Cooler Master odhalil dceřinou značku Master XP

23. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cooler Master)
Společnost Cooler Master přichází s marketingovou a eventovou značkou Master XP a představuje její identitu včetně loga a webové prezentace. Master XP kombinuje relativně novou techniku marketingu – gamifikace (využívání herních mechanik a jejich aplikaci např. do neherních webových služeb pro zvýšení zapojení) s komunikací a zábavou.

Obchodní model je postaven na základě stále rostoucího trhu pro generaci Z (generaci hráčů narozenou mezi lety 1997-2010, také označovanou jako Zoomers). Stěžejními body, které Master XP propojuje v jeden, jsou značka, inovace a pohlcující zážitek. Cílem je vytvářet velké expozice a poutavý program na velkolepých akcích, které navštěvují davy hráčů generace Z.

Master XP dále nabízí kompletní marketingové služby v on-line i off-line prostředí, do kterých integruje nové technologie za účelem maximální návratnosti investice.

Hlavní misí je vytvořit silnou platformu pro interakci a zapojení mladé generace díky integraci gamifikačních metod. Zároveň si Master XP stanovila budoucí vizi vytvořit přeshraniční komunikační kanál skrze zábavné a pohlcující herní zážitky.

„Master XP se zaměřuje na individuální na míru navržené projekty pro ideální komunikaci značky a aktivaci zákazníků. Jsme nadšeni, že můžeme našim potenciálním klientům představit webové stránky a oslovit je s případnou spoluprací na rozšíření jejich podnikání inovacemi a novými technologiemi,“ uvedl Matteo Stracciari, generální ředitel Master XP, a dodal: „Nový web podporuje naše cíle a umocňuje vnímání značky jako celku.“

Logo a vizuální identita

Zvolený font a logo odráží celkovou koncepci značky Master XP a prezentuje ji jako energickou a hravou. Výrazné rozpoznatelné logo je flexibilní pro použití v různých digitálních médiích. Je jednobarevné, bílé s fialovým detailem v písmenu X, která připomíná původ z rodiny Cooler Master.

Pro více informací navštivte https://masterxp.com/ nebo oficiální sociální sítě.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Solitea do svého portfolia díky akvizici zařadila řešení založená na Salesforce

26. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Solitea)
Společnost Solitea odkoupila od firmy AspectWorks její divizi IT Služby. Získává tak nejen předního domácího implementátora řešení CRM platformy Salesforce, ale i vývojáře zakázkových aplikací (především Java a JEE), a rovněž dodavatele firemních mobilních a webových aplikací (low-code). Čtěte více

HP kupuje výrobce herního příslušenství HyperX

25. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kingston)
Společnost HP Inc. od firmy Kingston za 425 milionů USD kupuje herní značku HyperX, která se dlouhodobě úspěšně zabývá vývojem a výrobou herních headsetů, klávesnic, myší a dalších periferií včetně příslušenství pro herní konzole. HP tak chce posílit svoji pozici v zákaznicky velmi atraktivním a rychle rostoucím segmentu. Čtěte více
Foto: Roberto Nickson, Pexels.com

Digitální propast se zvětšuje – klíčová se stává schopnost měnit se a přizpůsobovat

23. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Globální pandemie potvrdila význam technologií, které se staly záchranným lanem ve většíně průmyslových odvětví a prakticky všech oblastech výroby a obchodu. Accenture Technology Vision 2021 se zabývá dopadem technologií a jeho vývojem do budoucna. Čtěte více

Canon ocenil AT Computers jako nejlepšího distributora 2020

23. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers získala ocenění „The Best Distributor of 2020“ od společnosti Canon. Ocenění platí pro Českou republiku i Slovensko. Čtěte více