Cooler Master odhalil dceřinou značku Master XP

23. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cooler Master)
Společnost Cooler Master přichází s marketingovou a eventovou značkou Master XP a představuje její identitu včetně loga a webové prezentace. Master XP kombinuje relativně novou techniku marketingu – gamifikace (využívání herních mechanik a jejich aplikaci např. do neherních webových služeb pro zvýšení zapojení) s komunikací a zábavou.

Obchodní model je postaven na základě stále rostoucího trhu pro generaci Z (generaci hráčů narozenou mezi lety 1997-2010, také označovanou jako Zoomers). Stěžejními body, které Master XP propojuje v jeden, jsou značka, inovace a pohlcující zážitek. Cílem je vytvářet velké expozice a poutavý program na velkolepých akcích, které navštěvují davy hráčů generace Z.

Master XP dále nabízí kompletní marketingové služby v on-line i off-line prostředí, do kterých integruje nové technologie za účelem maximální návratnosti investice.

Hlavní misí je vytvořit silnou platformu pro interakci a zapojení mladé generace díky integraci gamifikačních metod. Zároveň si Master XP stanovila budoucí vizi vytvořit přeshraniční komunikační kanál skrze zábavné a pohlcující herní zážitky.

„Master XP se zaměřuje na individuální na míru navržené projekty pro ideální komunikaci značky a aktivaci zákazníků. Jsme nadšeni, že můžeme našim potenciálním klientům představit webové stránky a oslovit je s případnou spoluprací na rozšíření jejich podnikání inovacemi a novými technologiemi,“ uvedl Matteo Stracciari, generální ředitel Master XP, a dodal: „Nový web podporuje naše cíle a umocňuje vnímání značky jako celku.“

Logo a vizuální identita

Zvolený font a logo odráží celkovou koncepci značky Master XP a prezentuje ji jako energickou a hravou. Výrazné rozpoznatelné logo je flexibilní pro použití v různých digitálních médiích. Je jednobarevné, bílé s fialovým detailem v písmenu X, která připomíná původ z rodiny Cooler Master.

Pro více informací navštivte https://masterxp.com/ nebo oficiální sociální sítě.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Výrobce optických síťových modulů MicroOptics se slučuje se značkou Lanview

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group oznámila sloučení dvou předních poskytovatelů kompletních řešení strukturovaných sítí pro firemní zákazníky, společností MicroOptics a Lanview. Pod hlavičkou skupiny EET Group tak vzniká komplexní poskytovatel optických transceiverů, řešení pro bezdrátovou komunikaci, přenosové sítě, sítě datových center a cloud computing. Čtěte více

SWS získala ocenění od společnosti Canon

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SWS)
SWS převzala již po 6. v řadě od společnosti Canon ocenění Nejlepší distributor za rok 2023 v kategorii „Photo-Video performance“, a to jak za Českou, tak i za Slovenskou republiku. Čtěte více

Intel Vision 2024: Gaudi 3 a další novinky ze světa umělé inteligence

12. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Intel)
Na konferenci Vision 2024 společnost Intel svým partnerům a zákazníkům představila nejdůležitější produktové novinky a technologické pokroky ze světa umělé inteligence pro firmy. Mezi největší inovace patří AI akcelerátor Gaudi 3, podniková AI řešení s novými funkcemi a možnostmi nebo škálovatelné end-to-end systémy založené na otevřeném ekosystému pro různé typy podniků. Čtěte více

Google Find My Device umožní lokalizovat ztracenou elektroniku

10. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Google)
Společnost Google spustila dlouho očekávanou funkci Find My Device, kterou poprvé ohlásila již na své loňské vývojářské konferenci. Technologie využívá sdílenou síť tvořenou miliardami zařízení se systémem Android a funkčně odpovídá možnostem podobných služeb společností Apple a Tile. Aktuálně je služba dostupná v USA a Kanadě, zbytek světa by měl brzy následovat. Čtěte více