Zyxel spustil nové webové centrum technické podpory
Společnost Zyxel spustila nové centrum podpory ve formě internetového portálu, který na jednom místě sdružuje celou řadu funkcí. Prostředí portálu je přístupné pro širokou škálu zařízení a umožňuje získat potřebnou podporu snadněji a rychleji než doposud.
Portál Zyxel Support Center nabízí celou řadu funkcí na jednom místě. Lze zde stáhnout nejnovější datové listy, manuály, firmware nebo software. K dispozici jsou také bezpečnostní upozornění, oznámení, tipy k produktům nebo vzdělávací kurzy. Na fóru lze komunikovat s ostatními uživateli nebo zaměstnanci společnosti Zyxel a případně se i spojit s pracovníky celosvětové technické podpory.
Uživatelské rozhraní se automaticky přizpůsobí příslušnému zařízení, ať již jde o stolní počítač, notebook, chytrý telefon, nebo tablet. Většina funkcí je vizualizována prostřednictvím tabulek, ikon, fotografií nebo videí, aby uživatelé mohli okamžitě najít požadované informace a porozumět jim.
„Nový Zyxel Support Center je jako virtuální pomocná ruka. Naši zákazníci teď najdou všechno na jednom místě – ať hledají řešení problémů, nebo instrukce či tipy ke svým produktům,“ uvedl Martin Bratičák, head of channel Zyxel CEE. „Využití responzivního webdesignu a vizuálních pomůcek nám pomáhá vytvořit intuitivní a komfortní webové prostředí, které je vstřícné k našim uživatelům. Čas a námaha, které jim ušetříme, se vždy promítnou do vyšší spokojenosti zákazníků – a o to jde společnosti Zyxel v první řadě.“
Portál je dostupný adrese support.zyxel.com.