Vánoce

Další rekordní Vánoce startují
Novinky

Další rekordní Vánoce startují

Na pátek 23. listopadu připadá v letošním roce stále oblíbenější svátek marketingu a slev – Black Friday. Do České republiky dorazil Černý pátek z USA, kde následuje vždy po Dni díkůvzdání. U nás se „svátek“ ujal především u e-shopů, pro které tak definitivně začíná hlavní vánoční sezona. Také letos by měla být ve znamení rekordů.

Přečíst celý článek
Jak se z Black Friday stal v evropské e-commerce začátek předvánočních nákupů
Novinky

Jak se z Black Friday stal v evropské e-commerce začátek předvánočních nákupů

Black Friday je v oblasti internetového nakupování jedním z nejdůležitějších dní. Svátek vznikl v USA a již mnoho let je dnem s největšími tržbami obchodníků. Jeho oblíbenost vzrůstá také v Evropě. Tento rok připadá na 23. listopad.

Přečíst celý článek
Vánoce v e-shopech překonaly rekordy
Novinky

Vánoce v e-shopech překonaly rekordy

Předvánoční shon se podepsal i na počtu online objednávek. Podobně jako předešlý rok se Češi do nákupů nejvíce „opřeli“ zhruba dva týdny před Vánoci, konkrétně 11. prosince. Kromě vyšší průměrné hodnoty objednávky se podle statistik ceska-ecommerce.cz očekává i rekordní roční obrat okolo 119 miliard korun.

Přečíst celý článek
Vánoce v e-shopech předčily očekávání, letos opět padaly rekordy
Novinky

Vánoce v e-shopech předčily očekávání, letos opět padaly rekordy

Vánoční nákupy spějí do cíle a už nyní je jasné, že česká e-commerce letos opět výrazně překonala všechny předchozí výsledky. Rekordní prodeje dárků po internetu přesáhly v celkovém souhrnu 31,5 miliardy korun, což znamená meziroční růst o více než 20 %. Velmi úspěšný byl již letošní listopad, v prosinci zaujal velký nárůst objednávek během posledního víkendu.

Přečíst celý článek
Vánoce na internetu jsou rekordní
Novinky

Vánoce na internetu jsou rekordní

Vánoční nákupy na českém internetu letos trhají rekordy a řada prodejců zaznamenává historicky nejlepší výsledky. Při porovnání prodejů za loňský a letošní listopad došlo u největších e-shopů k průměrnému nárůstu tržeb o 63 %. Prozatím dostupné údaje za prosinec 2016 naznačují oproti předchozímu měsíci další nárůst o minimálně 44 %.

Přečíst celý článek
E-shopy by neměly podcenit přípravy na Vánoce
Novinky

E-shopy by neměly podcenit přípravy na Vánoce

Prodej v letních měsících patří u většiny e-shopů k nejnižším za rok. I proto už není od věci začít přípravu na hlavní část roku.

Přečíst celý článek
Jak se nakupovalo před Vánoci na e-shopech
Novinky

Jak se nakupovalo před Vánoci na e-shopech

Vánoční nákupy se z velké části přesunuly do online světa a vzhledem k nutnosti dopravy začaly o něco dříve než v kamenných prodejnách. Hlavní špička nastala na začátku prosince a vyvrcholila 14. prosince.

Přečíst celý článek
DPD očekává rekordní Vánoce, počet balíků vzroste o 20 %
Novinky

DPD očekává rekordní Vánoce, počet balíků vzroste o 20 %

Podle společnosti DPD Češi letos opět nakupují online ve velkém. Ve srovnání s prosincem minulého roku a s přihlédnutím k dosavadnímu stavu se množství rozvezených balíků zvýší o 20 %. Nejvíce vánočních zásilek pochází z e-shopů a jde převážně o elektroniku, kosmetiku, oblečení či sportovní potřeby.

Přečíst celý článek
Vánoční hity: chytrá elektronika, herní konzole nebo zdraví a životní styl
Novinky

Vánoční hity: chytrá elektronika, herní konzole nebo zdraví a životní styl

Vedle běžných evergreenů, jako jsou smartphony, počítače či herní konzole, si budou Češi podle sítě Export Elektro pod stromeček často nadělovat i elektroniku a domácí spotřebiče související se zdravím a životním stylem. Nárůst tržeb by měl být meziročně v této kategorii až 15 %. Zvýšený zájem je i o herní konzole.

Přečíst celý článek
Ježíšek i letos „přijde z internetu“
Novinky

Ježíšek i letos „přijde z internetu“

Až 90 % dotázaných letos nakoupí část dárků pro své blízké na internetu. Z toho více jak třetina zde pak pořídí více než 75 % dárků a utratí přes 8 000 korun. Online obchod volí z důvodu většího výběru (31 %) a možnosti nakoupit z pohodlí svého domova (24 %). Rychlost doručení a cena jsou těmi rozhodujícími faktory, proč lidé nakoupí v daném e-shopu. Při vánočních nákupech se pak lidé nejvíce obávají poškozeného zboží a pozdního doručení.

Přečíst celý článek