Heureka pokračuje v nákupech – kupuje logistickou společnost Balíkobot

26. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Posílení služeb v oblasti zpracování a přenosu logistických dat v marketplace a rozšíření a zatraktivnění služeb partnerům – to jsou jedny z hlavních cílů další akvizice skupiny Heureka Group. Ta kupuje službu Balíkobot, která aktuálně patří majoritně investorům Martinovi Kasovi a Davidu Folprechtovi.

Nástroj, který e-shopům a dalším odesílatelům výrazně usnadňuje předávání dat dopravcům a umožňuje přesné online sledování pohybu zásilek, zapadá Heurece do dlouhodobých cílů budovat největší evropský marketplace. Hodnotu akvizice nechce žádná ze stran komentovat.

Rok a půl po koupi brněnské technologické firmy Dataweps hlásí Heureka další akvizici. Tou je nákup nástroje Balíkobot, služby pro snadnější správu a předávání logistických dat směrem k dopravcům.

„Spojení s partnerem, který má silné know-how v oblasti logistiky významně obohatí a posune naše služby v rámci budování největšího evropského marketplace a jednotné platformy Heureka Group,“ uvedl k novému spojení Tomáš Braverman, CEO skupiny Heureka Group. Ta aktuálně působí v devíti zemích regionu CEE. „Dlouhodobě se snažíme naše vztahy s partnery prohlubovat a pomáhat jim s prodejem napříč celým regionem, kde působíme. Věříme, že široké možnosti zpracování informací o logistice a pomoc s celým procesem předávání dat dopravcům ocení nejen e-shopy, ale ve výsledku díky přesnějším a rychlejším informacím také koncoví zákazníci. A to nejen v marketplace, ale v celém programu Ověřeno zákazníky,“ dodal Braverman. 

„Za Balíkobotem jsem stál od samého počátku a jsem velmi rád, že ho předáváme právě do rukou tak zkušeného hráče jako je Heureka. Balíkobot roste každoročně o desítky procent a má velmi zkušený tým v čele s Martinem Šauerem. Ve skupiny Heureka očekávám další dynamický růst, expanzi do zahraničí a synergie ze spolupráce ve skupině,“ doplnil ke propojení Martin Kasa. 

Služba Balíkobot funguje na trhu od roku 2014 a zajišťuje automatizovanou výměnu dat o balících, paletách a dopisech z e-shopového (nebo podnikového) systému přímo dopravcům, díky čemuž se výrazně zrychluje i samotná logistika zboží. 

„Díky vstupu silného partnera s působností v celém regionu střední a východní Evropy budeme moci lépe škálovat a rozvíjet naše služby. Ve skupině Heureka Group chceme hledat synergie pro rozvoj nových služeb, které pomohou našim zákazníkům lépe zvládat logistické procesy,“ doplnil Martin Šauer, CEO Balíkobotu. 

Na vedení Balíkobotu se aktuálně nic nemění. Ve struktuře skupiny Heureka Group bude Balíkobot samostatnou entitou, která bude hledat synergie v případech, kde to dává smysl. CEO Balíkobotu Martin Šauer bude nově podléhat CEO celé Heureka Group Tomáši Bravermanovi.

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více