky nákupu, vlastního obchodníka, odloženou splatnost i produkty k vyzkoušení předem. Pro partnerské školy firma navíc připravuje i exkurze, díky nimž studenti exkluzivně nahlédnou do skladu i provozu poboček. Ještě letos se program rozšíří i na Slovensko. Čtěte více

Alza.cz v roce 2018 dosáhla obratu 25 miliard korun

31. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Podle předběžných výsledků dosáhla společnost Alza.cz v roce 2018 obratu ve výši 25 miliard korun bez DPH (972 milionů eur). Meziroční nárůst činí zhruba 19,3 %. Rekordní rok přinesl 10,3 milionu objednávek (meziroční nárůst o 30 %), báze unikátních zákazníků vzrostla na 3,7 milionu. Čtěte více

Alza.cz má přes 1 800 nových odběrných míst

30. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Malý obchůdek v sousedství, lékárna v nedaleké ulici, místní drogerie. Nákup z Alzy si nově mohou lidé vyzvednout téměř na každém rohu – český e-shop před Vánoci rozšiřuje síť pro doručování o 1 800 nových odběrných míst v České republice i na Slovensku. Čtěte více

Dell EMC ocenil nejúspěšnější partnery

17. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Společnost Dell EMC Česká republika uspořádala slavnostní galavečer v prostorách restaurace Aureole v Praze, během kterého ocenila své nejúspěšnější partnery v programu Czech Partner Awards 2018. Cenu Channel Partner roku získal AutoCont CZ a obdobné ocenění, avšak pro spotřebitelský segment, obdržela Alza.cz. Distributorem roku se stala 100Mega Distribution. Čtěte více