Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“

Pro e-shop je B2B segment klíčovou oblastí, kterou chce i nadále rozvíjet. Už nyní tvoří více než třetinu jeho obratu.

E-shop letos již podruhé rozšířil seznam výhod pro firemní zákazníky. Poté, co pro ně na začátku roku odboural poplatek za vrácení nepoužitého zboží ve 14denní lhůtě, pokračuje nyní ve srovnávání podmínek s koncovými spotřebiteli i v další oblasti, a to v záruce na zakoupené zboží.

„Už dříve jsme se snažili firemním zákazníkům vycházet maximálně vstříc a nabízeli jsme jim dvouletou záruku na většinu zboží. U některých populárních kategorií jako notebooky, velká bílá technika (lednice, pračky), monitory nebo audio technika však tato možnost chyběla, což jsme vnímali jako možnou nákupní bariéru. Rozhodli jsme se proto zainvestovat do zlepšení služby a poskytnout B2B klientele na trhu výjimečnou delší záruku na vše. Na vybrané produkty (například z rodiny privátních značek) mohou získat v základu dokonce i záruku tříletou,“ uvedl ředitel reklamací Alza.cz Lukáš Janeček s tím, že novinka platí v Česku i na Slovensku.

Program Alza pro firmy již několik let nabízí služby pro firmy všech velikostí – od drobných živnostníků, přes nadnárodní korporace až po státní instituce. Kombinuje širokou nabídku produktů, zvýhodněný ceník včetně akčních B2B nabídek a speciální funkce. Těmi jsou například prodloužená splatnost, pronájem elektroniky, možnost získání benefitu pro vlastní zaměstnance nebo možnost využívat členský program AlzaPlus+ s doručením zdarma do všech výdejních míst e-shopu na objednávky v jakékoliv výši. „AlzaPlus+ si u firem a podnikatelů získal značnou oblibu. Řeší totiž jejich každodenní potřeby bez nadbytečných nákladů na dopravu. Ať už ve firmě dojdou tonery či papír do tiskáren, káva, mýdlo nebo toaletní papír, nemusí tito zákazníci čekat na vytvoření větší objednávky, aby se jim doručení vyplatilo. Díky šíři sortimentu jsme navíc schopni vyjít vstříc opravdu v jakékoliv oblasti – od elektroniky po drogerii,“ doplnil ředitel Alzy pro firmy Lukáš Glöckl.

Majoritu prodejů v oblasti B2B na Alze stále tvoří tradiční segmenty se spotřební elektronikou. Vedou mobilní telefony, notebooky, příslušenství, komponenty a domácí elektro. Pomalu ale roste podíl i méně očekávaných kategorií jako Auto-Moto, Hobby a zahrada nebo Sport.

Dvouletou zárukou výčet letošních novinek nekončí. E-shop již pracuje na dalších vylepšeních, která bude postupně spouštět v průběhu roku.

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více