Zaslat.cz nabízí nejširší síť výdejních a sběrných míst na českém trhu

7. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zaslat.cz)
Platforma Zaslat.cz integrovala do své sítě sběrná a výdejní místa dopravce PPL. Posílením o více než 3 000 míst nabízí brněnská firma svým zákazníkům nejširší síť výdejních míst na českém trhu. Dohromady nabízí platforma Zaslat.cz již přes 12 tisíc sběrných a výdejních míst a v plánu je další posílení sítě nejen v Česku, ale i v zahraničí.

Popularita sběrných a výdejních míst v Česku roste rekordní rychlostí, a to především v posledním roce a půl. Důvod je podle ředitele společnosti Zaslat.cz Miroslava Michalka jednoduchý: „Po dvou letech, kdy kvůli pandemii většina lidí byla téměř permanentně ve svém domově, jsou lidé jednoduše víc pohybu a čekat na kurýra pro ně jednoduše už není tak přijatelné, jako v době pandemie.”

Z průzkumů vyplývá, že sběrná a výdejní místa pravidelně využívá až 70 % Čechů. Zaslat.cz nyní rozšířilo díky integraci PPL svou síť o více než 3 000 Parcelshopů a Parcelboxů tohoto přepravce, a celkem nabízí přes 12 tisíc takových míst, ze kterých mohou zákazníci vyzvedávat a posílat své zásilky. „Integrace PPL je pro nás i pro naše zákazníky zásadním krokem. Zaslat.cz tak upevnilo svou pozici silného hráče. Aktuálně poskytujeme nejvyšší počet sběrných a výdejních míst na českém trhu. Naši zákazníci si jednoduše vyberou ze širokého portfolia výdejen a vyzvednout si svůj balíček poblíž svého bydliště, ať už bydlí ve městě či na vesnici. Anebo jej naopak mohou odeslat,“doplnil Miroslav Michalko, ředitel společnosti Zaslat.cz, a dodal: „Máme signály i od našich dalších partnerů, že budou buď otevírat nebo rozšiřovat vlastní sítě takových míst. Letos chceme integrovat další tisíce míst v Česku a rozšířit naši síť i o desítky tisíc míst v zahraničí.

Zaslat.cz má ve svém portfoliu osm balíkových dopravců s potenciálem integrovat dalších 12 dopravních společností. Integrace PPL je pro brněnskou firmu velkým krokem na cestě k dosažení cíle poskytnout co nejjednodušší, nejrychlejší a nejpohodlnější cestu k odesílání balíků odkudkoliv a kamkoliv. Zatímco v minulosti se nabídka zaměřovala zejména na doručování od dveří ke dveřím, v posledním roce společnost intenzivně pracuje na rozšíření portfolia, nabídky služeb a vývoj vlastních technologických řešení pro firmy.

Zákazníci Zaslat.cz mohou přes PPL prozatím posílat balíky pouze po České republice, a to buď s možností vyzvednutí na adrese, nebo podáním balíku na jedno z více než tří tisíc sběrných míst. „Další možnosti využití služeb dopravce PPL připravujeme. Zákazníci mohou zatím otestovat tuzemskou přepravu. K integraci takto velkého dopravce přistupujeme zodpovědně, a proto budeme spolupráci rozšiřovat postupně,“uzavřel Michalko.

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více