Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“

Pro e-shop je B2B segment klíčovou oblastí, kterou chce i nadále rozvíjet. Už nyní tvoří více než třetinu jeho obratu.

E-shop letos již podruhé rozšířil seznam výhod pro firemní zákazníky. Poté, co pro ně na začátku roku odboural poplatek za vrácení nepoužitého zboží ve 14denní lhůtě, pokračuje nyní ve srovnávání podmínek s koncovými spotřebiteli i v další oblasti, a to v záruce na zakoupené zboží.

„Už dříve jsme se snažili firemním zákazníkům vycházet maximálně vstříc a nabízeli jsme jim dvouletou záruku na většinu zboží. U některých populárních kategorií jako notebooky, velká bílá technika (lednice, pračky), monitory nebo audio technika však tato možnost chyběla, což jsme vnímali jako možnou nákupní bariéru. Rozhodli jsme se proto zainvestovat do zlepšení služby a poskytnout B2B klientele na trhu výjimečnou delší záruku na vše. Na vybrané produkty (například z rodiny privátních značek) mohou získat v základu dokonce i záruku tříletou,“ uvedl ředitel reklamací Alza.cz Lukáš Janeček s tím, že novinka platí v Česku i na Slovensku.

Program Alza pro firmy již několik let nabízí služby pro firmy všech velikostí – od drobných živnostníků, přes nadnárodní korporace až po státní instituce. Kombinuje širokou nabídku produktů, zvýhodněný ceník včetně akčních B2B nabídek a speciální funkce. Těmi jsou například prodloužená splatnost, pronájem elektroniky, možnost získání benefitu pro vlastní zaměstnance nebo možnost využívat členský program AlzaPlus+ s doručením zdarma do všech výdejních míst e-shopu na objednávky v jakékoliv výši. „AlzaPlus+ si u firem a podnikatelů získal značnou oblibu. Řeší totiž jejich každodenní potřeby bez nadbytečných nákladů na dopravu. Ať už ve firmě dojdou tonery či papír do tiskáren, káva, mýdlo nebo toaletní papír, nemusí tito zákazníci čekat na vytvoření větší objednávky, aby se jim doručení vyplatilo. Díky šíři sortimentu jsme navíc schopni vyjít vstříc opravdu v jakékoliv oblasti – od elektroniky po drogerii,“ doplnil ředitel Alzy pro firmy Lukáš Glöckl.

Majoritu prodejů v oblasti B2B na Alze stále tvoří tradiční segmenty se spotřební elektronikou. Vedou mobilní telefony, notebooky, příslušenství, komponenty a domácí elektro. Pomalu ale roste podíl i méně očekávaných kategorií jako Auto-Moto, Hobby a zahrada nebo Sport.

Dvouletou zárukou výčet letošních novinek nekončí. E-shop již pracuje na dalších vylepšeních, která bude postupně spouštět v průběhu roku.

Podobné články

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost. Čtěte více