Podpora
QNAP nabízí nové záruky s výměnou druhý pracovní den pro NAS i HDD
Záruky typu Next Business Day (následující pracovní den) a Next Business Day Onsite (následující pracovní den na místě) pro úložiště QNAP i pevné disky uživatelům zajistí, že pokud je jejich zařízení poškozené, obdrží výměnou novou jednotku.
Přečíst celý článekD-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne
D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery.
Přečíst celý článekDell vylepšil svou prémiovou zákaznickou podporu
Služba Premium Support Plus staví na základech podpory Dell Premium Support, mezi které patří nepřetržitá podpora po telefonu nebo služby u zákazníka navazující na vzdálenou diagnostiku či hardwarová a softwarová podpora. Služba se vztahuje například i na opravu poškozeních vzniklých při nehodě a díky technologii SupportAssist proaktivně vyhledává problémy dřív, než nastanou.
Přečíst celý článekZyxel spustil nové webové centrum technické podpory
Společnost Zyxel spustila nové centrum podpory ve formě internetového portálu, který na jednom místě sdružuje celou řadu funkcí. Prostředí portálu je přístupné pro širokou škálu zařízení a umožňuje získat potřebnou podporu snadněji a rychleji než doposud.
Přečíst celý článek