Televize
Kam se bude ubírat digital signage?
Digital signage je perspektivní segment nabízející celou řadu příležitostí. S různými reklamními, informačními, zábavními, prezentačními či telekomunikačními audio-vizuálními přístroji se setkáváme takřka na každém kroku a možností pro nasazení digital signage obrazovek či projektorů bude rychle přibývat. Jak toho můžete využít pro rozvoj svého byznysu?
Přečíst celý článekPhilips představil nové modely OLED+ a Mini LED televizorů
Značka Philips TV & Sound uvedla na trh nové televizory pro podzimní sezónu. Jde o televizory OLED+ se zvukovým systémem Bowers & Wilkins a novou řadu televizorů Mini LED.
Přečíst celý článekPhilips uvedl na trh své dosud nejvýkonnější LED panely s přímým pohledem
Philips Professional Display Solutions rozšiřuje produktovou řadu DV LED Philips L-Line 7000 o nové modely s jas 3 500 nitů, extrémní úsporu energie a prediktivní údržbu. Jde o dosud energeticky nejúčinnější a cenově nejefektivnější řešení výrobce vhodné pro maloobchod nebo na veřejná místa.
Přečíst celý článekZnáme vítěze 40. ročníku EISA Awards
Organizace European Imaging & Sound Association (EISA) stejně jako každý rok vybrala nejzajímavější produkty. Pokud vás zajímá, které výrobky ovládly jednotlivé kategorie této soutěže za období let 2022–2023, jste na správném místě.
Přečíst celý článekLG nabízí tříměsíční bezplatný přístup ke službám Stadio Pro
Společnost LG ve spolupráci s firmou Google nabízí novým i stávajícím majitelům svých chytrých televizorů tříměsíční přístup ke službě Stadia Pro. Časově omezená akce je k dispozici již nyní a vztahuje se na televizory LG s operačním systémem webOS 5.0 nebo vyšším.
Přečíst celý článekPhilips vrací při nákupu TV s úhlopříčkou 65" a větší až 10 000 Kč
Společnost Philips TV & Sound nabízí svým zákazníkům speciální promoakci na veškeré LCD modely televizorů s Ambilightem a uhlopříčkou 65 palců a vyšší. Zákazník, který si zakoupí u vybraných prodejců televizor, získá v závislosti na konkrétním modelu zpět částku ve výši od 1 000 do 10 000 Kč.
Přečíst celý článekMezi nejpoužívanější aplikace na TV Samsung patří Voyo, T-Mobile TV, Spotify a Kuki
Placené streamovací služby a operátorské IPTV nabídky loni zaznamenaly významný nárůst počtu uživatelů na chytrých televizorech Samsung. Podle statistik výrobce si IPTV služby mobilních operátorů v ČR a SR vloni meziročně polepšily o 85 % uživatelů, placené streamovací služby pak o 80 %. Hudební aplikace rostly o 75 %, klasické IPTV služby o 40 %, zatímco lokální zpravodajské aplikace zaznamenaly meziroční pokles zájmu o 15 %.
Přečíst celý článekTCL uvedlo na trh novou řadu 4K televizorů na platformě Google TV
Společnost TCL rozšířila nabídku televizorů řady P o modely P635 a P638. Nové televizory přinášejí Google TV, vysokou kvalitu obrazu a nejnovější technologie za dostupnou cenu.
Přečíst celý článekNové modulární profesionální displeje od Philipsu přesahují rozlišení 8K
Společnost Philips Professional Display Solutions (PPDS) uvedla na trh novou řadu flexibilních LED displejů s přímým zobrazením přesahujícím rozlišení 8K. Panely jsou navržené pro vytváření obrazových stěn s poměrem stran 16:9 nebo 32:9, často používaných v podnikových prostředích nebo kdekoli, kde se přehrává obsah ve standardním poměru.
Přečíst celý článekDavid Kordík (Samsung): Digitalizace je fenomén i v oblasti displejů
S nejrůznějšími formami digitálních displejů se dnes setkáváme na každém kroku. Kromě atraktivních, oku lahodících a technologicky vyspělých zařízení jde navíc o obrovskou obchodní příležitost. O ambiciózních plánech pro letošní rok, aktuální situaci na trhu i o tom, jak ji z hlediska partnerů uchopit, jsme hovořili s Davidem Kordíkem, který má nyní na starosti kompletní portfolio spotřebitelských i profesionálních zobrazovačů společnosti Samsung.
Přečíst celý článek