Zyxel spustil nové webové centrum technické podpory

20. 5. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zyxel)
Společnost Zyxel spustila nové centrum podpory ve formě internetového portálu, který na jednom místě sdružuje celou řadu funkcí. Prostředí portálu je přístupné pro širokou škálu zařízení a umožňuje získat potřebnou podporu snadněji a rychleji než doposud.

Portál Zyxel Support Center nabízí celou řadu funkcí na jednom místě. Lze zde stáhnout nejnovější datové listy, manuály, firmware nebo software. K dispozici jsou také bezpečnostní upozornění, oznámení, tipy k produktům nebo vzdělávací kurzy. Na fóru lze komunikovat s ostatními uživateli nebo zaměstnanci společnosti Zyxel a případně se i spojit s pracovníky celosvětové technické podpory.

Uživatelské rozhraní se automaticky přizpůsobí příslušnému zařízení, ať již jde o stolní počítač, notebook, chytrý telefon, nebo tablet. Většina funkcí je vizualizována prostřednictvím tabulek, ikon, fotografií nebo videí, aby uživatelé mohli okamžitě najít požadované informace a porozumět jim.

„Nový Zyxel Support Center je jako virtuální pomocná ruka. Naši zákazníci teď najdou všechno na jednom místě – ať hledají řešení problémů, nebo instrukce či tipy ke svým produktům,“ uvedl Martin Bratičák, head of channel Zyxel CEE. „Využití responzivního webdesignu a vizuálních pomůcek nám pomáhá vytvořit intuitivní a komfortní webové prostředí, které je vstřícné k našim uživatelům. Čas a námaha, které jim ušetříme, se vždy promítnou do vyšší spokojenosti zákazníků – a o to jde společnosti Zyxel v první řadě.“

Portál je dostupný adrese support.zyxel.com.

Podobné články

Dell Technologies přináší novou úroveň moderní podpory a zabezpečení PC

15. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Nové služby a bezpečnostní aktualizace umožňují poskytovat zaměstnancům přizpůsobitelnou IT podporu a možnost bezpečné práce s PC odkudkoli. Čtěte více

Čtyři z pěti firem mají značné rezervy v procesu digitalizace

15. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konica Minolta)
Digitalizace českých firem nejčastěji končí pouze nákupem licence nového programu. Celý potenciál moderních systémů dokáže využít jen zhruba 20 % firem. I proto společnost Konica Minolta dále rozšiřuje své konzultační a poradenské služby v oblasti efektivního využití cloudových nástrojů společnosti Microsoft. Čtěte více

ASBIS CZ rozšiřuje servisní pokrytí na white-boxové servery

1. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distribuční společnost ASBIS rozšířila servisního pokrytí na všechny x86 servery. Nová služba opravy do druhého pracovního dne od nahlášení se vztahuje na záruční servis všech distribuovaných značek v České republice, tedy Asrock, Asus, Gigabyte, Intel, Supermicro a Tyan. Čtěte více

GFI Software uvádí nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory

25. 8. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Řešení GFI HelpDesk umožní podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný i součást licenčního modelu GFI Unlimited. Čtěte více