Cooler Master odhalil dceřinou značku Master XP

23. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cooler Master)
Společnost Cooler Master přichází s marketingovou a eventovou značkou Master XP a představuje její identitu včetně loga a webové prezentace. Master XP kombinuje relativně novou techniku marketingu – gamifikace (využívání herních mechanik a jejich aplikaci např. do neherních webových služeb pro zvýšení zapojení) s komunikací a zábavou.

Obchodní model je postaven na základě stále rostoucího trhu pro generaci Z (generaci hráčů narozenou mezi lety 1997-2010, také označovanou jako Zoomers). Stěžejními body, které Master XP propojuje v jeden, jsou značka, inovace a pohlcující zážitek. Cílem je vytvářet velké expozice a poutavý program na velkolepých akcích, které navštěvují davy hráčů generace Z.

Master XP dále nabízí kompletní marketingové služby v on-line i off-line prostředí, do kterých integruje nové technologie za účelem maximální návratnosti investice.

Hlavní misí je vytvořit silnou platformu pro interakci a zapojení mladé generace díky integraci gamifikačních metod. Zároveň si Master XP stanovila budoucí vizi vytvořit přeshraniční komunikační kanál skrze zábavné a pohlcující herní zážitky.

„Master XP se zaměřuje na individuální na míru navržené projekty pro ideální komunikaci značky a aktivaci zákazníků. Jsme nadšeni, že můžeme našim potenciálním klientům představit webové stránky a oslovit je s případnou spoluprací na rozšíření jejich podnikání inovacemi a novými technologiemi,“ uvedl Matteo Stracciari, generální ředitel Master XP, a dodal: „Nový web podporuje naše cíle a umocňuje vnímání značky jako celku.“

Logo a vizuální identita

Zvolený font a logo odráží celkovou koncepci značky Master XP a prezentuje ji jako energickou a hravou. Výrazné rozpoznatelné logo je flexibilní pro použití v různých digitálních médiích. Je jednobarevné, bílé s fialovým detailem v písmenu X, která připomíná původ z rodiny Cooler Master.

Pro více informací navštivte https://masterxp.com/ nebo oficiální sociální sítě.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Díky AT Computers a SumUp může platby kartou přijímat skutečně každý

5. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers zařadila do prodeje oblíbený platební terminál značky SumUp již na podzim 2020. Nově je však toto řešení k dispozici nejen pro podnikatele, ale i pro nefiremní uživatele. Čtěte více

Urychlená digitální transformace dělá IT složitějším

4. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AppDynamics)
Zpráva firmy AppDynamics poukazuje na dramatický nárůst komplexity způsobený naléhavou potřebou inovací, což může vést k rychlému a nekontrolovanému rozbujení technologií. Výzkum rovněž potvrzuje nutnost úplného přehledu o celém IT prostředí včetně obchodního kontextu, který pomůže rozlišit datový „šum“ od toho, co je pro podnik skutečně důležité. Čtěte více

Česko i svět čeká boom datových center pro internet věcí

3. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Altron)
Trh s datovými centry zažívá díky rychlému rozvoji informačních technologií prudký růst. Týká se to i tzv. edge datových center, která jsou díky svému umístění v blízkosti koncových uživatelů vhodná například pro systémy v internetu věcí. Z globálního pohledu by se měl trh s těmito datacentry podle poradenské společnosti PwC do roku 2024 téměř ztrojnásobit. Čtěte více

Red Hat podporuje nástup nové vlnu edge computingu

30. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
Firma Red Hat představila nové funkce a vylepšení své linuxové platformy Red Hat Enterprise Linux, která se prosadila jako základ pro otevřený hybridní cloud. Red Hat Enterprise Linux 8.4, který bude dostupný v nadcházejících týdnech, zdokonalí svoji roli systému pro nasazení na okrajích sítě a přidá nové možnosti přizpůsobené edge computingu. Čtěte více