Geopost začne poskytovat přesnější informace o doručování mezinárodních zásilek

15. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Přepravní síť Geopost, jejíž součástí je i česká DPD, přináší službu pro mezinárodní doručování Day Definite, která poskytuje významné zpřesnění doby mezinárodního doručení i českým zákazníkům.

Doba doručení není při využití Day Definite stanovena pouze na základě zemí odeslání a doručení, ale je zpřesněna na konkrétní den až na úroveň poštovních směrovacích čísel místa odeslání a doručení. Cílem je nejen podpořit evropské e-shopy a firmy, ale také nabídnout lepší službu koncovým zákazníkům.

Day Definite nabízí:

  • Online kalkulačku dodací lhůty pro zásilky mezi libovolnými dvěma PSČ ve většině zemí Evropy. Je k dispozici ZDE.
  • Detailní interaktivní mapu s přehledem dodacích lhůt ode dveří ke dveřím.
  • Další digitální nástroje a zákaznické aplikace, které pomáhají firmám předvídat a lépe optimalizovat doručování na místě a podporují rozhodování spotřebitelů o nákupu.

První testovací fáze (deset zemí) byla spuštěna již v únoru 2023, po úspěšném startu se nyní služba rozšiřuje do celé sítě Geopost. Day Definite je inovací původní služby mezinárodního doručování, kterou zákazníci v Česku znají pod názvem DPD Classic.

Mezinárodní doručování do celé Evropy je dlouhodobě naší silnou stránkou, jsme součástí největší evropské doručovací sítě Geopost, dříve DPDgroup. Narozdíl od některých přepravců si zákazníci DPD mohou být jisti, že v naprosté většině případů bude balík po celou dobu až na cílovou adresu doručován pod jednou značkou. To znamená, že kvalita služby se po cestě nemění a v případě komplikací je za něj zodpovědná jedna firma. Díky Day Definite se dostáváme navíc o další významný krok kupředu díky zpřesnění doby doručení do a ze zahraničí až na poštovní směrovací čísla,” vysvětlil Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Odesílat s Day Definite lze z 24 zemí:

Belgie, Bulharsko Česká republika, Estonsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švýcarsko, Nizozemsko, Velká Británie.

Do 30 zemí:

Belgie, Bulharsko, Česká republika, Estonsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švýcarsko, Nizozemsko, Velká Británie, Bosna, Srbsko, Norsko, Dánsko, Švédsko a Finsko.

Podobné články

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Podvody řízené AI: Vznikající hrozby a protiopatření

23. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Microsoft vydal nový report Cyber Signals. Zaměřuje se v něm na podvody řízené umělou inteligencí, a to hlavně v oblasti e-commerce a náborových kampaních. Mezi dubnem 2024 a dubnem 2025 Microsoft podle zprávy zmařil pokusy o podvod za čtyři miliardy dolarů, odmítl 49 000 podvodných registrací partnerství a zablokoval přibližně 1,6 milionu pokusů o registraci botů za hodinu. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více