Servis

Dell zjednodušuje opravy svých zařízení pomocí aplikace pro rozšířenou realitu
Novinky

Dell zjednodušuje opravy svých zařízení pomocí aplikace pro rozšířenou realitu

Dell představil bezplatnou mobilní aplikaci Dell AR Assistant, která prostřednictvím rozšířené reality provází zákazníka výměnou komponentů v produktech Dell. Aplikace nabízí uživateli servisní a opravárenské postupy u více než 100 počítačů a serverů v sedmi různých jazycích.

Přečíst celý článek
Xerox založil softwarovou divizi CareAR
Novinky

Xerox založil softwarovou divizi CareAR

Cílem nově vzniklé firmy je pomáhat pracovníkům servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování kvalitních služeb koncovým zákazníkům.

Přečíst celý článek
Monitory řady VP od ViewSonic nabídnou vylepšenou rozšířenou záruku
Novinky

Monitory řady VP od ViewSonic nabídnou vylepšenou rozšířenou záruku

Společnost ViewSonic dále zlepšuje své produkty a služby. U profesionálních monitorů řady VP kromě rozšířené tříleté záruky nula vadných pixelů nově garantuje také bezplatnou výměnu monitoru.

Přečíst celý článek
ASBIS CZ rozšiřuje servisní pokrytí na white-boxové servery
Novinky

ASBIS CZ rozšiřuje servisní pokrytí na white-boxové servery

Distribuční společnost ASBIS rozšířila servisního pokrytí na všechny x86 servery. Nová služba opravy do druhého pracovního dne od nahlášení se vztahuje na záruční servis všech distribuovaných značek v České republice, tedy Asrock, Asus, Gigabyte, Intel, Supermicro a Tyan.

Přečíst celý článek
Konica Minolta nabízí bezplatné řešení pro zajištění vzdáleného zákaznického servisu
Novinky

Konica Minolta nabízí bezplatné řešení pro zajištění vzdáleného zákaznického servisu

Konica Minolta uvolnila na trh bezplatnou verzi nové služby pro vzdálený servis s názvem AIRe Link. Ta je určena zejména technologickým firmám, kterým pomůže zajistit servis produktů u svých zákazníků bez nutnosti fyzické návštěvy technika.

Přečíst celý článek
Asus k profesionálním monitorům řady ProArt nabízí pětiletou záruku
Novinky

Asus k profesionálním monitorům řady ProArt nabízí pětiletou záruku

Asus nově nabízí na monitory z řady ProArt zakoupené v regionu EMEA prodlouženou prémiovou záruku až pět let. Monitory Asus ProArt jsou navrženy speciálně pro profesionály pracující v nejrůznějších oborech, jako je filmová produkce, 3D design, digitální fotografie apod.

Přečíst celý článek
Samsung vybrané telefony opraví do 48 hodin
Novinky

Samsung vybrané telefony opraví do 48 hodin

Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o variantu Express, která zákazníkům zaručí opravu telefonu do dvou pracovních dnů. V této lhůtě Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi.

Přečíst celý článek
Apple vychází více vstříc opravám svých zařízení v neautorizovaných servisech
Novinky

Apple vychází více vstříc opravám svých zařízení v neautorizovaných servisech

Americký výrobce díky spuštění nového servisního programu rozšíří distribuci náhradních dílů a dalších nezbytných nástrojů pro nejběžnější pozáruční opravy iPhonů i mimo síť autorizovaných servisů.

Přečíst celý článek
QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA
Novinky

QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA

Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let.

Přečíst celý článek
D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne
Novinky

D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne

D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery.

Přečíst celý článek