Panasonic představil dvě řady 4K profesionálních LCD displejů s univerzálním využitím

8. 12. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic)
Nové LCD displeje Panasonic s úhlopříčkou 43" až 98" se hodí pro jakékoli použití ve veřejných prostorách, ve firmách i ve vzdělávacích institucích. Řada SQE2 zahrnuje displeje navržené pro 24hodinový provoz s křišťálově čistým obrazem zajištěným antireflexním panelem s vysokým stupněm ochrany proti odleskům. Řada CQE2 je vhodná pro konferenční místnosti a učebny s maximálně 16hodinovým provozem.

Řadu SQE2 navrhl Panasonic pro prezentování digitálního obsahu v jasně osvětlených konferenčních místnostech a v obchodních prostorách. Nabízí displeje s jasem 500 cd/m² a antireflexní panel s úpravou proti odlesků (standardně 25 %, u 86" displeje TH-86SQE2W pak 28 %), což snižuje odraz okolního světla a výrazně zlepšuje viditelnost ve všech prostředích.

Pro maximální flexibilitu a čistý vzhled bez set-top-boxů nebo kabelů je řada SQE2 vybavena slotem pro počítač typu Intel SDM. Proto lze displeje využívat i pro specifické aplikace, jako je například digitální reklama nebo živé vysílání. Použít lze i standardní Intel SDM počítač nebo bezdrátového prezentačního systému PressIT.

CQE2 nabízí rozšířené možnosti a konektivitu

Společnost Panasonic rovněž oznámila vylepšenou základní řadu CQE2 se zvýšeným jasem na 500 cd/m2. Všechny modely disponují 4K LCD panelem s rozlišením 3 840 × 2 160 pixelů. Displeje CQE2 mohou nepřetržitě pracovat až 16 hodin, což je vhodné pro instalace ve vzdělávacích institucích a konferenčních místnostech, přičemž přední model TH-98CQE2W je schopen provozu 24 hodin denně.



Vynikající funkčnost napříč oběma řadami

Díky odolnému panelu nabízejí obě řady flexibilní instalaci jak na výšku, tak pod úhlem. Přístroje obou řad mají nainstalovaný operační systém Android a jsou kompatibilní s prohlížečem HTML5 pro snadné použití v oblasti digitální reklamy. Technologie Bluetooth pak umožňuje připojení zařízení, jako je myš a klávesnice pro usnadnění ovládání prohlížeče a dalších aplikací. K dispozici je také bezdrátové připojení Wi-Fi a podpora přenosu obrazu z počítače nebo jiného Android zařízení.

Pro snadné připojení bez konvertorů nebo přepínačů jsou obě modelové řady vybaveny vstupy HDMI (×4), USB-C (15 W) a USB-A (×3). Kromě toho má řada SQE2 digitální výstup a DisplayPort. Ovládání je možné prostřednictvím sériového rozhraní nebo sítě LAN. Možné je také řízení a správa více displejů po síti současně.

Podobné články

Aplikace Philips Hue Sync TV rozšiřuje spolupráci se Samsung SmartThings a míří do ČR a SR

2. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Signify)
Již více než rok si mohou diváci propojit svůj kompatibilní Samsung televizor se svítidly Philips Hue a vytvořit si tak pohlcující atmosféru díky kombinaci interaktivního osvětlení a domácího kina. Aplikace Philips Hue Sync TV bude nově k dispozici také pro uživatele v ČR a SR. Novinkou je také možnost měsíčního předplatného. Čtěte více

EET Group se stala distributorem displejů a videostěn Leyard

14. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group uzavřela strategické celoevropské partnerství se společností Leyard Europe. Leyard je světovým lídrem v oblasti řešení displejů a digital signage známých svými inovacemi a špičkovými technologiemi, které od roku 1995 stanovují průmyslové standardy kvality a výkonu. Čtěte více

Samsung vládne globálnímu trhu s televizory už 18 let v řadě

11. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Výzkumná firma Omdia ohlásila, že Samsung v roce 2023 dosáhl na globálním trhu s televizory podílu 30,1 % a díky tomu si upevnil pozici světové jedničky, kterou drží už od roku 2006. Za úspěchem stojí zejména strategická orientace na kvalitnější televizory s větší úhlopříčkou, kde bodují modely Samsung s technologií QLED a OLED. Čtěte více

TCL je již druhým rokem po sobě druhým největším výrobcem TV

29. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Značka TCL Electronics byla společností Omdia, která se zabývá průzkumem trhu, opět uznána za Global Top 2 TV Brand. TCL v roce 2023 dodala na trh více než 25 milionu televizorů, což představuje 12,5% podíl na trhu. Čtěte více