Salesforce
Na budoucnost práce není připraveno 76 % pracovníků
Téměř tři čtvrtiny respondentů se necítí být podle průzkumu společnosti Salesforce schopny plně si osvojit digitální dovednosti, které podniky potřebují už nyní, a ještě více se jich necítí být připraveno na budoucnost práce. Přestože si 82 % dotázaných plánuje v příštích pěti letech osvojit nové dovednosti, pouze 28 % se nyní aktivně zapojuje do programů vzdělávání a odborné přípravy v oblasti digitálních dovedností.
Přečíst celý článekNový průzkum odhaluje měnící se priority, výzvy a taktiky v marketingu
Hlavní prioritou marketérů jsou inovace, zatímco za největší výzvu považují interakci se zákazníky v reálném čase. Studie společnosti Salesforce dále zjistila, že navzdory nebývalým změnám a výzvám v nedávné minulosti zůstávají marketéři ohledně budoucnosti svých organizací optimističtí.
Přečíst celý článekCeny v e-shopech meziročně vzrostly o 11 %
Společnost Salesforce zjistila, že meziroční růst celosvětových tržeb z digitálního obchodování činil ve druhém čtvrtletí letošního roku 3 %. V předchozích čtyřech po sobě jdoucí čtvrtletích přitom celosvětový obrat e-commerce rostl vždy o více než 50 %.
Přečíst celý článekSalesforce završil akvizici komunikátoru Slack
Softwarový gigant Salesforce oznámil úspěšné dokončení akvizice společnosti, která stojí za populární aplikací Slack. Zaplatil za ni téměř 28 miliard amerických dolarů.
Přečíst celý článekSalesforce přichází s inovacemi pro rychlejší digitální transformaci
Společnost Salesforce inovovala své digitální portfolio služeb Digital 360. Tato řešení pomáhají společnostem s urychlením digitální transformace a přinášejí novou generaci marketingových, obchodních i digitálních zkušeností. Nové technologie byly představeny na červnové konferenci.
Přečíst celý článek