Zákaznická linka Samsungu v Hradci Králové

24. 4. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung v Hradci Králové otevřela svou zákaznickou linku, která zákazníkům nabídne podporu po telefonu i online pomoc jako nastavení mobilních telefonů a zařídí servisní zásahy u zákazníka a další služby.

„Je mi ctí otevřít novou Zákaznickou linku Samsung. Věřím, že tato služba přispěje k ještě kvalitnější podpoře našich zákazníků, stejně jako přinese užitek i královéhradeckému regionu díky vytvořeným pracovním příležitostem,“ řekl u příležitosti otevření zákaznické linky Daewon Kim, prezident společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.

Efektivnější řízení a školení zaměstnanců byly dalšími důvody, proč bylo nové zákaznické centrum určené pro Českou a Slovenskou republiku přesunuto ze zahraničí do tuzemska. V první fázi tak bylo proškoleno šestnáct operátorů, kteří ochotně pomohou se vším, co se týká Samsung mobilů, tabletů a digitálních fotoaparátů. Operátoři zodpoví dotazy jak po telefonu, tak prostřednictvím on-line nástrojů: zákazníci mohou využít chat, webové rozhraní, facebook, vzdálené nastavení mobilního telefonu i objednávku servisního zásahu.

Ve druhé polovině tohoto roku si najde nová místa dalších čtrnáct pracovníků se zaměřením na ostatní zařízení Samsungu, včetně televizorů a audiovýrobků.

Zákaznická linka na telefonním čísle 800 726 786 je k dispozici v pracovní dny od 8 do 18 hodin a v sobotu od 9 do 16 hodin.

Štítky: 

Podobné články

Enfinitec – specializovaná poprodejní pobočka společnosti Acer – nyní působí v osmi zemích Evropy

18. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acer)
Společnost Acer zahájila činnost své dceřiné společnosti Enfinitec, která se zabývá poskytováním poprodejních a opravárenských služeb pro širokou řadu elektronických zařízení. Aktuálně plně působí v osmi zemích a rozšiřuje své know-how nejen na produkty Acer, ale i na celou řadu dalších značek v technologickém odvětví. Čtěte více

Dell zjednodušuje opravy svých zařízení pomocí aplikace pro rozšířenou realitu

21. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Dell představil bezplatnou mobilní aplikaci Dell AR Assistant, která prostřednictvím rozšířené reality provází zákazníka výměnou komponentů v produktech Dell. Aplikace nabízí uživateli servisní a opravárenské postupy u více než 100 počítačů a serverů v sedmi různých jazycích. Čtěte více

Xerox založil softwarovou divizi CareAR

14. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Cílem nově vzniklé firmy je pomáhat pracovníkům servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování kvalitních služeb koncovým zákazníkům. Čtěte více

Monitory řady VP od ViewSonic nabídnou vylepšenou rozšířenou záruku

26. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ViewSonic)
Společnost ViewSonic dále zlepšuje své produkty a služby. U profesionálních monitorů řady VP kromě rozšířené tříleté záruky nula vadných pixelů nově garantuje také bezplatnou výměnu monitoru. Čtěte více