Servis

Samsung vybrané telefony opraví do 48 hodin

8. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o variantu Express, která zákazníkům zaručí opravu telefonu do dvou pracovních dnů. V této lhůtě Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi. Čtěte více

Apple vychází více vstříc opravám svých zařízení v neautorizovaných servisech

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Apple)
Americký výrobce díky spuštění nového servisního programu rozšíří distribuci náhradních dílů a dalších nezbytných nástrojů pro nejběžnější pozáruční opravy iPhonů i mimo síť autorizovaných servisů. Čtěte více

QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA

5. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let. Čtěte více

D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne

21. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery. Čtěte více

Sony vyměnilo poskytovatele servisních služeb pro mobilní telefony

17. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sony)
Veškeré servisní služby pro mobilní telefony Sony v České republice poskytuje od 1. 4. 2019 společnost Bachmann. Nabízí opravy, zákaznický servis, technickou podporu i úplné vyřízení RMA procesu. Spolupráce se současným partnerským servisem Arvato Services byla ukončena. Čtěte více

Epson mění záruční servisní partnery

5. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Od 1. dubna 2018 zajišťuje veškeré opravy a reklamace produktů Epson společnost VSP DATA, se kterou byla rozšířena dosavadní spolupráce. Společnost VSP Data nahradila dosavadního partnera Futuro Consulting. Čtěte více

Nové služby od Toshiby zvýší komfort firemních zákazníků

23. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Toshiba)
Nové služby společnosti Toshiba, Business Support Portal a Platinum Support Service, jsou zaměřené primárně na firemní zákazníky a jsou navrženy tak, aby zajistily uživatelům klid nejen v oblasti obecné spolehlivosti a funkčnosti výrobků, ale také v případě potřeby rychlé individuální pomoci. Čtěte více

C System CZ servisním partnerem Toshiby

29. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Toshiba)
Novým autorizovaným servisním partnerem pro firemní notebooky Toshiba se stala společnost C System CZ, které zajišťuje logistickou podporu Český servis. Díky tomu lze nyní uplatnit reklamaci či využít pozáruční servis v devíti městech v ČR a v Bratislavě. Čtěte více

HP s novým číslem technické podpory pro domácnosti

3. 12. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP)
Společnost HP přidala telefonní číslo na linku technické podpory pro produkty určené do domácností a malých kanceláří. Vedle stávajících kontaktů přibylo nové telefonní číslo 225 376 437, které zjednoduší přístup zákazníků k technické podpoře. Čtěte více

Zákaznická linka Samsungu v Hradci Králové

24. 4. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung v Hradci Králové otevřela svou zákaznickou linku, která zákazníkům nabídne podporu po telefonu i online pomoc jako nastavení mobilních telefonů a zařídí servisní zásahy u zákazníka a další služby. Čtěte více

Stránky

Celkem 15 záznamů