Virtuální realita
IDC: Prodej headsetů pro AR/VR v roce 2017 poroste
Celosvětový prodej náhlavních sad pro tzv. rozšířenou a virtuální realitu nadále rostl. V prvním čtvrtletí roku 2017 se prodej těchto řešení podle agentury IDC meziročně zvýšil na 2,3 milionu kusů. I díky řadě nových produktů IDC tomuto segmentu pro letošní rok předpovídá nárůst prodeje ve stovkách procent.
Přečíst celý článekHTC: Paul Brown
Bývalý člen týmů Disney a Spotify se připojuje k virtuální revoluci a bude řídit HTC Vive v Evropě. Paul Brown bude působit v centrále HTC pro Evropu, která se nachází nedaleko Londýna. Zde bude dohlížet na rozvoj ekosystému pro HTC Vive. Oblastí jeho zájmu bude jak hardware, tak software a v neposlední řadě i virtuální obsah jako takový.
Přečíst celý článekIDC: V roce 2020 se prodá 76 milionů headsetů pro VR ročně
Celosvětový prodej AR a VR headsetů poroste v letech 2015 až 2020 podle analytiků IDC průměrným ročním tempem (CAGR) 108,3 %. V roce 2020 dosáhne prodej AR a VR headsetů 76 milionů kusů.
Přečíst celý článekCanalys: V roce 2016 se prodá přes 2 miliony headsetů na virtuální realitu
Headsety na virtuální realitu (VR) nemají v prvním roce produkce silný začátek. Canalys předpovídá, že prodej v letošním roce překročí dva miliony kusů. Do roku 2020 by však měl vzrůst až na 20 milionů zařízení.
Přečíst celý článekDHL využívá brýle s rozšířenou realitou
DHL spustilo po úspěšných testech zařízení využívajících rozšířenou realitu v Nizozemí další fázi svého programu Vision Picking. DHL s partnery (Google, Vuzix a Ubimax) řešení optimalizovalo a nyní rozšiřuje program v globálním měřítku napříč různými průmyslovými odvětvími.
Přečíst celý článekVirtuální realitu Intel přeskočil, vsadil na realitu propojenou
V posledních letech se virtuální i vylepšená realita staly velkým trendem. Většina dnešních technologií má však stále řadu různých omezení a propojení fyzického prostředí se simulovanými virtuálními světy a předměty i v nich není jednoduché a probíhá za asistence řady konzolí, čidel, kamer a ručních ovladačů. Intel však toto zažité schéma hodlá změnit.
Přečíst celý článekTrust: VR brýle Exos 3D
Společnost Trust uvedla na trh univerzální brýle pro virtuální realitu Exos 3D kompatibilní s mobilními telefony s úhlopříčkou do 6".
Přečíst celý článekSamsung Gear 360 jde do prodeje
Nejnovější kamera Samsung Gear 360 umožňuje pořizovat 360° videa a fotografie, ukládat je do mobilních zařízení Samsung Galaxy a následně je sdílet na sociální sítě. Pořízený obsah lze prohlížet i ve virtuální realitě s brýlemi Gear VR.
Přečíst celý článekModecom: VR brýle Volcano Blaze
Společnost Modecom uvedla na trh brýle Volcano Blaze, které za pomoci chytrého telefonu umožní poznat možnosti virtuální reality. Brýle zprostředkují obraz v kompletním rozsahu 360 stupňů kolem uživatele a díky dodávanému bezdrátovému ovladači umožňují přímou interakci s virtuálními světy.
Přečíst celý článekHuawei a Google spojují síly v oblasti virtuální reality
Společnost Huawei se bude jako jeden z prvních OEM dodavatelů podílet na platformě pro mobilní virtuální realitu Daydream společnosti Google. Huawei a Google tak prohlubují spolupráci a navazují na předchozí projekt smartphonu Nexus 6P.
Přečíst celý článek