Alza.cz má nové marketingové ředitele

11. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení společnosti Alza.cz jmenovalo novými řediteli marketingu Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše. Oba společnými silami vedli v zastoupení marketing po dobu dvou let a úspěšně tým stabilizovali.
Zleva Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš

„Před dvěma lety jsme jmenovali Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše dočasnými marketingovými řediteli. Jejich úkolem bylo vést marketing do doby, než najdeme nového marketingového ředitele. Jak šel čas, a naše hledání neneslo požadované ovoce, začalo se ukazovat, že kluci vedou marketing nad očekávání dobře, že se velmi dobře doplňují,“ uvedl Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz.

Jan Sadílek (34) – vystudoval elektrotechnickou fakultu na ČVUT a právo na UK. Do Alzy nastoupil v roce 2014 se zkušenostmi z vlastního e-commerce byznysu. Z pozice senior display specialisty se postupně vypracoval až na pozici marketingového ředitele.

Jaroslav Kotápiš (30) vystudoval výpočetní techniku na SSPŠ. Na pozici marketingového ředitele se vypracoval doslova od píky – do Alzy nastoupil v listopadu 2008 na pozici telefonního operátora. Po dvou letech přešel na oddělení marketingu, kterému v různých pozicích zůstal věrný dodnes.

Štítky: 

Podobné články

Alza.cz rozšířila expozici chytré domácnosti a pochlubila se prodejními výsledky

26. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz ve svém showroomu rozšířila prostor věnovaný technologiím chytré domácnosti. Ten nyní zabírá více než dvojnásobnou plochu (62 m²) a zákazníkům nabízí ovládání celé domácnosti prostřednictvím bezdrátového řešení. Nově expozice předvede 200 chytrých produktů od 77 firem. Čtěte více

Ředitelem obsahu e-shopu Alza.cz je Michal Krčmář

20. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Management Alza.cz posílil Michal Krčmář, který v Alze působí jako content director a má na starosti strategické i operativní vedení celého contentového oddělení a zastřešuje veškerý webový obsah, překlady a SEO aktivity pro největší e-shop v ČR a všechny jeho jazykové mutace v zahraničí. Čtěte více

Alza spouští prodej solárních elektráren pro domácnosti

30. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český online prodejce Alza.cz podporuje trvale udržitelný rozvoj a u příležitosti světového Dne země spouští v e-shopu prodej solárních elektráren na klíč. Majitelům rodinných domůod dnešního dne nabízí celkem šest balíčků od externích partnerů startujících na 84 999 Kč. Čtěte více

Alza spustila B2B nabídku pro školy a stát

17. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza.cz ve svém novém B2B programu veřejným institucím nabízí výhodné podmínky nákupu, vlastního obchodníka, odloženou splatnost i produkty k vyzkoušení předem. Pro partnerské školy firma navíc připravuje i exkurze, díky nimž studenti exkluzivně nahlédnou do skladu i provozu poboček. Ještě letos se program rozšíří i na Slovensko. Čtěte více