Záruky
Acer nabídne podnikovým zákazníkům prodlouženou záruku a odkup starých zařízení
Prodloužené záruka Acer Care Plus Optimize podnikům poskytne přístup k technologiím při zachování efektivní IT infrastruktury s nižšími investičními náklady.
Přečíst celý článekInteraktivní displeje Optoma nyní v ČR i SR s on-site zárukou
Společnost Optoma v České republice a na Slovensku od 1. května 2025 zavedla on-site servisní záruku pro všechna svá IFPD zařízení. Tato novinka přináší významné zjednodušení nejen pro koncové uživatele, ale také pro prodejce a partnery.
Přečíst celý článekmoto g75 5G přichází s prodlouženou zárukou a ochranou před náhodným poškozením
Uživatelé telefonu g75 5G získají při koupi bezplatně tři roky ochrany před náhodným poškozením (ADP), plus jeden rok prodloužené záruky, která prodlužuje standardní záruku na tři roky. V ceně jsou zahrnuty také bezpečností aktualizace na dobu šesti let a pět updatů operačního systému.
Přečíst celý článekZáruka nové generace – HP Active Care
Ještě nedávno bylo standardem, že každá firma měla svoje IT oddělení, které mělo na starost podporu uživatelů a správu IT. Interní IT oddělení zastávalo instalaci zařízení, jejich údržbu a v neposlední řadě řešení případných výpadků, incidentů a jakýchkoliv nedostatků.
Přečíst celý článekAlza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“
Přečíst celý článekXPG prodlužuje záruku zdroje XPG Pylon na pět let
Herní značka XPG prodloužila záruční dobu na napájecí zdroj XPG Pylon s certifikací 80 PLUS Bronze na pět let. Doposud přitom záruka poskytovaná na tento model činila tři roky.
Přečíst celý článekTCL u svých TV vylepšuje servis a prodlužuje záruku
Společnost TLC v České republice u svých televizorů s technologií QLED prodlužuje záruku na pět let. Výrobce současně rozšiřuje svůj zákaznický servis o službu TCL Care Service, která rychle a snadno pomůže zákazníkům při řešení případných potíží s televizorem.
Přečíst celý článekMonitory řady VP od ViewSonic nabídnou vylepšenou rozšířenou záruku
Společnost ViewSonic dále zlepšuje své produkty a služby. U profesionálních monitorů řady VP kromě rozšířené tříleté záruky nula vadných pixelů nově garantuje také bezplatnou výměnu monitoru.
Přečíst celý článekAxis prodlužuje záruku svých produktů na pět let
Produkty Axis Communications mají nově pětiletou záruční dobu. Doba, během níž lze produkty reklamovat, se tak prodlužuje o celé dva roky, z dosavadních tří let. Nová záruční doba platí na produkty expedované Axisem od 1. dubna 2020 dále.
Přečíst celý článekAsus k profesionálním monitorům řady ProArt nabízí pětiletou záruku
Asus nově nabízí na monitory z řady ProArt zakoupené v regionu EMEA prodlouženou prémiovou záruku až pět let. Monitory Asus ProArt jsou navrženy speciálně pro profesionály pracující v nejrůznějších oborech, jako je filmová produkce, 3D design, digitální fotografie apod.
Přečíst celý článek