Novinky

It’s gaming time

V následujícím článku se pokusíme objasnit některé otázky týkající se hraní her, které se v některých zemích staly téměř novým náboženstvím. Co to je? Proč to roste tak rychle? Co bychom měli vědět, abychom se stali součástí? Článek vám vše nepodá na stříbrném podnose, ale určitě vám ukáže směr, kterým se vydat.

František Doupal
Zdroj: Modecom
  • 7. 6. 2017
  • 2 min
It’s gaming time

Hraní videoher se rozšířilo po celém světě jako forma zábavy pro lidi všech věkových kategorií. V průběhu několika let získal herní trh na popularitě – v roce 2016 tržby pramenící z tohoto segmentu trhu dosáhly neskutečných 463 milionů dolarů a v roce 2019 podle odhadů přesáhnou miliardu dolarů (zdroj). Tato čísla jsou výrazně ovlivněna profesionalizací herní scény, tzv. eSportem, který přitahuje miliony nadšených (nejen online) diváků.

Herní průmysl láká velké značky a jejich peníze. IT značky začaly investovat do specifické formy reklamy, která zachází dál, než je běžná venkovní reklama, televizní reklamy či reklamy na internetu. Známí výrobci sponzorují hráče i herní týmy a stejně jako v případě zpěváků či herců zde existují hvězdy s miliony příznivců připravených na ně několik hodin čekat, jen aby je mohli na chvíli vidět. Bláznivé, že?

S tak velkým počtem hráčů a rychlým růstem trhu se řada výrobců spotřební elektroniky rozhodla zařadit do své nabídky herní produkty a Modecom nebyl vyjímkou. Herní produkty společnosti Modecom si za rok na trhu získaly přízeň hráčů všech úrovní. Například rodukty řady Volcano mají zajímavé technické parametry, jsou kvalitně zpracované a dostupné za příznivé ceny. V důsledku toho jsou cenově dostupné i pro mladé hráče, kteří nechtějí utratit veškeré peníze za novou mechaniskou klávesnici.

Produktová řada Modecom Volcano obsahuje mechanické klávesnice, optické myši, podložky pod myš pro větší přesnost, počítačové skříně a napájecí zdroje. Produkty Modecom získaly mnoho ocenění v nezávislých testech IT časopisů, youtuberů atd.

Bude herní průmysl v souladu se všemi trendy spotřební elektroniky? Určitě ne. Se všemi snahami o minimalistické zařízení, gesta, herní příkazy a umělou inteligenci si herní průmysl zachová své základní nástroje.

To, co zůstává na nás, je nabídnou zákazníkům co nejlepší produkty a těmi je rozmazlovat.

Nemůžeme čekat, co se stane s herním průmyslem v budoucnosti, ale musíme se stát jeho nedílnou součástí a udávat směr vývoje. Jdete do toho s námi?

[1] Zdroj : Newzoo 2016 Global Esports Market Report