Cooler Master odhalil dceřinou značku Master XP

23. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cooler Master)
Společnost Cooler Master přichází s marketingovou a eventovou značkou Master XP a představuje její identitu včetně loga a webové prezentace. Master XP kombinuje relativně novou techniku marketingu – gamifikace (využívání herních mechanik a jejich aplikaci např. do neherních webových služeb pro zvýšení zapojení) s komunikací a zábavou.

Obchodní model je postaven na základě stále rostoucího trhu pro generaci Z (generaci hráčů narozenou mezi lety 1997-2010, také označovanou jako Zoomers). Stěžejními body, které Master XP propojuje v jeden, jsou značka, inovace a pohlcující zážitek. Cílem je vytvářet velké expozice a poutavý program na velkolepých akcích, které navštěvují davy hráčů generace Z.

Master XP dále nabízí kompletní marketingové služby v on-line i off-line prostředí, do kterých integruje nové technologie za účelem maximální návratnosti investice.

Hlavní misí je vytvořit silnou platformu pro interakci a zapojení mladé generace díky integraci gamifikačních metod. Zároveň si Master XP stanovila budoucí vizi vytvořit přeshraniční komunikační kanál skrze zábavné a pohlcující herní zážitky.

„Master XP se zaměřuje na individuální na míru navržené projekty pro ideální komunikaci značky a aktivaci zákazníků. Jsme nadšeni, že můžeme našim potenciálním klientům představit webové stránky a oslovit je s případnou spoluprací na rozšíření jejich podnikání inovacemi a novými technologiemi,“ uvedl Matteo Stracciari, generální ředitel Master XP, a dodal: „Nový web podporuje naše cíle a umocňuje vnímání značky jako celku.“

Logo a vizuální identita

Zvolený font a logo odráží celkovou koncepci značky Master XP a prezentuje ji jako energickou a hravou. Výrazné rozpoznatelné logo je flexibilní pro použití v různých digitálních médiích. Je jednobarevné, bílé s fialovým detailem v písmenu X, která připomíná původ z rodiny Cooler Master.

Pro více informací navštivte https://masterxp.com/ nebo oficiální sociální sítě.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Facebook pozastavil prodej VR brýlí Oculus Quest 2

30. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Facebook)
Facebook dočasně celosvětově pozastavil prodej své virtuální reality Oculus Quest 2. Důvodem je skutečnost, že u některých uživatelů může způsobit podráždění kůže na obličeji. Čtěte více

Solitea dokončila akvizici společnosti Mainstream Technologies

29. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Solitea)
Solitea získala 100% podíl ve společnosti Mainstream Technologies a její mateřské společnosti Powerstream. Pro Soliteu jde v pořadí již o sedmou akvizici významného partnera Microsoftu, díky které naplňuje svou vizi stát se největším regionálním partnerem této americké firmy. Čtěte více

AOC sjednotí své herní periferie pod novou značkou

28. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AOC)
Firma AOC představila svou novou zastřešující značku AGON by AOC specializovanou výhradně na gaming. Nová značka sjednotí stávající řady herních monitorů a příslušenství a zároveň rozšíří produktovou nabídku o nové modely určené pro různé skupiny hráčů. Čtěte více

Sophos kupuje Braintrace

28. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Akvizicí společnosti Braintrace posiluje Sophos svůj adaptivní ekosystém kybernetické bezpečnosti o technologii pro detekci hrozeb a odezvu sítí. Braintrace poskytuje přehled o podezřelých vzorcích síťového provozu a doplňuje rychle rostoucí služby Managed Threat Response, Rapid Response a další technologie. Čtěte více