Zákaznická linka Samsungu v Hradci Králové

24. 4. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung v Hradci Králové otevřela svou zákaznickou linku, která zákazníkům nabídne podporu po telefonu i online pomoc jako nastavení mobilních telefonů a zařídí servisní zásahy u zákazníka a další služby.

„Je mi ctí otevřít novou Zákaznickou linku Samsung. Věřím, že tato služba přispěje k ještě kvalitnější podpoře našich zákazníků, stejně jako přinese užitek i královéhradeckému regionu díky vytvořeným pracovním příležitostem,“ řekl u příležitosti otevření zákaznické linky Daewon Kim, prezident společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.

Efektivnější řízení a školení zaměstnanců byly dalšími důvody, proč bylo nové zákaznické centrum určené pro Českou a Slovenskou republiku přesunuto ze zahraničí do tuzemska. V první fázi tak bylo proškoleno šestnáct operátorů, kteří ochotně pomohou se vším, co se týká Samsung mobilů, tabletů a digitálních fotoaparátů. Operátoři zodpoví dotazy jak po telefonu, tak prostřednictvím on-line nástrojů: zákazníci mohou využít chat, webové rozhraní, facebook, vzdálené nastavení mobilního telefonu i objednávku servisního zásahu.

Ve druhé polovině tohoto roku si najde nová místa dalších čtrnáct pracovníků se zaměřením na ostatní zařízení Samsungu, včetně televizorů a audiovýrobků.

Zákaznická linka na telefonním čísle 800 726 786 je k dispozici v pracovní dny od 8 do 18 hodin a v sobotu od 9 do 16 hodin.

Štítky: 

Podobné články

Samsung vybrané telefony opraví do 48 hodin

8. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o variantu Express, která zákazníkům zaručí opravu telefonu do dvou pracovních dnů. V této lhůtě Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi. Čtěte více

Apple vychází více vstříc opravám svých zařízení v neautorizovaných servisech

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Apple)
Americký výrobce díky spuštění nového servisního programu rozšíří distribuci náhradních dílů a dalších nezbytných nástrojů pro nejběžnější pozáruční opravy iPhonů i mimo síť autorizovaných servisů. Čtěte více

QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA

5. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let. Čtěte více

D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne

21. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery. Čtěte více