Zásilkovna.cz doručuje do Maďarska

25. 3. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zasilkovna.cz)
Zásilkovna.cz otevřela pobočku v maďarské Budapešti, díky čemuž umožňuje českým e-shopům prodej na dalších zahraničních trzích. Již dříve byly otevřeny také pobočky na Slovensku a v Polsku.

Síť výdejních míst Zásilkovny spolu s novým projektem vlastních kamenných prodejen nabízí v současnosti více než 6000 e-shopům ideální dosažení jejich zákazníků. Nyní mohou tyto e-shopy díky logistickým a podpůrným službám Zásilkovny expandovat také do okolních evropských zemí. Zájem o jejich zboží u sousedů evidentně je - v první polovině roku 2014 zaznamenali čeští obchodníci v porovnání se stejným obdobím roku 2013 téměř 50% nárůst plateb ze zahraničí. Donedávna přitom platilo, že většina českých e-shopů o prodeji v jiných zemích (s výjimkou dodávek na Slovensko) ani neuvažovala.

“E-shopy z Česka mají i díky své dravosti velkou šanci prosadit se na okolních trzích. Výhody, které u nich zahraniční zákazníci mohou ocenit, jsou nízká cena, kvalitní služby a originální zboží. E-shopy zase mohou využít rozvinutou infrastrukturu a strategickou polohu Česka vzhledem k východní i západní Evropě. Zásilkovna.cz e-shopům poskytuje logistické služby, expandující síť výdejních míst a kamenné prodejny. S novým projektem ale chceme pomoci e-shopům s expanzí do zahraničí a bořit postupně bariéry, se kterými se při vstupu na nový zahraniční trh potýkají,” přiblížila zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková.

Pro vstup na maďarský trh nabízí Zásilkovna.cz českým e-shopům také pomoc s překladem webových stránek do maďarštiny, proškolený zákaznický servis, přepravu ze skladu v ČR až na adresu zákazníka v Maďarsku a mnohem více. E-shop navíc díky komplexnímu outsourcingu nemusí zakládat v cizí zemi novou firmu či organizační složku. Zásilkovna.cz maďarský trh dobře zná a může e-shopům předem poradit, zda je pro ně tento trh zajímavý a jestli vůbec má smysl tam vstupovat.

Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více