D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne

21. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery.

Služba D-Link Assist neprodleně a efektivně vyměňuje vadná zařízení a poskytuje IT podporu zákazníkům a partnerům D-Link. Umožní jim přístup k různým službám, které zajistí rychlé, odborné a odpovědné řešení problémů s provozem sítě a fungováním důležitých hardwarových prvků.

V dnešní digitální době, kdy jsou počítačové sítě neodmyslitelnou oporou všech firemních aktivit, je schopnost rychlého obnovení fungování systémů v případě poruchy mimořádně důležitá. Pro zajištění této potřeby a poskytování kvalitních služeb zákazníkům zavádí společnost D-Link bezplatnou vylepšenou RMA výměnu do následujícího pracovního dne pro všechny firemní produkty prodávané s minimální zárukou pět let.

Změna platí od května 2019 v celé Evropě a zahrnuje podporu firemních produktů, jako jsou síťové switche a bezdrátové přístupové body. Služba je k dispozici také pro všechny produkty s dvouletou a tříletou zárukou, pokud bylo zakoupeno volitelné tříleté prodloužení záruky. Kromě výměny na základě žádosti o přidělení čísla reklamace (RMA) nabízí D-Link Assist také další služby, jako jsou instalace a konfigurace zařízení u zákazníka nebo pomoc při plánování kabelových či bezdrátových sítí a kamerového dohledu.

„Většina firem si dnes nemůže dovolit žádné prostoje. Výpadek síťového systému může mít za následek nejen vážné finanční ztráty, ale také narušení obchodních vztahů. D-Link se snaží nabízet svým partnerům jen to nejlepší. S naší novou rozšířenou RMA výměnou do následujícího pracovního dne a službami pro plánování, instalaci a konfiguraci síťových systémů chceme pomáhat našim zákazníkům zvládat všechny problémy spojené s érou neustálého rozvoje nových technologií,“ řekl Kevin Wen, prezident D-Link Europe.

Dosavadní služba „Silver“ bude ve vybraných regionech (Velká Británie, Německo, Francie, Itálie, Španělsko a Maďarsko) přejmenována na „Same Business Day Service“ a bude i nadále dostupná pro projekty a zákazníky, kteří vyžadují rychlejší servis na základě dohody o úrovni služeb (SLA). Tato služba dokáže reagovat na požadavky v pracovních dnech od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 během čtyř hodin a umožňuje zákazníkům přizpůsobit si podporu potřebám jejich podnikání.

Další informace o D-Link Assist a dalších nových službách získáte na webových stránkách D-Linku.

Štítky: 

Podobné články

Samsung vybrané telefony opraví do 48 hodin

8. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o variantu Express, která zákazníkům zaručí opravu telefonu do dvou pracovních dnů. V této lhůtě Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi. Čtěte více

Apple vychází více vstříc opravám svých zařízení v neautorizovaných servisech

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Apple)
Americký výrobce díky spuštění nového servisního programu rozšíří distribuci náhradních dílů a dalších nezbytných nástrojů pro nejběžnější pozáruční opravy iPhonů i mimo síť autorizovaných servisů. Čtěte více

QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA

5. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let. Čtěte více

Sony vyměnilo poskytovatele servisních služeb pro mobilní telefony

17. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sony)
Veškeré servisní služby pro mobilní telefony Sony v České republice poskytuje od 1. 4. 2019 společnost Bachmann. Nabízí opravy, zákaznický servis, technickou podporu i úplné vyřízení RMA procesu. Spolupráce se současným partnerským servisem Arvato Services byla ukončena. Čtěte více