PayPal
Jak revoluce v e-commerce ovlivnila spotřebitelská práva?
Práva spotřebitelů, která byla formulována před více než půlstoletím, zůstávají dodnes platná, avšak v 21. století jejich zavedení získává zcela nový rozměr. K jejich nové interpretaci přispěly moderní technologická řešení, zejména e-commerce a m-commerce, a společnosti se tak překonávají v reakci na měnící se očekávání spotřebitelů.
Přečíst celý článek„Černý pátek“ a „kyber pondělí“ mají rádi kupující i podvodníci
Obliba tzv. černého pátku a kyber pondělí neustále roste - 93 % dotázaných českých zákazníků ví o jejich existenci. Pro třetinu spotřebitelů generace Z (18-24 let) a generace mileniálů (25-40 let) se nakupování v tyto dny již stalo tradicí. To se projevuje přímo na průměrné ceně nákupu – v těchto dnech zákazníci utrácí v online obchodech až o 360 % více než kterýkoli jiný den v roce.
Přečíst celý článekJak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy
Součástí bílé knihy Small Business Growth in Europe (Růst malých firem v Evropě) je analýza vzorové sady dat zahrnující údaje o 157 636 malých firmách, které s pomocí společnosti PayPal přijímají digitální platby v 28 zemích Evropské unie. Z výsledků analýzy například vyplývá, že nezáleží na tom, kde firmy sídlí - digitální ekonomika, exportní příležitosti a řešení pro online platby jim zajišťují stejné tempo růstu.
Přečíst celý článekE-commerce a SMB jsou motorem hospodářského růstu v Česku
Podle průzkumu společností PayPal a Deloitte je motorem ekonomického růstu a expanze místních firem přechod na digitální hospodářství a růst objemu elektronického obchodu (v regionu objem tržeb přes online obchod vzrostl od roku 2007 o 200 %). Ekonomiku přitom pohánějí kupředu zejména malé a středně velké firmy.
Přečíst celý článekČeský trh e-sportů dosáhne v roce 2019 na 4,5 milionu USD
Podle nejnovějšího průzkumu společností PayPal a SuperData dosáhnou příjmy z elektronických sportů v Europě v roce 2018 hodnoty 325 milionů dolarů. V roce 2019 se v ČR očekává růst publika elektronických sportů o 51 %, což je mnohem více než evropský průměr (21 %).
Přečíst celý článekMůžete klidně konkurovat i těm největším hráčům na trhu
Ve společnosti PayPal již více než dvě desetiletí spolupracujeme s vlastníky internetových obchodů a poskytujeme jim tu nejlepší možnou bezpečnou platební platformu. Naše obchodní vztahy se ale nezaměřují výhradně na proces platby. Platbu považujeme jen za jeden z kroků v širším uživatelském prostředí pro online nakupující, a proto se snažíme, když je to možné a dává to smysl, nabízet našim klientům tipy a rady založené na tom, jakou zpětnou vazbu jsme z celého trhu získali.
Přečíst celý článekPayPal v České republice rozšířil ochranu prodejců
Program chrání prodejce, pokud jim přijde neautorizovaná platba (například z účtu, kterého se zmocnil hacker) nebo pokud kupující tvrdí, že zboží neobdržel. V takových případech program PayPal na ochranu prodejců vyplatí celou částku, která byla u prodejů zahrnutých do programu zaplacena.
Přečíst celý článekTrh elektronických sportů v Česku meziročně vzroste o 23 %
Podle nejnovějšího průzkumu společností PayPal a SuperData dosáhnou příjmy z elektronických sportů v Evropě v roce 2018 objemu 345 milionů dolarů. Hlavní cílovou skupinou u elektronických sportů je v Evropě generace přelomu tisíciletí, jejíž členové tvoří přes polovinu (62 %) všech hráčů.
Přečíst celý článekPřeshraniční obchod v ČR v roce 2017 vzroste o 11 %
Průzkum společností PayPal a Ipsos odhalil, že hlavními důvody spotřebitelů po celém světě pro nakupování v zahraničí jsou lepší ceny, zájem o zboží nedostupné v jejich vlastní zemi a možnost objevit nové a zajímavé produkty. Co motivuje k nakupování v zahraničí Čechy a jak mohou naopak čeští prodejci přilákat zahraniční zákazníky?
Přečíst celý článekPayPal v ČR rozšířil možnost vrácení zboží
Jedna z nejoblíbenějších služeb společnosti PayPal, kterou je možnost vrátit zboží díky programu Refunded Returns, původně uvedená na zkoušku, bude v České republice pokračovat trvale. Služba je obzvláště oblíbená mezi českými zákazníky, kteří plánují vánoční nákupy online.
Přečíst celý článek