Největší evropský marketplace Allegro se otevírá českým obchodníkům

12. 5. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Čeští obchodníci se již mohou registrovat a začít prodávat na allegro.cz, nové marketplace platformě propojující prodejce s miliony zákazníků. Pro nově registrované obchodníky si navíc Allegro připravilo řadu funkcí, zvýhodněných nabídek i nástrojů, které jim prodej na prostřednictvím nového kanálu usnadní.

Spuštění Allegro.cz je součástí naší ambice vytvořit nejoblíbenější e-commerce platformu pro zákazníky i obchodníky celé střední a východní Evropy stěžejním milníkem. Českým obchodníkům zároveň poskytujeme příležitost rozšířit své podnikání s podporou důvěryhodného partnera, který do Česka přináší dlouholeté zkušenosti i množství odborných znalostí ze světa e-commerce,“ uvedl ke spuštění platformy Alvise Favara, obchodní ředitel společnosti Allegro.

S průměrným počtem 22 milionů uživatelů a více než 14 miliony aktivních nakupujících měsíčně disponuje Allegro nejširší zákaznickou bází ve střední a východní Evropě. S otevřením platformy českým obchodníkům si společnost klade za cíl především rozšíření nabídky a její maximální přizpůsobení na míru potřebám českých zákazníků.

Mezinárodní značka, lokální platforma

Čeští obchodníci mohou již od počátku využívat řadu funkcí, které jim prodej na nové platformě výrazně usnadní. Prostřednictvím Allegra mohou pro doručení svých zásilek využívat logistické řešení přepravní společností WE|DO, která je též součástí skupiny Allegro. WE|DO nabízí zákazníkům veškeré aktuálně nejvyhledávanější způsoby dopravy – kurýrní služby, doručení do výdejních míst i samoobslužných boxů. Kapacitu WE|DO zároveň doplní služby společnosti Zásilkovna, obchodníci tak mohou svým zákazníkům nabídnout doručení do více než 12 000 míst. Platforma navíc prostřednictvím programu Smart! umožní nakupujícím využít při objednávce nad určitou hodnotu bezplatné doručení zboží nebo jeho vrácení na měsíc či rok zdarma. Pro obchodníky zároveň program představuje příležitost, jak bez větších nákladů zvýšit viditelnost i atraktivitu svých nabídek.

Pro první nově registrované prodejce si Allegro připravilo také Uvítací program – obchodníci, kteří se na platformu přihlásí do konce letošního června, mohou získat až 100% slevu z poplatků spojených s prodejem svého zboží. Speciální nabídka bude platná do konce září 2023 a umožní obchodníkům na provizních poplatcích ušetřit až 250 000 korun, tedy 50 000 korun měsíčně. Prodejci se tak mohou v prvních měsících svého působení na platformě plně věnovat průzkumu nového prodejního kanálu a jeho širokých možností bez obav o výši poplatků, které jsou s prodejem na tržišti běžně spojeny.

Jak Allegro marketplace funguje?

Platforma Allegro.cz je založena na modelu online tržiště, obchodníci tak na Allegro zalistují své produkty a následně je prodávají přímo koncovým zákazníkům. V průběhu celého procesu poskytuje Allegro partnerským prodejcům přístup k nejmodernějším technologiím, množství pohodlných způsobů doručení i platebních metod a také marketingovou i vzdělávací podporu ve formě webinářů, výukových programů i online kurzů, to vše bez fixních servisních poplatků. Díky pokročilým prodejním nástrojům mají obchodníci své nabídky, jejich ceny i viditelnost plně pod kontrolou. Všechny funkce platformy, včetně kontaktního centra a chatu, jsou k dispozici v českém jazyce.  

Pro zahájení prodeje na platformě se musí majitelé obchodů zaregistrovat přímo na Allegro.cz. Registrační formulář i veškeré detaily jsou k dispozici zde.

Podobné články

DPD a GLS si v Česku vzájemně otevírají sítě svých výdejních boxů

22. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnosti DPD a GLS se domluvily na sdílení svých sítí zhruba 2 100 výdejních boxů. Zákazníkům obou společností tak přibyde mnohem více možností, kde si své balíčky mohou vyzvedávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jde o první spolupráci tohoto typu na českém trhu – dosavadní doručování do partnerských sítí probíhá vždy jednostranně. Čtěte více

Zásilkovna už má v Česku 6 000 Z-BOXů. Ten jubilejní spustila ve Vsetíně

15. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Zásilkovna, logistická technologická firma ze skupiny Packeta, dosáhla významného milníku. V České republice provozuje už 6 000 výdejních boxů a má tak zdaleka nejširší a nejhustší síť v zemi. Jubilejní Z-BOX začal fungovat ve Vsetíně. Od instalace prvního boxu uplynulo pět let a tato metoda doručování se stala nejrozšířenějším způsobem vyzvedávání zásilek. Čtěte více

Reagovat na zákaznický e-mail trvá e-shopům v průměru přes 21 hodin

14. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Podle zjištění společnosti GFI Software čekají zákazníci na odpověď na svůj e-mailový dotaz směřovaný na e-shop v průměru 21,5 hodiny. Kromě pomalé reakce na zákaznické dotazy navíc řeší většina dnešních e-shopů nedostatečnou kvalitu odpovědí a nesprávně nastavené priority, čímž přicházejí o nemalé peníze. Čtěte více

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce?

25. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR )
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti. Čtěte více