Během Dne dopravy zdarma uskutečnili zákazníci přes 150 000 objednávek

20. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Počet objednávek se meziročně zvýšil o 13 %. Do letošního ročníku se zapojilo 1 546 e-shopů a jejich obrat přesáhl 211 milionů korun. Zákazníci díky akci ušetřili na dopravě přes 13 milionů korun.
Foto: Freeimages.com

„Akce opět potvrdila, že mezi zákazníky je doprava zdarma vítaným benefitem. Počet objednávek přesáhl hranici 150 000 a z tohoto pohledu jde o jeden z klíčových dnů vánoční sezóny, který naplno odstartoval nakupování vánočních dárků,“ řekl Tomáš Braverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz a pokračoval: „Meziročně vzrostl počet objednávek během těchto 24 hodin o 13 % procent.“ Zákazníci opět nejčastěji nakupovali v segmentu s elektronikou a bílým zbožím, oblíbené ale bylo také vybavení pro dům a zahradu nebo dětské zboží. Často se nakupovala také kosmetika.

Letošního ročníku akce se zúčastnil rekordní počet e-shopů, konečný stav byl 1 546 zapojených e-shopů. „Celkový obrat zapojených obchodů opět vzrostl a překročil hranici 211 miliónů korun,“ potvrdil Tomáš Braverman z Heureky. Celkově činila úspora zákazníků za dopravné téměř 13,5 miliónu korun.

Souběžně s akcí v Česku se Den dopravy zdarma konal již podruhé také na Slovensku. I tam šlo o ročník s rekordní účastí e-shopů, zapojilo se jich téměř 500. „Na Slovensku vzrostl počet zapojených e-shopů téměř dvojnásobně, vzrostl také počet objednávek i celková úspora zákazníků,“ řekl Tomáš Braverman.

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více