Servis
Dell zjednodušuje opravy svých zařízení pomocí aplikace pro rozšířenou realitu
Dell představil bezplatnou mobilní aplikaci Dell AR Assistant, která prostřednictvím rozšířené reality provází zákazníka výměnou komponentů v produktech Dell. Aplikace nabízí uživateli servisní a opravárenské postupy u více než 100 počítačů a serverů v sedmi různých jazycích.
Přečíst celý článekXerox založil softwarovou divizi CareAR
Cílem nově vzniklé firmy je pomáhat pracovníkům servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování kvalitních služeb koncovým zákazníkům.
Přečíst celý článekMonitory řady VP od ViewSonic nabídnou vylepšenou rozšířenou záruku
Společnost ViewSonic dále zlepšuje své produkty a služby. U profesionálních monitorů řady VP kromě rozšířené tříleté záruky nula vadných pixelů nově garantuje také bezplatnou výměnu monitoru.
Přečíst celý článekASBIS CZ rozšiřuje servisní pokrytí na white-boxové servery
Distribuční společnost ASBIS rozšířila servisního pokrytí na všechny x86 servery. Nová služba opravy do druhého pracovního dne od nahlášení se vztahuje na záruční servis všech distribuovaných značek v České republice, tedy Asrock, Asus, Gigabyte, Intel, Supermicro a Tyan.
Přečíst celý článekKonica Minolta nabízí bezplatné řešení pro zajištění vzdáleného zákaznického servisu
Konica Minolta uvolnila na trh bezplatnou verzi nové služby pro vzdálený servis s názvem AIRe Link. Ta je určena zejména technologickým firmám, kterým pomůže zajistit servis produktů u svých zákazníků bez nutnosti fyzické návštěvy technika.
Přečíst celý článekAsus k profesionálním monitorům řady ProArt nabízí pětiletou záruku
Asus nově nabízí na monitory z řady ProArt zakoupené v regionu EMEA prodlouženou prémiovou záruku až pět let. Monitory Asus ProArt jsou navrženy speciálně pro profesionály pracující v nejrůznějších oborech, jako je filmová produkce, 3D design, digitální fotografie apod.
Přečíst celý článekSamsung vybrané telefony opraví do 48 hodin
Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o variantu Express, která zákazníkům zaručí opravu telefonu do dvou pracovních dnů. V této lhůtě Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi.
Přečíst celý článekApple vychází více vstříc opravám svých zařízení v neautorizovaných servisech
Americký výrobce díky spuštění nového servisního programu rozšíří distribuci náhradních dílů a dalších nezbytných nástrojů pro nejběžnější pozáruční opravy iPhonů i mimo síť autorizovaných servisů.
Přečíst celý článekQNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA
Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let.
Přečíst celý článekD-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne
D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery.
Přečíst celý článek