Největší evropský marketplace Allegro se otevírá českým obchodníkům

12. 5. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Čeští obchodníci se již mohou registrovat a začít prodávat na allegro.cz, nové marketplace platformě propojující prodejce s miliony zákazníků. Pro nově registrované obchodníky si navíc Allegro připravilo řadu funkcí, zvýhodněných nabídek i nástrojů, které jim prodej na prostřednictvím nového kanálu usnadní.

Spuštění Allegro.cz je součástí naší ambice vytvořit nejoblíbenější e-commerce platformu pro zákazníky i obchodníky celé střední a východní Evropy stěžejním milníkem. Českým obchodníkům zároveň poskytujeme příležitost rozšířit své podnikání s podporou důvěryhodného partnera, který do Česka přináší dlouholeté zkušenosti i množství odborných znalostí ze světa e-commerce,“ uvedl ke spuštění platformy Alvise Favara, obchodní ředitel společnosti Allegro.

S průměrným počtem 22 milionů uživatelů a více než 14 miliony aktivních nakupujících měsíčně disponuje Allegro nejširší zákaznickou bází ve střední a východní Evropě. S otevřením platformy českým obchodníkům si společnost klade za cíl především rozšíření nabídky a její maximální přizpůsobení na míru potřebám českých zákazníků.

Mezinárodní značka, lokální platforma

Čeští obchodníci mohou již od počátku využívat řadu funkcí, které jim prodej na nové platformě výrazně usnadní. Prostřednictvím Allegra mohou pro doručení svých zásilek využívat logistické řešení přepravní společností WE|DO, která je též součástí skupiny Allegro. WE|DO nabízí zákazníkům veškeré aktuálně nejvyhledávanější způsoby dopravy – kurýrní služby, doručení do výdejních míst i samoobslužných boxů. Kapacitu WE|DO zároveň doplní služby společnosti Zásilkovna, obchodníci tak mohou svým zákazníkům nabídnout doručení do více než 12 000 míst. Platforma navíc prostřednictvím programu Smart! umožní nakupujícím využít při objednávce nad určitou hodnotu bezplatné doručení zboží nebo jeho vrácení na měsíc či rok zdarma. Pro obchodníky zároveň program představuje příležitost, jak bez větších nákladů zvýšit viditelnost i atraktivitu svých nabídek.

Pro první nově registrované prodejce si Allegro připravilo také Uvítací program – obchodníci, kteří se na platformu přihlásí do konce letošního června, mohou získat až 100% slevu z poplatků spojených s prodejem svého zboží. Speciální nabídka bude platná do konce září 2023 a umožní obchodníkům na provizních poplatcích ušetřit až 250 000 korun, tedy 50 000 korun měsíčně. Prodejci se tak mohou v prvních měsících svého působení na platformě plně věnovat průzkumu nového prodejního kanálu a jeho širokých možností bez obav o výši poplatků, které jsou s prodejem na tržišti běžně spojeny.

Jak Allegro marketplace funguje?

Platforma Allegro.cz je založena na modelu online tržiště, obchodníci tak na Allegro zalistují své produkty a následně je prodávají přímo koncovým zákazníkům. V průběhu celého procesu poskytuje Allegro partnerským prodejcům přístup k nejmodernějším technologiím, množství pohodlných způsobů doručení i platebních metod a také marketingovou i vzdělávací podporu ve formě webinářů, výukových programů i online kurzů, to vše bez fixních servisních poplatků. Díky pokročilým prodejním nástrojům mají obchodníci své nabídky, jejich ceny i viditelnost plně pod kontrolou. Všechny funkce platformy, včetně kontaktního centra a chatu, jsou k dispozici v českém jazyce.  

Pro zahájení prodeje na platformě se musí majitelé obchodů zaregistrovat přímo na Allegro.cz. Registrační formulář i veškeré detaily jsou k dispozici zde.

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více