Allegro spouští službu pro firmy. Allegro Business nabízí benefity prodejcům i zákazníkům

12. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Společnost Allegro v Česku spouští po vzoru svého domovského trhu službu dedikovanou výhradně firemním zákazníkům. Prostor vyhrazený firemním nákupům najdou zákazníci na business.allegro.cz, kde mají k dispozici více než milion nabídek s možností využití množstevních slev již při nákupu několika málo položek.

Allegro Business však nabízí výhody i pro samotné prodejce, kteří tak snadno osloví širší zákaznickou bázi a zároveň získají řadu propagačních nástrojů, včetně firemních verzí slevových akcí.

Z průzkumu společnosti Allegro vyplývá, že 4/5 firemních zákazníků nakupují alespoň polovinu produktů online, přičemž vůbec nejčastěji sahají po kancelářských potřebách a čistících prostředcích. Tržiště allegro.cz se proto rozhodlo firmám celý nákupní proces zjednodušit a vytvořit prostor, ve kterém najdou ty nejpopulárnější produkty na jednom místě, a to s možností snadné fakturace, uvedením cen bez DPH i přístupem k výhodným množstevním cenám. Zákazníci mohou navíc využívat pokročilé B2B filtry, které jim usnadní hledání nabídek nabízejících právě preferovaný typ fakturace či množstevní slevy.

Když pohodlné firemní nákupy, tak Allegro Business

Data ukazují, že firemní účet využívají pro své nákupy tři čtvrtiny zákazníků z řad českých společností. Jako jeden z hlavních důvodů uvádějí výhodnější ceny s ohledem na množství zakoupených produktů. Necelých 40 % klientů vede k vytvoření firemního účtu také možnost dopravy zdarma – tu Allegro nabízí díky členství v programu Smart! právě i pro firemní nákupy. Nakupovat prostřednictvím Allegro Business je přitom snadné – zákazníkovi stačí navštívit http://business.allegro.cz, přidat do košíku vyhlédnuté produkty, a nakonec zadat IČO nebo DIČ své firmy. Každý z nich má pak přístup ke dvěma typům profilu: osobnímu a firemnímu, přičemž mezi allegro.cz a business.allegro.cz lze jednoduše přepínat. Oba profily disponují svou vlastní historií objednávek, doporučeními i historií vyhledávání – tak, aby se specifika jednotlivých profilů neprolínala a zákazník mohl spravovat své osobní a firemní nákupy odděleně. Přístup k Allegro Business je pro nakupující zcela zdarma.

Spuštění Allegro Business předcházely pečlivé rešerše B2B segmentu, které nám ukázaly, že pro české firmy je u online nákupů důležitá nejen cena, ale také možnost vybírat z personalizovaných nabídek a zároveň mít vždy po ruce někoho, kdo jim individuálně poradí. Našim cílem je proto uspokojit tyto potřeby a stát se pro české firmy spolehlivým partnerem. Podobně jako na našem domácím trhu, kde na allegro.pl nakupuje každá druhá firma. Allegro Business se zároveň konstantně vyvíjí, již brzy tak představíme zákazníkům i jeho další funkce,“ uvedl Piotr Truszkowski, šéf B2B oddělení ve společnosti Allegro.

Obchodníci mohou využít specializovaných B2B kampaní  

Spuštění speciální B2B služby však není benefitem pouze pro zákazníky. Obchodníkům registrovaným na allegro.cz totiž umožňuje snadno rozšířit svou zákaznickou bázi o uživatele, kteří nakupují zpravidla častěji a za vyšší hodnotu. Jednotlivé nabídky přitom mohou prodejci vystavovat jak pro soukromé nákupy, tak pro ty firemní, přičemž zalistování a prodej do firemního segmentu není spojen s žádnými dalšími náklady.

Obchodníci navíc získají i komplexní přehled o tom, jak velká část jejich prodejů pochází z nákupu jednotlivců a která naopak od obchodních společností. Své nabídky pak mohou spravovat pohodlně z jednoho místa – Sales Centra – kde lze zároveň vytvořit kampaně cílené čistě na jednotlivce nebo naopak firemní zákazníky. Aby mohli obchodníci s prodejem B2B nabídek začít, stačí, aby u zboží zpřístupnili možnost fakturace, přidali sazbu DPH a umožnili tak zákazníkům vidět i cenu bez něj, a nakonec pro zatraktivnění nabídek nastavili i svůj velkoobchodní ceník.

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více