Allegro spouští službu pro firmy. Allegro Business nabízí benefity prodejcům i zákazníkům

12. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Společnost Allegro v Česku spouští po vzoru svého domovského trhu službu dedikovanou výhradně firemním zákazníkům. Prostor vyhrazený firemním nákupům najdou zákazníci na business.allegro.cz, kde mají k dispozici více než milion nabídek s možností využití množstevních slev již při nákupu několika málo položek.

Allegro Business však nabízí výhody i pro samotné prodejce, kteří tak snadno osloví širší zákaznickou bázi a zároveň získají řadu propagačních nástrojů, včetně firemních verzí slevových akcí.

Z průzkumu společnosti Allegro vyplývá, že 4/5 firemních zákazníků nakupují alespoň polovinu produktů online, přičemž vůbec nejčastěji sahají po kancelářských potřebách a čistících prostředcích. Tržiště allegro.cz se proto rozhodlo firmám celý nákupní proces zjednodušit a vytvořit prostor, ve kterém najdou ty nejpopulárnější produkty na jednom místě, a to s možností snadné fakturace, uvedením cen bez DPH i přístupem k výhodným množstevním cenám. Zákazníci mohou navíc využívat pokročilé B2B filtry, které jim usnadní hledání nabídek nabízejících právě preferovaný typ fakturace či množstevní slevy.

Když pohodlné firemní nákupy, tak Allegro Business

Data ukazují, že firemní účet využívají pro své nákupy tři čtvrtiny zákazníků z řad českých společností. Jako jeden z hlavních důvodů uvádějí výhodnější ceny s ohledem na množství zakoupených produktů. Necelých 40 % klientů vede k vytvoření firemního účtu také možnost dopravy zdarma – tu Allegro nabízí díky členství v programu Smart! právě i pro firemní nákupy. Nakupovat prostřednictvím Allegro Business je přitom snadné – zákazníkovi stačí navštívit http://business.allegro.cz, přidat do košíku vyhlédnuté produkty, a nakonec zadat IČO nebo DIČ své firmy. Každý z nich má pak přístup ke dvěma typům profilu: osobnímu a firemnímu, přičemž mezi allegro.cz a business.allegro.cz lze jednoduše přepínat. Oba profily disponují svou vlastní historií objednávek, doporučeními i historií vyhledávání – tak, aby se specifika jednotlivých profilů neprolínala a zákazník mohl spravovat své osobní a firemní nákupy odděleně. Přístup k Allegro Business je pro nakupující zcela zdarma.

Spuštění Allegro Business předcházely pečlivé rešerše B2B segmentu, které nám ukázaly, že pro české firmy je u online nákupů důležitá nejen cena, ale také možnost vybírat z personalizovaných nabídek a zároveň mít vždy po ruce někoho, kdo jim individuálně poradí. Našim cílem je proto uspokojit tyto potřeby a stát se pro české firmy spolehlivým partnerem. Podobně jako na našem domácím trhu, kde na allegro.pl nakupuje každá druhá firma. Allegro Business se zároveň konstantně vyvíjí, již brzy tak představíme zákazníkům i jeho další funkce,“ uvedl Piotr Truszkowski, šéf B2B oddělení ve společnosti Allegro.

Obchodníci mohou využít specializovaných B2B kampaní  

Spuštění speciální B2B služby však není benefitem pouze pro zákazníky. Obchodníkům registrovaným na allegro.cz totiž umožňuje snadno rozšířit svou zákaznickou bázi o uživatele, kteří nakupují zpravidla častěji a za vyšší hodnotu. Jednotlivé nabídky přitom mohou prodejci vystavovat jak pro soukromé nákupy, tak pro ty firemní, přičemž zalistování a prodej do firemního segmentu není spojen s žádnými dalšími náklady.

Obchodníci navíc získají i komplexní přehled o tom, jak velká část jejich prodejů pochází z nákupu jednotlivců a která naopak od obchodních společností. Své nabídky pak mohou spravovat pohodlně z jednoho místa – Sales Centra – kde lze zároveň vytvořit kampaně cílené čistě na jednotlivce nebo naopak firemní zákazníky. Aby mohli obchodníci s prodejem B2B nabídek začít, stačí, aby u zboží zpřístupnili možnost fakturace, přidali sazbu DPH a umožnili tak zákazníkům vidět i cenu bez něj, a nakonec pro zatraktivnění nabídek nastavili i svůj velkoobchodní ceník.

Podobné články

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost. Čtěte více