Geopost začne poskytovat přesnější informace o doručování mezinárodních zásilek

15. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Přepravní síť Geopost, jejíž součástí je i česká DPD, přináší službu pro mezinárodní doručování Day Definite, která poskytuje významné zpřesnění doby mezinárodního doručení i českým zákazníkům.

Doba doručení není při využití Day Definite stanovena pouze na základě zemí odeslání a doručení, ale je zpřesněna na konkrétní den až na úroveň poštovních směrovacích čísel místa odeslání a doručení. Cílem je nejen podpořit evropské e-shopy a firmy, ale také nabídnout lepší službu koncovým zákazníkům.

Day Definite nabízí:

  • Online kalkulačku dodací lhůty pro zásilky mezi libovolnými dvěma PSČ ve většině zemí Evropy. Je k dispozici ZDE.
  • Detailní interaktivní mapu s přehledem dodacích lhůt ode dveří ke dveřím.
  • Další digitální nástroje a zákaznické aplikace, které pomáhají firmám předvídat a lépe optimalizovat doručování na místě a podporují rozhodování spotřebitelů o nákupu.

První testovací fáze (deset zemí) byla spuštěna již v únoru 2023, po úspěšném startu se nyní služba rozšiřuje do celé sítě Geopost. Day Definite je inovací původní služby mezinárodního doručování, kterou zákazníci v Česku znají pod názvem DPD Classic.

Mezinárodní doručování do celé Evropy je dlouhodobě naší silnou stránkou, jsme součástí největší evropské doručovací sítě Geopost, dříve DPDgroup. Narozdíl od některých přepravců si zákazníci DPD mohou být jisti, že v naprosté většině případů bude balík po celou dobu až na cílovou adresu doručován pod jednou značkou. To znamená, že kvalita služby se po cestě nemění a v případě komplikací je za něj zodpovědná jedna firma. Díky Day Definite se dostáváme navíc o další významný krok kupředu díky zpřesnění doby doručení do a ze zahraničí až na poštovní směrovací čísla,” vysvětlil Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Odesílat s Day Definite lze z 24 zemí:

Belgie, Bulharsko Česká republika, Estonsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švýcarsko, Nizozemsko, Velká Británie.

Do 30 zemí:

Belgie, Bulharsko, Česká republika, Estonsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švýcarsko, Nizozemsko, Velká Británie, Bosna, Srbsko, Norsko, Dánsko, Švédsko a Finsko.

Podobné články

DPD a GLS si v Česku vzájemně otevírají sítě svých výdejních boxů

22. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnosti DPD a GLS se domluvily na sdílení svých sítí zhruba 2 100 výdejních boxů. Zákazníkům obou společností tak přibyde mnohem více možností, kde si své balíčky mohou vyzvedávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jde o první spolupráci tohoto typu na českém trhu – dosavadní doručování do partnerských sítí probíhá vždy jednostranně. Čtěte více

Zásilkovna už má v Česku 6 000 Z-BOXů. Ten jubilejní spustila ve Vsetíně

15. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Zásilkovna, logistická technologická firma ze skupiny Packeta, dosáhla významného milníku. V České republice provozuje už 6 000 výdejních boxů a má tak zdaleka nejširší a nejhustší síť v zemi. Jubilejní Z-BOX začal fungovat ve Vsetíně. Od instalace prvního boxu uplynulo pět let a tato metoda doručování se stala nejrozšířenějším způsobem vyzvedávání zásilek. Čtěte více

Reagovat na zákaznický e-mail trvá e-shopům v průměru přes 21 hodin

14. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Podle zjištění společnosti GFI Software čekají zákazníci na odpověď na svůj e-mailový dotaz směřovaný na e-shop v průměru 21,5 hodiny. Kromě pomalé reakce na zákaznické dotazy navíc řeší většina dnešních e-shopů nedostatečnou kvalitu odpovědí a nesprávně nastavené priority, čímž přicházejí o nemalé peníze. Čtěte více

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce?

25. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR )
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti. Čtěte více