Geopost začne poskytovat přesnější informace o doručování mezinárodních zásilek

15. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Přepravní síť Geopost, jejíž součástí je i česká DPD, přináší službu pro mezinárodní doručování Day Definite, která poskytuje významné zpřesnění doby mezinárodního doručení i českým zákazníkům.

Doba doručení není při využití Day Definite stanovena pouze na základě zemí odeslání a doručení, ale je zpřesněna na konkrétní den až na úroveň poštovních směrovacích čísel místa odeslání a doručení. Cílem je nejen podpořit evropské e-shopy a firmy, ale také nabídnout lepší službu koncovým zákazníkům.

Day Definite nabízí:

  • Online kalkulačku dodací lhůty pro zásilky mezi libovolnými dvěma PSČ ve většině zemí Evropy. Je k dispozici ZDE.
  • Detailní interaktivní mapu s přehledem dodacích lhůt ode dveří ke dveřím.
  • Další digitální nástroje a zákaznické aplikace, které pomáhají firmám předvídat a lépe optimalizovat doručování na místě a podporují rozhodování spotřebitelů o nákupu.

První testovací fáze (deset zemí) byla spuštěna již v únoru 2023, po úspěšném startu se nyní služba rozšiřuje do celé sítě Geopost. Day Definite je inovací původní služby mezinárodního doručování, kterou zákazníci v Česku znají pod názvem DPD Classic.

Mezinárodní doručování do celé Evropy je dlouhodobě naší silnou stránkou, jsme součástí největší evropské doručovací sítě Geopost, dříve DPDgroup. Narozdíl od některých přepravců si zákazníci DPD mohou být jisti, že v naprosté většině případů bude balík po celou dobu až na cílovou adresu doručován pod jednou značkou. To znamená, že kvalita služby se po cestě nemění a v případě komplikací je za něj zodpovědná jedna firma. Díky Day Definite se dostáváme navíc o další významný krok kupředu díky zpřesnění doby doručení do a ze zahraničí až na poštovní směrovací čísla,” vysvětlil Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Odesílat s Day Definite lze z 24 zemí:

Belgie, Bulharsko Česká republika, Estonsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švýcarsko, Nizozemsko, Velká Británie.

Do 30 zemí:

Belgie, Bulharsko, Česká republika, Estonsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švýcarsko, Nizozemsko, Velká Británie, Bosna, Srbsko, Norsko, Dánsko, Švédsko a Finsko.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více