Xerox založil softwarovou divizi CareAR

14. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Cílem nově vzniklé firmy je pomáhat pracovníkům servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování kvalitních služeb koncovým zákazníkům.

Nově založená společnost CareAR, A Xerox Company, konsoliduje CareAR, DocuShare a XMPie do jedné holdingové firmy s názvem CareAR Holdings. Nová platforma CareAR Service Experience Management je oceněna na 700 milionů dolarů a získává investici ve výši 10 milionů dolarů od společnosti ServiceNow, přední společnosti v oblasti řízení digitálních služeb.

Společnost CareAR povedou prezident a provozní ředitel společnosti Xerox Steve Bandrowczak, který rozšíří svou současnou roli také o funkci předsedy představenstva společnosti CareAR, a Sam Waicberg, původní zakladatel společnosti Care, který bude zastávat funkci prezidenta společnosti CareAR.

Základem nové platformy CareAR je technologie rozšířené reality, kterou Xerox získal akvizicí společnosti CareAR na začátku tohoto roku. Platformu lze integrovat se systémem ServiceNow Field Service Management, což umožňuje servisním technikům využívání znalostí zkušenějších kolegů prostřednictvím živých instrukcí s asistencí rozšířené reality.

Platforma řízení zkušeností se službami CareAR je navržena tak, aby ji mohlo využívat široké spektrum podniků bez ohledu na obor, a bez problému ji lze integrovat s platformou ServiceNow, lídrem v oblasti digitálních pracovních postupů. CareAR tak zajišťuje komplexní přístup k plánování, pracovním úkolům a hlášení incidentů a poskytuje vysoce kvalitní zákaznické výsledky a služby pro podniky napříč různými odvětvími. Technologie rozšířené reality mění ekosystém poskytování služeb a řeší klíčové výzvy v oblasti udržitelnosti a pracovní síly, včetně:

  • Posílení podpory pracovníků pomocí vizuálních nástrojů a přístupu k datům, která jsou potřebná k soustavnému poskytování kvalitních služeb pro zaměstnance ve službách i pro koncové zákazníky. Současně poskytovatelům služeb snižuje provozní náklady a emise skleníkových plynů.
  • Pomoci při hledání talentovaných nováčků – především v souvislosti s odchodem pracovníků do důchodu. Vzhledem k tomu, že současná pracovní síla stárne a odchází do důchodu, servisní organizace se již nebudou moci spoléhat na odbornou přípravu založenou na učňovském vzdělávání, které udržovalo chod podniků po celá desetiletí. CareAR pomůže využít a optimalizovat čas zkušených zaměstnanců a nezkušeným pracovníkům umožní čerpat ze znalostní databáze vytvořenou a spravovanou umělou inteligencí společnosti CareAR.
  • Podpory cílů udržitelnosti a společenské odpovědnosti zaměstnavatelů v oblasti služeb. CareAR usnadňuje vykonávání preventivních a údržbových činností na dálku, takže technici nemusí tak často vyjíždět do terénu. Méně výjezdů vede k menšímu počtu přejezdů nákladních vozidel, čímž se snižují emise uhlíku v servisních organizacích. A lépe informovaní zaměstnanci přispívají k vytváření bezpečněji pracovního prostředí.

„Společnost Xerox vyvinula systém CareAR tak, aby poskytoval funkce, které potřebují odvětví náročná na služby, s instrukcemi v reálném čase, vizuálními nástroji a přístupem k datům na dosah ruky každého uživatele, a to vše díky prediktivní umělé inteligenci,“ řekl místopředseda představenstva a generální ředitel Xerox John Visentin. „Díky tomu, že se nám povedlo vytvořit platformu, která je intuitivní pro pracovníky zvyklé používat digitální technologie, a díky investicím společnosti ServiceNow věříme, že CareAR bude udávat směr v oblasti service experience managementu, a promění odvětví v době, kdy je to nejvíce potřeba.“

Podobné články

Barometr platební morálky 2021: Firmy znovu kvůli pandemii čelí sílícímu tlaku

3. 12. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Atradius )
Tlak na firmy kvůli pandemii znovu roste. Společnosti z východní Evropy jsou na tom ale zatím o něco lépe než jejich západní konkurence. Klíčové pro další vývoj nyní bude, jak se firmy nyní vyrovnají s dalšími vlnami pandemie. Čtěte více

Česko mezi státy EU dominuje v zavádění umělé inteligence

29. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAS Institute)
Podle výsledků Indexu digitální ekonomiky a společnosti Digital Economy and Society Index (DESI) za rok 2021 se Česko mezi 27 členskými státy EU řadí na 18. místo, a tedy oproti roku 2020 si o jedno místo pohoršilo. Lépe si ČR vede v integraci digitálních technologií, kde zaujímá 15. příčku. Dominuje ale v oblasti AI, kde s přehledem obsadila první pozici. Čtěte více

SWS získala exkluzivní ocenění AAA Gold od Dun & Bradstreet

29. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: SWS)
Společnost SWS dosáhla prestižního ocenění AAA Gold podle mezinárodně uznávaných kritérií obchodně – analytické společnosti Dun & Bradstreet. Tohoto exkluzivního ocenění dosahují pouze společnosti s nejvyšším hodnocením AAA nejen aktuálně, ale i historicky tři roky v řadě. Čtěte více

Epson to s udržitelnými inovacemi myslí vážně

26. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Šest měsíců po ohlášení investic ve výši 100 miliard jenů do udržitelných technologických inovací přichází společnost Epson se závazkem, že své budoucí investice do výzkumu a vývoje bude zaměřovat na vývoj nových materiálů a technologií, jež budou snižovat dopad na životní prostředí. Čtěte více