Allegro zpřísňuje požadavky na obchodníky, aby zrychlilo doručení a zlepšilo kvalitu nabídky

17. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Obchodníci se sídlem mimo Evropský hospodářský prostor mohou nyní na Allegro.cz prodávat pouze v případě, že mají své produkty fyzicky dostupné ve skladech na území Evropy a zároveň mají dostatečné hodnocení kvality za plnění předešlých objednávek na Allegro. Tato změna vedla k odstranění desítek milionů nabídek od neevropských prodejců na Allegro.cz.

Allegro chce své rozsáhlé portfolio produktů spravovat ještě efektivněji a dál posilovat ochranu českých zákazníků. Na rozdíl od mnoha neevropských tržišť Allegro působí pod přísnými pravidly Evropské unie, včetně Nařízení o digitálních službách (DSA), předpisů na ochranu spotřebitele a bezpečnosti produktů. Díky tomu zajišťuje vyšší standardy bezpečnosti, transparentnosti a ochrany práv spotřebitelů.

„Stále vítáme prodejce z celého světa, kteří chtějí splňovat evropské standardy a působit v EU. Tento krok aktivně motivuje neevropské prodejce, aby se těmto pravidlům přizpůsobili, ať už jde o bezpečnost produktů, ochranu spotřebitele nebo daňové povinnosti. Víme také, že čeští zákazníci si cení rychlého doručení, a tato změna pomáhá zajistit, aby rychlost zůstala součástí jejich nákupní zkušenosti,“ řekl Michał Marcińczyk, ředitel mezinárodní expanze skupiny Allegro.

Allegro dlouhodobě podniká kroky k zajištění kvality nabídek. V roce 2024 marketplace napříč všemi trhy zablokoval více než 122 milionů pokusů o zalistování produktů, které nesplňovaly potřebné požadavky, včetně bezpečnosti produktů. Současně Allegro odstranilo nebo zastavilo registrační proces více než 240 000 podezřelých prodejců.

Jasné odlišení od čínské konkurence

Nová opatření nemají za cíl vytvářet překážky. Allegro i nadále podporuje mezinárodní prodejce, kteří své zboží skladují v Evropě a nabízejí produkty odpovídající evropským bezpečnostním normám. Díky tomu se Allegro jasně odlišuje od neevropské konkurence.

Každý nákup na Allegro.cz je zároveň chráněn službou Allegro Protect, která zákazníkům poskytuje rychlou pomoc v případě jakýchkoliv problémů s prodejcem, včetně záruky vrácení peněz do 48 hodin od úspěšného vyřešení reklamace.

Podobné články

Mall.cz se přesouvá na Allegro

11. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Značka Mall 31. března 2025 dokončí svůj přechod na platformu Allegro. Pro zákazníky to znamená zachování oblíbených služeb a výhod, jako jsou rychlé doručení, lokální tým zákaznické podpory a časté slevové akce, v kombinaci s výhodami Allegro a širokou nabídkou online tržiště. Čtěte více

Během Black Friday plánuje nakupovat polovina Čechů. Prioritou je ale bezpečnost

8. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Polovina českých zákazníků plánuje využít slevových akcí během letošního Black Friday. Zároveň ale podotýkají, že budou nakupovat uváženě a na ověřených platformách. Čtěte více

Jak nakupujeme před Vánoci? Češi utrácí za dárky nad rámec rozpočtu

21. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro )
Hlavní nákupní sezóna je v plném proudu a podle údajů Asociace pro elektronickou komerci plánují Češi letos před Vánoci utratit v průměru 5 000 až 10 000 Kč. Průzkum agentury Danae pro Allegro.cz ale naznačuje, že tato částka nemusí být finální. Čtěte více

CZC jako e-shop končí, po transformaci se stane součástí platformy Allegro

14. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
V souvislosti se začleněním CZC do mezinárodní struktury Allegro Group prochází nyní e-shop postupnou transformací. Nejpozději od konce září bude obchod dostupný již jen výhradně na platformě Allegro. Nový majitel však slibuje, že ostatní dlouhodobé charakteristické rysy tohoto obchodu bude i nadále rozvíjet a podporovat. Čtěte více