Alza.cz vylepšila podmínky vratek pro firemní zákazníky

2. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza.cz na začátku nového roku vylepšila své služby pro firemní zákazníky. E-shop se rozhodl srovnat podmínky pro vrácení zboží během 14denní lhůty. Díky tomu mohou i firmy a podnikatelé vrátit nepoužité zboží do 14 dní bez udání důvodu a bez poplatků, stejně jako mají ze zákona tuto možnost koncoví zákazníci.

„U B2B zákazníků evidujeme až dvojnásobně nižší procento odstoupení než u koncových zákazníků. Narovnáním podmínek chceme primárně vylepšit zákaznickou zkušenost a spokojenost firem i drobných živnostníků, což je součástí i naší celofiremní vize a mise. Zrušení poplatku za vrácení nepoužitého zboží ve 14denní lhůtě má odbourat možnou obavu nebo překážku v nákupu u firemních zákazníků. Pokud zjistí, že jim produkt nevyhovuje kvůli rozměrům nebo jiným specifikacím, mohou nyní bez jakýchkoliv sankcí od smlouvy odstoupit stejně jako běžní nakupující, což není na trhu vůbec běžné,“ uvedl Lukáš Glöckl, ředitel Alzy pro firmy.

Srovnání podmínek při vracení zboží však není jedinou změnou, kterou Alza v letošním roce pro segment B2B připravuje. E-shop dále plánuje například vylepšit oblast dopravy, rozšířit nabídku služeb i individuální B2B nabídky ve spolupráci s dodavateli nebo možnost propojit jednotlivé firemní nákupní systémy. V neposlední řadě chce inovovat produkt Alza NEO, jehož prostřednictvím si mohou zákazníci pronajímat vybrané druhy zboží.

Štítky: 

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více