Zaslat.cz nabízí nejširší síť výdejních a sběrných míst na českém trhu

7. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zaslat.cz)
Platforma Zaslat.cz integrovala do své sítě sběrná a výdejní místa dopravce PPL. Posílením o více než 3 000 míst nabízí brněnská firma svým zákazníkům nejširší síť výdejních míst na českém trhu. Dohromady nabízí platforma Zaslat.cz již přes 12 tisíc sběrných a výdejních míst a v plánu je další posílení sítě nejen v Česku, ale i v zahraničí.

Popularita sběrných a výdejních míst v Česku roste rekordní rychlostí, a to především v posledním roce a půl. Důvod je podle ředitele společnosti Zaslat.cz Miroslava Michalka jednoduchý: „Po dvou letech, kdy kvůli pandemii většina lidí byla téměř permanentně ve svém domově, jsou lidé jednoduše víc pohybu a čekat na kurýra pro ně jednoduše už není tak přijatelné, jako v době pandemie.”

Z průzkumů vyplývá, že sběrná a výdejní místa pravidelně využívá až 70 % Čechů. Zaslat.cz nyní rozšířilo díky integraci PPL svou síť o více než 3 000 Parcelshopů a Parcelboxů tohoto přepravce, a celkem nabízí přes 12 tisíc takových míst, ze kterých mohou zákazníci vyzvedávat a posílat své zásilky. „Integrace PPL je pro nás i pro naše zákazníky zásadním krokem. Zaslat.cz tak upevnilo svou pozici silného hráče. Aktuálně poskytujeme nejvyšší počet sběrných a výdejních míst na českém trhu. Naši zákazníci si jednoduše vyberou ze širokého portfolia výdejen a vyzvednout si svůj balíček poblíž svého bydliště, ať už bydlí ve městě či na vesnici. Anebo jej naopak mohou odeslat,“doplnil Miroslav Michalko, ředitel společnosti Zaslat.cz, a dodal: „Máme signály i od našich dalších partnerů, že budou buď otevírat nebo rozšiřovat vlastní sítě takových míst. Letos chceme integrovat další tisíce míst v Česku a rozšířit naši síť i o desítky tisíc míst v zahraničí.

Zaslat.cz má ve svém portfoliu osm balíkových dopravců s potenciálem integrovat dalších 12 dopravních společností. Integrace PPL je pro brněnskou firmu velkým krokem na cestě k dosažení cíle poskytnout co nejjednodušší, nejrychlejší a nejpohodlnější cestu k odesílání balíků odkudkoliv a kamkoliv. Zatímco v minulosti se nabídka zaměřovala zejména na doručování od dveří ke dveřím, v posledním roce společnost intenzivně pracuje na rozšíření portfolia, nabídky služeb a vývoj vlastních technologických řešení pro firmy.

Zákazníci Zaslat.cz mohou přes PPL prozatím posílat balíky pouze po České republice, a to buď s možností vyzvednutí na adrese, nebo podáním balíku na jedno z více než tří tisíc sběrných míst. „Další možnosti využití služeb dopravce PPL připravujeme. Zákazníci mohou zatím otestovat tuzemskou přepravu. K integraci takto velkého dopravce přistupujeme zodpovědně, a proto budeme spolupráci rozšiřovat postupně,“uzavřel Michalko.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více