PayPal

Embedded thumbnail for Představení platební metody PayPal One Touch

Představení platební metody PayPal One Touch

Přidáno: 11. 4. 2016

V krátkém videu se můžete podívat na představení rychlé platební metody PayPal One Touch.

Jak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy

21. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Součástí bílé knihy Small Business Growth in Europe (Růst malých firem v Evropě) je analýza vzorové sady dat zahrnující údaje o 157 636 malých firmách, které s pomocí společnosti PayPal přijímají digitální platby v 28 zemích Evropské unie. Z výsledků analýzy například vyplývá, že nezáleží na tom, kde firmy sídlí - digitální ekonomika, exportní příležitosti a řešení pro online platby jim zajišťují stejné tempo růstu. Čtěte více

E-commerce a SMB jsou motorem hospodářského růstu v Česku

26. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Podle průzkumu společností PayPal a Deloitte je motorem ekonomického růstu a expanze místních firem přechod na digitální hospodářství a růst objemu elektronického obchodu (v regionu objem tržeb přes online obchod vzrostl od roku 2007 o 200 %). Ekonomiku přitom pohánějí kupředu zejména malé a středně velké firmy. Čtěte více

Český trh e-sportů dosáhne v roce 2019 na 4,5 milionu USD

16. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Podle nejnovějšího průzkumu společností PayPal a SuperData dosáhnou příjmy z elektronických sportů v Europě v roce 2018 hodnoty 325 milionů dolarů. V roce 2019 se v ČR očekává růst publika elektronických sportů o 51 %, což je mnohem více než evropský průměr (21 %). Čtěte více
Foto: Pixabay.com

PayPal v České republice rozšířil ochranu prodejců

26. 5. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Program chrání prodejce, pokud jim přijde neautorizovaná platba (například z účtu, kterého se zmocnil hacker) nebo pokud kupující tvrdí, že zboží neobdržel. V takových případech program PayPal na ochranu prodejců vyplatí celou částku, která byla u prodejů zahrnutých do programu zaplacena. Čtěte více
Foto: Pixabay.com

Trh elektronických sportů v Česku meziročně vzroste o 23 %

18. 4. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Podle nejnovějšího průzkumu společností PayPal a SuperData dosáhnou příjmy z elektronických sportů v Evropě v roce 2018 objemu 345 milionů dolarů. Hlavní cílovou skupinou u elektronických sportů je v Evropě generace přelomu tisíciletí, jejíž členové tvoří přes polovinu (62 %) všech hráčů. Čtěte více

Přeshraniční obchod v ČR v roce 2017 vzroste o 11 %

16. 1. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Průzkum společností PayPal a Ipsos odhalil, že hlavními důvody spotřebitelů po celém světě pro nakupování v zahraničí jsou lepší ceny, zájem o zboží nedostupné v jejich vlastní zemi a možnost objevit nové a zajímavé produkty. Co motivuje k nakupování v zahraničí Čechy a jak mohou naopak čeští prodejci přilákat zahraniční zákazníky? Čtěte více

PayPal v ČR rozšířil možnost vrácení zboží

14. 12. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPay)
Jedna z nejoblíbenějších služeb společnosti PayPal, kterou je možnost vrátit zboží díky programu Refunded Returns, původně uvedená na zkoušku, bude v České republice pokračovat trvale. Služba je obzvláště oblíbená mezi českými zákazníky, kteří plánují vánoční nákupy online. Čtěte více
Matt Komorowski, generální ředitel PayPal pro střední a východní Evropu

PayPal: Matt Komorowski

16. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Společnost PayPal CEE do čela svého regionálního týmu pro střední a východní Evropu jmenovala Matta Komorowského. Ten ve své nové roli zodpovídá za prosazování inovací v platbách, které odrážejí měnící se nákupní zvyklosti zákazníků. Zaměří se také na rychlý rozvoj technologií v oblasti maloobchodu a plateb v zemích tohoto regionu. Čtěte více

V e-shopech nakupuje už téměř 77 % českých online spotřebitelů

25. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Češi nakupují nejenom v domácích e-shopech, ale také v těch zahraničních. Cena přitom už není tím hlavním kritériem, které rozhoduje. Důležitou se stává šíře sortimentu a kvalita a dostupnost zboží. Nejvíce přitom táhnou české spotřebitele oděvy, elektronika a hračky. Čtěte více

Stránky

Celkem 23 záznamů