Zásilkovna.cz doručuje do Maďarska

25. 3. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zasilkovna.cz)
Zásilkovna.cz otevřela pobočku v maďarské Budapešti, díky čemuž umožňuje českým e-shopům prodej na dalších zahraničních trzích. Již dříve byly otevřeny také pobočky na Slovensku a v Polsku.

Síť výdejních míst Zásilkovny spolu s novým projektem vlastních kamenných prodejen nabízí v současnosti více než 6000 e-shopům ideální dosažení jejich zákazníků. Nyní mohou tyto e-shopy díky logistickým a podpůrným službám Zásilkovny expandovat také do okolních evropských zemí. Zájem o jejich zboží u sousedů evidentně je - v první polovině roku 2014 zaznamenali čeští obchodníci v porovnání se stejným obdobím roku 2013 téměř 50% nárůst plateb ze zahraničí. Donedávna přitom platilo, že většina českých e-shopů o prodeji v jiných zemích (s výjimkou dodávek na Slovensko) ani neuvažovala.

“E-shopy z Česka mají i díky své dravosti velkou šanci prosadit se na okolních trzích. Výhody, které u nich zahraniční zákazníci mohou ocenit, jsou nízká cena, kvalitní služby a originální zboží. E-shopy zase mohou využít rozvinutou infrastrukturu a strategickou polohu Česka vzhledem k východní i západní Evropě. Zásilkovna.cz e-shopům poskytuje logistické služby, expandující síť výdejních míst a kamenné prodejny. S novým projektem ale chceme pomoci e-shopům s expanzí do zahraničí a bořit postupně bariéry, se kterými se při vstupu na nový zahraniční trh potýkají,” přiblížila zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková.

Pro vstup na maďarský trh nabízí Zásilkovna.cz českým e-shopům také pomoc s překladem webových stránek do maďarštiny, proškolený zákaznický servis, přepravu ze skladu v ČR až na adresu zákazníka v Maďarsku a mnohem více. E-shop navíc díky komplexnímu outsourcingu nemusí zakládat v cizí zemi novou firmu či organizační složku. Zásilkovna.cz maďarský trh dobře zná a může e-shopům předem poradit, zda je pro ně tento trh zajímavý a jestli vůbec má smysl tam vstupovat.

Štítky: 

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více