Zásilkovna.cz doručuje do Maďarska

25. 3. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zasilkovna.cz)
Zásilkovna.cz otevřela pobočku v maďarské Budapešti, díky čemuž umožňuje českým e-shopům prodej na dalších zahraničních trzích. Již dříve byly otevřeny také pobočky na Slovensku a v Polsku.

Síť výdejních míst Zásilkovny spolu s novým projektem vlastních kamenných prodejen nabízí v současnosti více než 6000 e-shopům ideální dosažení jejich zákazníků. Nyní mohou tyto e-shopy díky logistickým a podpůrným službám Zásilkovny expandovat také do okolních evropských zemí. Zájem o jejich zboží u sousedů evidentně je - v první polovině roku 2014 zaznamenali čeští obchodníci v porovnání se stejným obdobím roku 2013 téměř 50% nárůst plateb ze zahraničí. Donedávna přitom platilo, že většina českých e-shopů o prodeji v jiných zemích (s výjimkou dodávek na Slovensko) ani neuvažovala.

“E-shopy z Česka mají i díky své dravosti velkou šanci prosadit se na okolních trzích. Výhody, které u nich zahraniční zákazníci mohou ocenit, jsou nízká cena, kvalitní služby a originální zboží. E-shopy zase mohou využít rozvinutou infrastrukturu a strategickou polohu Česka vzhledem k východní i západní Evropě. Zásilkovna.cz e-shopům poskytuje logistické služby, expandující síť výdejních míst a kamenné prodejny. S novým projektem ale chceme pomoci e-shopům s expanzí do zahraničí a bořit postupně bariéry, se kterými se při vstupu na nový zahraniční trh potýkají,” přiblížila zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková.

Pro vstup na maďarský trh nabízí Zásilkovna.cz českým e-shopům také pomoc s překladem webových stránek do maďarštiny, proškolený zákaznický servis, přepravu ze skladu v ČR až na adresu zákazníka v Maďarsku a mnohem více. E-shop navíc díky komplexnímu outsourcingu nemusí zakládat v cizí zemi novou firmu či organizační složku. Zásilkovna.cz maďarský trh dobře zná a může e-shopům předem poradit, zda je pro ně tento trh zajímavý a jestli vůbec má smysl tam vstupovat.

Štítky: 

Podobné články

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více