Téma měsíce
Zpracování dokumentů v duchu požadavků digitální transformace
Tradiční český výrobce nábytku, společnost TON, se zařadil mezi zákazníky Konica Minolta a zavedl systém pro řízení dokumentů. Sofistikované řešení pomohlo zejména ke zrychlení a zjednodušení administrativy, zvýšení zabezpečení informací a snížení nákladů.
Přečíst celý článekHráči potřebují výkon a odolný hardware
Když se řekne Kingston Technologies, první, co nás napadne, budou pravděpodobně nejrůznější paměťová média, SSD nebo RAM. V roce 2002 společnost založila značku HyperX s úmyslem nabídnout hráčům počítačových her možnost volby DRAM pamětí a SSD s vyšším výkonem pro hry.
Přečíst celý článekTéma měsíce – gaming
Tématem měsíce června se stal gaming. A protože se jedná o širokou oblast pokrývající velmi různorodá témata, jsou svým pojetím stejně tak různorodé i články, které se nám podařilo nashromáždit.
Přečíst celý článekMilionáři od herních strojů
Úsměvné, že? Žijeme v době, kdy se může člověk s přehledem živit hraním počítačových her. Co více – je považován za celebritu, oslavován a na jeho autogram čekají stometrové fronty. To vše a mnohem více se skrývá ve světě progamingu. V tomto článku se vám pokusíme nastínit, co se vlastně za tímto magickým slůvkem skrývá.
Přečíst celý článekGaming se sítí X-Play
V AT Computers se gamingem zabývají již řadu let, pro ostravského distributora tedy nejde o nic nového. Vloni v létě došlo k zásadnímu kroku – byl odstartován projekt X-Play, který je neustále rozvíjen a vylepšován. Cílem je, aby se síť X-Play stala číslem jedna na poli gamingového hardwaru na česko-slovenském trhu.
Přečíst celý článekPřipraveni na hry i bez kabelů
Mezi slavné výroky Járy Cimrmana patří i legendární: „Zkuste to bez drátů, milý Marconi!“ Proč se vlastně omezovat kabelem? Dnes již přece umíme vytvořit bezdrátové periferie, které fungují minimálně tak dobře jako ty drátem připojené. A platí to i pro ty herní.
Přečíst celý článekeSport aneb profesionální hraní vyžaduje specifické produkty
Elektronický sport představuje vzrůstající trend dnešní doby nejen v zahraničí, ale také u nás v České republice a na Slovensku. Točí se v něm ohromné množství peněz a sledují jej stovky milionů lidí po celém světě.
Přečíst celý článekIt’s gaming time
V následujícím článku se pokusíme objasnit některé otázky týkající se hraní her, které se v některých zemích staly téměř novým náboženstvím. Co to je? Proč to roste tak rychle? Co bychom měli vědět, abychom se stali součástí? Článek vám vše nepodá na stříbrném podnose, ale určitě vám ukáže směr, kterým se vydat.
Přečíst celý článekPět pozitiv hraní počítačových her
Žijeme ve světě, v němž se počítačové hry staly pro mnoho lidí neoddělitelnou součástí života. A nejde přitom jenom o děti nebo puberťáky. Kvalitní střílečka, rozsáhlé RPG s otevřeným světem a silným příběhem nebo závody jsou dobrým ventilem i pro nás "dospěláky". Zdravé hraní počítačových her může mít na náš organizmus i hodně pozitivních vlivů, ale ne každý o nich ví.
Přečíst celý článekHranice mezi prací a životem se stále více stírají
Hranice mezi prací a životem se stále více stírají, což můžeme sledovat zejména u online generace mileniálů a mezi stále pracujícími baby boomers. Toto je jeden z důvodů, proč HP Inc. přišlo na trh s novými tenkými a lehkými notebooky a zařízeními 2 v 1 a 3 v 1. Poskytují totiž dostatečnou kapacitu současně se snadnou ovladatelností a propojením s mobilními zařízeními.
Přečíst celý článek