Dell vylepšil svou prémiovou zákaznickou podporu

7. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Služba Premium Support Plus staví na základech podpory Dell Premium Support, mezi které patří nepřetržitá podpora po telefonu nebo služby u zákazníka navazující na vzdálenou diagnostiku či hardwarová a softwarová podpora. Služba se vztahuje například i na opravu poškozeních vzniklých při nehodě a díky technologii SupportAssist proaktivně vyhledává problémy dřív, než nastanou.

„Dnešní spotřebitelé mají při výběru nového počítače větší nároky – na design, výkon i podporu – a Dell je v počítačových produktech a službách velkým inovátorem,“ zhodnotil Patrick Moorhead, prezident a hlavní analytik společnosti Moor Insights & Strategy. „Se službou Premium Support Plus posouvá Dell standard, jaký spotřebitelé mohou a mají od plánu podpory očekávat, a potvrzuje svou vedoucí pozici ve službách počítačové podpory. Uživatelé si pak díky automatizovanému, prediktivnímu a intuitivnímu prostředí podpory mohou svá zařízení užívat naplno.“

Služba zahrnuje i řadu pokročilých prvků, jako je oprava poškození vzniklého při nehodě. Automatizované proaktivní a prediktivní funkce byly testovány a prověřeny na podnikovém trhu a Dell je nyní přináší běžným spotřebitelům. Součástí balíčku je také odstraňování virů a optimalizace výkonu spotřebitelských počítačů automaticky odstraňuje viry a optimalizuje výkon spotřebitelských počítačů.

Zákazníci mohou vybírat mezi automatizovanou integrovanou podporou bez nutnosti někam volat a podporou na míru poskytovanou technikem, nebo zvolit kombinaci obou přístupů.

Služba je k dispozici od 29. srpna 2017 pro modely Dell Inspiron, XPS a Alienware.

Štítky: 

Podobné články

Končící podpora Windows 7 jako příležitost

15. 11. 2019. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Od 14. ledna 2020 nebudou počítače se systémem Windows 7 dostávat aktualizace zabezpečení. Je proto nejvhodnější čas přejít na moderní počítač se systémem Windows 10 doplněný o software Office 365. Nové počítače jsou prostě lepší, nebojte se změny! Čtěte více
Bob (H.Y.) Hwang

Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu

6. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hanwha Techwin)
Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků. Čtěte více

QNAP nabízí nové záruky s výměnou druhý pracovní den pro NAS i HDD

20. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Záruky typu Next Business Day (následující pracovní den) a Next Business Day Onsite (následující pracovní den na místě) pro úložiště QNAP i pevné disky uživatelům zajistí, že pokud je jejich zařízení poškozené, obdrží výměnou novou jednotku. Čtěte více

D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne

21. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery. Čtěte více