Dell vylepšil svou prémiovou zákaznickou podporu

7. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Služba Premium Support Plus staví na základech podpory Dell Premium Support, mezi které patří nepřetržitá podpora po telefonu nebo služby u zákazníka navazující na vzdálenou diagnostiku či hardwarová a softwarová podpora. Služba se vztahuje například i na opravu poškozeních vzniklých při nehodě a díky technologii SupportAssist proaktivně vyhledává problémy dřív, než nastanou.

„Dnešní spotřebitelé mají při výběru nového počítače větší nároky – na design, výkon i podporu – a Dell je v počítačových produktech a službách velkým inovátorem,“ zhodnotil Patrick Moorhead, prezident a hlavní analytik společnosti Moor Insights & Strategy. „Se službou Premium Support Plus posouvá Dell standard, jaký spotřebitelé mohou a mají od plánu podpory očekávat, a potvrzuje svou vedoucí pozici ve službách počítačové podpory. Uživatelé si pak díky automatizovanému, prediktivnímu a intuitivnímu prostředí podpory mohou svá zařízení užívat naplno.“

Služba zahrnuje i řadu pokročilých prvků, jako je oprava poškození vzniklého při nehodě. Automatizované proaktivní a prediktivní funkce byly testovány a prověřeny na podnikovém trhu a Dell je nyní přináší běžným spotřebitelům. Součástí balíčku je také odstraňování virů a optimalizace výkonu spotřebitelských počítačů automaticky odstraňuje viry a optimalizuje výkon spotřebitelských počítačů.

Zákazníci mohou vybírat mezi automatizovanou integrovanou podporou bez nutnosti někam volat a podporou na míru poskytovanou technikem, nebo zvolit kombinaci obou přístupů.

Služba je k dispozici od 29. srpna 2017 pro modely Dell Inspiron, XPS a Alienware.

Podobné články

Dell Technologies přináší novou úroveň moderní podpory a zabezpečení PC

15. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Nové služby a bezpečnostní aktualizace umožňují poskytovat zaměstnancům přizpůsobitelnou IT podporu a možnost bezpečné práce s PC odkudkoli. Čtěte více

Čtyři z pěti firem mají značné rezervy v procesu digitalizace

15. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konica Minolta)
Digitalizace českých firem nejčastěji končí pouze nákupem licence nového programu. Celý potenciál moderních systémů dokáže využít jen zhruba 20 % firem. I proto společnost Konica Minolta dále rozšiřuje své konzultační a poradenské služby v oblasti efektivního využití cloudových nástrojů společnosti Microsoft. Čtěte více

ASBIS CZ rozšiřuje servisní pokrytí na white-boxové servery

1. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distribuční společnost ASBIS rozšířila servisního pokrytí na všechny x86 servery. Nová služba opravy do druhého pracovního dne od nahlášení se vztahuje na záruční servis všech distribuovaných značek v České republice, tedy Asrock, Asus, Gigabyte, Intel, Supermicro a Tyan. Čtěte více

GFI Software uvádí nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory

25. 8. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Řešení GFI HelpDesk umožní podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný i součást licenčního modelu GFI Unlimited. Čtěte více