Marketing

Kolik je třeba e-mailů k úspěšnému prodeji?

7. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Protipandemická opatření od základů změnila způsob práce obchodníků a komunikaci se zákazníky. To, co si obě strany dříve předávaly na osobních schůzkách, se nyní ještě více přesouvá do online světa. Čtěte více

Vylepšete svůj e-mailový marketing automatizovanými kampaněmi

9. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Webkomplet)
Šetří čas, peníze i nervy. Řeč je o automatizacích, které dnes neodlučitelně patří k modernímu e-mailingu. Kromě tří již zmíněných faktorů jsou automatické kampaně oproti klasickým rozesílkám výhodnější i díky větší doručitelnosti či vyšší míře proklikovosti. Dokáží rovněž citlivěji reagovat na chování zákazníka. Čtěte více

Účtování aneb co přinesly tři roky s GDPR pro e-mailový marketing?

28. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Webkomplet)
Den, po kterém již nebude nic jako dřív – tak byl mnohdy z pohledu e-mailingu vnímán 25. květen 2018. Na scéně se objevilo GDPR, jež zásadně promluvilo do možností fungování (nejen) tohoto marketingového nástroje. Čtěte více

Jak může vašemu e-shopu prospět e-promoter?

14. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Conectart)
Nakupování přes internet enormně roste. V době lockdownu se stalo dokonce jedinou možností, jak si některé zboží pořídit. S rostoucí oblibou e-commerce stoupá zároveň potřeba po kvalitním zákaznickém servisu, jenž v obchodech běžně obstarávají prodejní asistenti. V on-line prostředí by tento požadavek mohl řešit nástroj e-promoter. Čtěte více

Nejlepší cesta k zákazníkům vede přes e-mail aneb výhody e-mail marketingu

23. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mail Komplet)
Cena, efektivita, ziskovost. Tak by se daly krátce popsat hlavní důvody, proč si e-mailing dlouhodobě udržuje výsostné postavení mezi online marketingovými kanály. Mohlo by se zdát, že v konkurenci sociálních médií již e-mail marketing nemá co nabídnout, výzkumy však hovoří jinak. Čtěte více

Firmy na křižovatce mezi novými zákazníky a zapomněním. Pomůže „odepsaný“ tisk?

22. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Jak dnes využít rozpočet na marketing efektivně? Podle průzkumu společnosti Canon, do nějž se zapojilo 235 marketingových ředitelů z devíti zemí Evropy a Středního východu, může správnou cestu nabídnout v digitální době opomíjený tisk. Čtěte více

Hlavní trendy v e-mail marketingu

5. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mail Komplet)
PAST. Počáteční písmena čtyř stěžejních faktorů, díky kterým je v posledních letech e-mail marketing funkční a úspěšný. A zdá se, že personalizace, automatizace, segmentace a testování budou nejdůležitější součástí e-mail marketingu i v nejbližší budoucnosti. Doplní je ale i redesign e-mailových kampaní a větší interaktivita. Čtěte více

Cooler Master odhalil dceřinou značku Master XP

23. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cooler Master)
Společnost Cooler Master přichází s marketingovou a eventovou značkou Master XP a představuje její identitu včetně loga a webové prezentace. Master XP kombinuje relativně novou techniku marketingu – gamifikace (využívání herních mechanik a jejich aplikaci např. do neherních webových služeb pro zvýšení zapojení) s komunikací a zábavou. Čtěte více

E-shopy se špatnou optimalizací vyhledávání připravují až o 40 % zisků

26. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Luigi’s Box)
České internetové obchody se připravují na předvánoční nákupy. Vedle marketingových kampaní a plných skladových zásob však často zapomínají na optimalizaci vyhledávání zboží. Čtěte více

ATC spustilo tradiční Pyrománii

2. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers spustila k 1. 11. tradiční megaakci Pyrománie, ve které svým zákazníkům rozdá 2 222 ohňostrojů. Akce platí pro Českou republiku i Slovensko. Čtěte více

Stránky

Celkem 85 záznamů