Alza servisuje PC na dálku

30. 8. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Alza)
Novou službu s názvem Servis On-line si pro své zákazníky připravila společnost Alza. Prostřednictvím ní nabízí za určitý poplatek servis na počítačích zákazníka na dálku.

„Náš technik se připojí k PC a provede všechny požadované a potřebné zásahy. Dokážeme tak nainstalovat potřebné ovladače, odvirovat počítač, opravíme nedostatky v přehrávání videa a zvuku a vyřešíme celou řadu dalších problémů. Skutečně revoluční je v rámci této služby tzv. migrace dat, kdy dokážeme například ze zákazníkova starého PC nahrát data a všechna potřebná nastavení do jeho nově zakoupeného přístroje. Součástí služby je i diagnostika zdarma, která může například odhalit i případný hardwarový problém,“ řekl Karel Drda PR manažer v Alze.

Společnost nabízí základní pětiminutovou diagnostiku zdarma a technici jsou k dispozici od 8 do 17 hodin a lze s nimi i komunikovat a tak třeba pokládat dotazy.

Služba funguje tak, že zákazník po zakoupení servisní služby obdrží aktivační kód služby společně s odkazem na připojovací rozhraní. Přes rozhraní se pomocí aktivačního kódu připojí k technikovi, který následně převezme kontrolu počítače a přes vzdálenou plochu sám provede servis v počítači.

K dispozici jsou tyto tarify:

  • Servis on-line - práce technika 60 minut - 604 Kč
  • Servis on-line - práce technika 15 minut - 180 Kč
  • Servis on-line - odvirování počítače - 543 Kč
  • Servis on-line - zrychlení počítače - 543 Kč
  • Servis on-line - migrace PC unlimited - 967 Kč
  • Servis on-line - migrace PC basic - 604 Kč
Štítky: 

Podobné články

Enfinitec – specializovaná poprodejní pobočka společnosti Acer – nyní působí v osmi zemích Evropy

18. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acer)
Společnost Acer zahájila činnost své dceřiné společnosti Enfinitec, která se zabývá poskytováním poprodejních a opravárenských služeb pro širokou řadu elektronických zařízení. Aktuálně plně působí v osmi zemích a rozšiřuje své know-how nejen na produkty Acer, ale i na celou řadu dalších značek v technologickém odvětví. Čtěte více

Dell zjednodušuje opravy svých zařízení pomocí aplikace pro rozšířenou realitu

21. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Dell představil bezplatnou mobilní aplikaci Dell AR Assistant, která prostřednictvím rozšířené reality provází zákazníka výměnou komponentů v produktech Dell. Aplikace nabízí uživateli servisní a opravárenské postupy u více než 100 počítačů a serverů v sedmi různých jazycích. Čtěte více

Xerox založil softwarovou divizi CareAR

14. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Cílem nově vzniklé firmy je pomáhat pracovníkům servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování kvalitních služeb koncovým zákazníkům. Čtěte více

Monitory řady VP od ViewSonic nabídnou vylepšenou rozšířenou záruku

26. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ViewSonic)
Společnost ViewSonic dále zlepšuje své produkty a služby. U profesionálních monitorů řady VP kromě rozšířené tříleté záruky nula vadných pixelů nově garantuje také bezplatnou výměnu monitoru. Čtěte více